Reviews over Hoensbroek

Leuk en gezellig

Kirsten Voorderhaak,
    5-6-2010

Sinds er een nieuwe eigenaar in zit is dit hotel/café enorm vooruit gegaan. Inmiddels is er ook een restaurant en het ontbijt is aanzienlijk verbeterd. Het enige nadeel is dat je 2 trappen op moet voor je bij de kamers bent aangezien het niet mogelijk is om er een lift te plaatsen. De werknemers zijn altijd enrom klantvriendelijk en staan je altijd te woord. Ook is er een verwarmd terras dat je uitnodigd als je naar binnen loopt.

volgend jaar weer

fam. de weerd,
    24-3-2010

Het was helemaal top, De kamer waren mooi schoon, de kantvriendelijkheid was echt heel goed/ We hadden echt het gevoel dat we op vakantie waren.

Met vriendelijke groet,

Fam. de weerd

een eenvoudig goed hotel

annie sanders,
    17-8-2008

we zijn er perfect verzorgd we hebben er goed geslapen .

t ontbijd was ook goed.

maar een nadeel was wel dat we 2 trappen op moesten maar zo werk je wel weer een beetje aan de conditie .

we komen zeker terug

Een heel goed hotel eenvoudig maar schoon!De familie van 2

Thea haak Edam,
    17-5-2007

Een heel goed hotel eenvoudig maar schoon!De familie van het hotel doet alles om het je naar de zin te maken, zij zijn overigens nog maar net begonnen in dit hotel.Wij zijn hier met een aantal Familieleden geweest in mei.Een goed punt om allerlei uitstapjes te maken in deze omgeving,goede aan sluiting met de hoofdwegen.Voor oudere mensen is het iets moeilijker je moet namelijk 2 hoge trappen op. maar toch een prima hotel. Ik wens de familie veel geluk ,in de toekomst, ook namens mijn Familie.

Groeten van Thea

Super Hotel, als je van het mooie limburgse land houd, zit

Jhon,
    5-1-2007

Super Hotel, als je van het mooie limburgse land houd, zit je hier zeer zeker goed. Mooie ligging midden in het centrum van Kasteel Dorp Hoensbroek, op 2 minuten lopen van het Prachtige Kasteel Hoensbroek.

En met Heerlen, Maastricht en Valkenburg in de buurt ook altijd wat te doen om uit te gaan.

En natuurlijk het limburgse heuvelland, echt waar prachtig om te zien.

Hoensbroek scoort een 7,4 uit 10, op basis van 14 reviews