Hoensbroek

Reviews over Hoensbroek

leuk dorp

jeanny dalemans,
    25-9-2012

ik woon hier al mijn hele leven.toch is de ons dorp,onder de juk van heerlen,er nog niet beter op geworden.veel leegstand in het winkelcentrum.het oude gemeentehuis verloederd.erg jammer.maar er is ook verbetering.oude flats worden afgebroken,er komt een park voor in de plaats.over pakweg 10 jaar kunnen wij ons dorp niet meer terug.we hebben een prachtig kasteel en een groot hertenpark

Gereisd alleenreizend in september 2012

Mooi met prachtig kasteel

djimmieetten,
    28-8-2011

Hoensbroek is een gezellig dorpje met naar mijn mening vriendelijke mensen. Het dorpje ziet er mooi uit, maar het hoogtepunt is toch wel het prachtige kasteel dat grotendeels omringd is met water. De entree is door het water, de grote poort en het groen erg sfeervol, je waant je even terug in de tijd.

Gereisd met vrienden in januari 2010

ik woon er graag

Will.Curfs,
    12-10-2009

Ik ben er trots hoensbroekeraar te zijn ik en mijn bedrijf Gevelverzorging Parkstad zijn op ons best in Hoensbroek ,dit is toch het aparte stukje van Heerlen waar de criminaliteit op plaats 3 staat van heel Nederland bij ons in Hoensbroek is dit een heel stuk minder dan in Heerlen

Waarbij wij ook nog eens een prachtig kasteel hebben waar allerlei activiteiten plaatsvinden

Hoensbroek vindt ik dan ook nog eens een van de mooiste stukjes in Limburg

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

Zeer mooi dorp en vriendelijke mensen.

Johan,
    4-1-2009

Prachtige stad met heel mooi kasteel, heel vriendelijke mensen, leuke winkelstraat met grote winkelketens maar ook nog veel kleinere winkeltjes zeer leuk cetrum met vrijdag marktdag, men is ook snel in Duitsland of Belgie, Hoensbroek ligt heel centraal.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2008

prachtig kasteel

Natascha,
    24-6-2008

Hoensbroek heeft een prachtig kasteel. De criminaliteit is goed weg gewerkt en het aantal leuke terrasjes is gestegen. Het winkelcentrum biedt voor alles wat wils geen grote winkelketens maar kleine winkeletjes om gezellig te shoppen. Vriendelijke mensen die nog de tijd voor je nemen en gratis parkeren. Leuke speeltuinen voor de kleintjes alleen voor pubers wat minder te doen. Een groot subtropisch zwemparadijs maakt Hoensbroek compleet.

Gereisd familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Hoensbroek scoort een 7,4 uit 10, op basis van 14 reviews