Hoensbroek

We hebben een aantal aanbieders voor Hoensbroek voor je op een rij gezet:

Reviews over Hoensbroek

• 8jeanny dalemans25-09-2012

leuk dorp

ik woon hier al mijn hele leven.toch is de ons dorp,onder de juk van heerlen,er nog niet beter op geworden.veel leegstand in het winkelcentrum.het oude gemeentehuis verloederd.erg jammer.maar er is ook verbetering.oude flats worden afgebroken,er komt een park voor in de plaats.over pakweg 10 jaar kunnen wij ons dorp niet meer terug.we hebben een prachtig kasteel en een groot hertenpark

• 8Sfeer in stad
    • 10Omgeving

Alleen gereisd in september 2012

• 8djimmieetten28-08-2011

Mooi met prachtig kasteel

Hoensbroek is een gezellig dorpje met naar mijn mening vriendelijke mensen. Het dorpje ziet er mooi uit, maar het hoogtepunt is toch wel het prachtige kasteel dat grotendeels omringd is met water. De entree is door het water, de grote poort en het groen erg sfeervol, je waant je even terug in de tijd.

• 9Sfeer in stad
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Will.Curfs12-10-2009

ik woon er graag

Ik ben er trots hoensbroekeraar te zijn ik en mijn bedrijf Gevelverzorging Parkstad zijn op ons best in Hoensbroek ,dit is toch het aparte stukje van Heerlen waar de criminaliteit op plaats 3 staat van heel Nederland bij ons in Hoensbroek is dit een heel stuk minder dan in Heerlen

Waarbij wij ook nog eens een prachtig kasteel hebben waar allerlei activiteiten plaatsvinden

Hoensbroek vindt ik dan ook nog eens een van de mooiste stukjes in Limburg

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving

januari 2009

• 5Hans Gelissen04-05-2009

Niet de beste plek om te wonen

Veel criminaliteit. Luidruchtige en brutale jeugd. Veel straat herrie door asociaal gedrag. Vervuild (straat vuil en met name hondenpoep), politie Hoensbroek is geen knip voor de neus waard. Ik woon er al 19 jaar en ik denk dat ik het kan weten. Plus punten: prachtig kasteel (zeer de moeite waard), mooie omgeving, sub tropisch zwembad, veel speeltuinen, Compleet winkelcentrum, Schitterende Braderie tijdens hemelvaart, winkeliers vereniging doet zich veel moeite om zaken te organiseren. Carnaval in Hoensbroek (met name de optocht op maandag en Amicitia is) is perfect. Als de gemeente Heerlen zich wat meer moeite zou doen en zich meer zou bemoeien met Hoensbroek zou het warempel een heel stuk verbeterd kunnen worden. Ook voor de politie zie ik een belangrijkere rol (voorkomen, actiever optreden ... ook voor 'kleinere' delicten, meer controle op jeugd, etc).

• 4Sfeer in stad
    • 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

mei 2009

• 10Johan04-01-2009

Zeer mooi dorp en vriendelijke mensen.

Prachtige stad met heel mooi kasteel, heel vriendelijke mensen, leuke winkelstraat met grote winkelketens maar ook nog veel kleinere winkeltjes zeer leuk cetrum met vrijdag marktdag, men is ook snel in Duitsland of Belgie, Hoensbroek ligt heel centraal.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

juni 2008

• 9annie sanders uit schijndel nb17-08-2008

mooi gast vriendelijke stad

wij zijn er vriendelijk geholpen door de mensen in de winkels .t is er goed toefen

• 9Omgeving
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Natascha24-06-2008

prachtig kasteel

Hoensbroek heeft een prachtig kasteel. De criminaliteit is goed weg gewerkt en het aantal leuke terrasjes is gestegen. Het winkelcentrum biedt voor alles wat wils geen grote winkelketens maar kleine winkeletjes om gezellig te shoppen. Vriendelijke mensen die nog de tijd voor je nemen en gratis parkeren. Leuke speeltuinen voor de kleintjes alleen voor pubers wat minder te doen. Een groot subtropisch zwemparadijs maakt Hoensbroek compleet.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met familie in mei 2008

• 6Jan30-05-2008

Hoensbroek is een plaats waar buiten een goede criminaliteit niet veel te doen is. Er is geen enkele gezelligheid en de winkelstraat straalt nul komma niks uit. Er zou veel meer van Hoensbroek gemaakt kunnen worden maar sinds wij onder het juk van Heerlen zuchten is er niets te verhapstukken. Ik woon hier pas 55 jaar.

• 1Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met partner in mei 2008

• 9Janssen15-07-2007

Ik woon al 23 jaar in Hoensbroek, en ik zou hier echt niet meer weg willen. Het is een kleine stad met de sfeer van een gezellig dorp. Je kunt er gratis parkeren, er is altijd wel iets leuks te doen. Er moest alleen iets meer voor de jeugd gedaan worden zodat ze niet extra naar Heerlen of zo hoeven om uit te gaan. Er zijn veel gezellige winkels, je ligt centraal als je naar het buitenland wil gaan.

Gereisd met familie in juli 2007

• 7Ik08-06-2006

Je moet Hoensbroek leren kennen.Er wonen aparte mensen maar wel vriendelijk.Alleen voor de jeugd vind ik dat er niet veel te doen is.

• 5Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2006