Heythuysen

Vakantie in Heythuysen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Heythuysen

Reviews over Heythuysen

• 6Onnie04-06-2016

Druk dorp met winkels die je werkelijk overal ziet

De restaurants en kroegen zijn gedateerd maar het eten was oké en de bediening zeer vriendelijk, vooral in café de Hook. Wij konden niks moois vinden in het dorp , alleen maar Hema, Kruidvat enz.

• 6Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 10Omgeving
    • 6Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2016

• 8G.16-01-2011

Klein dorp maar wel aan mooi bosgebied gelegen

Heythuysen heeft een klein winkelcentrum. Alles is er wel te vinden. Eetgelegenheden genoeg chinees,shoarma,frietkramen en kebabwagen. 2 lunchrooms en een goeie ijssalon. Heythuysen ligt aan de rand van een mooi groot bosgebied "Het Leudal". Hier kun je zeer mooi wandelen. Aan de rand van het bos heb je mooie restaurants waar je goed kan eten of lekker terrasje kunt pikken voor bak koffie met vlaai. Er ligt 1 hotel in het dorp. Is niet zo toeristisch. Roermond daar en tegen is wel zeer toeristisch en ligt maar op 10 minuten rijden van Heythuysen vandaan. Hier kun je alle watersporten beoefenen en op zondag zijn alle winkels geopend.

• 8Omgeving

januari 2010

• 8fr_woning27-12-2010

Heythuysen,wij gingen er heen voor de boodschappen

Vanaf de camping , binnendoor via Roggel , fietsten wij naar Heythuysen , daar troffen wij een aantal supermarkten aan , waaruit we een keus konden maken . De winkelstraat was ook wel gezellig om te winkelen , alleen die auto's !!!! Op een autovrij pleintje , vlakbij de winkelpromenade , hebben we een heerlijk ijs zitten eten . Een paar uurtjes later op de fiets weer terug naar de camping .

• 7Omgeving

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Paul21-08-2010

beautiful place

lot of nature lot to do, like walking in de wood, sailing at the maasplassen, several swimmingpools, relaxing

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

augustus 2010

• 10Maaike01-05-2010

Geweldig!

Het is een mooi dorp Heythuysen. Het is alleen niet echt iets voor de jeugd om te beleven. In de beurt ligt wel een prachtig zwembad, waar je voor 5 euro de hele dag binnen&buiten kunt zwemmen. Het is een fantastische plek voor wat oudere mensen. Verder zijn er wel genoeg winkels voor een dorp.

• 3Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad

maart 1995

• 8kim24-07-2009

mooi dorp

Een fijn dorp, waar ook nog veel winkels zijn. Het is een gezellig dorp om er rond te lopen of te bekijken vanaf een terrasje.

• 7Cultuur
    • 8Omgeving