Vakantiepark Recreatiepark Elfenmeer

4.7Matig

• 4.8Activiteiten
  • 3.6Eetgelegenheden
  • 3.7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Recreatiepark Elfenmeer voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

In Vakantiepark Oostappen Elfenmeer word je door vriendelijk, jong personeel ontvangen. Het vakantiepark heeft meerdere speeltuinen voor de kinderen. Het zwembad is gezellig druk doordat er ook mensen mogen komen van buiten het park. Loop in ongeveer 10 minuten naar Nationaal Park de Meinweg voor een prachtig natuurlandschap.

1155 reviews over Vakantiepark Recreatiepark Elfenmeer

• 7De goede12-02-2019

Ranp zonde van me geld

Bungalow was netjes in orde het meer was vuil en half leeg personeel was niet erg vriendelijk

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2018
    4Theo29-11-2018

Einde oefening oostappen elfenmeer

Heb al vele jaren een jaarplaats op t elfenmeer. We mogen met zn allen heel blij en opgelucht zijn dat oostappen zn biezen pakt en weggestuurd wordt door de gemeente. Uit alles is gebleken dat t bij oostappen gaat om alleen geld verdienen en niet om ten eerste de klant tevreden te stellen. Terwijl ze wel de hoofdprijs vragen qua jaartarieven maar de service en onderhoud belabberd is, huisregels niet gehandhaafd worden en mensen op t park toegelaten worden die er niet thuishoorden . Tijd voor een nieuwe wind en een recreatie ondernemer die de klant wel centraal stelt en wel wil samenwerken met de gemeente

• 4Onderkomen

Gereisd met partner in november 2018

• 1Pieterse26-10-2018

Nooit meer.

Het huisje was te smerig voor woorden, tafel plakte, allemaal haren en spuug op de bank. Etensresten op de bank, trap, tafels en op de televisie 'wat je een televisie kan noemen' .De ontlasting van de vorige huurders zat zelfs nog op en in de wc terwijl er een briefje hing met het gereinigd. Gaten in de deur geslagen, een oven waar het eten van de vorige huurders nog in stond. Koelkast met schimmel erin, douche en wc met schimmel. Dan hebben we het nog niet eens over de bedden die van ellende uit elkaar vallen. Na een half uur in het huisje te zijn geweest hebben we onze spullen ingepakt en zijn we weer naar huis gegaan. Jammer van onze vakantie maar hier gaan we NOOIT meer naar toe.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2overijsel17-09-2018

nooit meer

Wij hadden ons verheugd op een mooi 2 gedeelte van onze vakantie op het elfenmeer, ons niet laten ontmoedigen door de revieuws die we gelezen hadden die laten we zeggen niet ontzettend positief waren. Wij zijn normaal snel tevreden en maken er altijd wel wat van. bij aankomst vriendelijk ontvangen en het verliep allemaal vlotjes. bij binnenkomst in onze caravan is het op zijn zachts gezegd echt heel vies, schimmel in de douche, banken vies hier wil je niet op gaan zitten. en zo kan ik nog wel even door gaan. Hier wilden we onze kinderen ( en onszelf) zeker niet een week laten doorbrengen. winkel bijna leeg, snackbar gesloten. zwembad zag er wel netjes en keurig uit. Wij hebben onze vakantie afgebroken en zijn vertrokken. helaas is overleg met de oostappen groep niet mogelijk het is een waardebon of niets. Dus voor ons maar geen oostappen groep meer ! Jammer maar helaas !!!!

• 5Drenthe31-08-2018

Nooit meer, tenzij

Het is een park met veel achterstallig onderhoud. De snackbar is dicht. Supermarkt heeft bijna niks. op donderdag geen animatie. Veel hele jonge medewerkers. Eigenlijk is overdag alleen het restaurant open. luchtkussen grote deel van de vakantie lek. Ons huisje was erg smerig. Dit hebben we eerst zelf schoongemaakt. de bedden kraken zo verschrikkelijk dat je niet durft te draaien. Matrassen zijn erg dun. Dit is op te lossen door er gelijk een lucht bed op te gooien. Het huisje ruikt erg muf. Het is gewoon jammer dat oostappen hier de laatste tien jaar niks in heeft geïnvesteerd. Heel veel lege plekken. Slechte hygiëne op het park. Zwembad hebben de kinderen wel van genoten. Alleen ook dat heeft eigenlijk wel een update nodig. Skelters huren 5 euro voor een uur. Wij zouden hier niet gauw terug komen jammer genoeg, tenzij het word overgenomen.

• 2Onderkomen
    • 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

• 7Risselada31-08-2018

voor weinig eisen is het prima te doen

De mobile homes zijn iet wat gedateerd. Degene die wij hadden was wel schoon. De matrasjes zijn echt veel te dun. Je voelt de bodem van het bed. Ik denk wel dat dit absoluut verbeterd mag worden. Ik las veel dat mensen het een vies park vinden. Mensen mogen ook naar zichzelf kijken en zelf ook wel iets achter hun kont op ruimen. Er was in onze mobile home te weinig servies en bestek dit heeft het vriendelijke personeel voor ons opgelost. Het zwembad was prima. Ene dochter vond het koud de ander had nergens last van. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant of iets. Hoorde wel dat de uitbater van het barretje was opgestapt met 6 man personeel tijdens het hoogseizoen. Dit is moeilijk op te lossen en het overgebleven personeel draaide overuren om zoveel mogelijk op te lossen. Verder denken wij dat als er wat minder huur acc. staan en een indoor zwembad dat het park absoluut verbeterd. Maar dat is een technisch verhaal.

• 5Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

• 1Roy27-08-2018

Nooit en nooit meer

Bar en terras om 9 uur dicht. Vanaf die tijd kan je geen drankje niks meer bestellen. Supermarkt is leeg. Cafetaria is niet dicht. Spring kussen kapot. Zou de volgende dag gemaakt worden mar nu een week later is deze nog niet gemaakt. Dus we zijn voor de gek gehouden. We hebben een half uur gewacht op terras om wat drinken te bestellen en de serveerster noemt ons een leugenaar als ik zeg dat we al een half uur hebben moeten wachten. Speeltuin voor de kinderen wat niet verlicht is. Vanaf 9 uur donker. Er wordt geen onderhoud gepleegd. Deze camping is klaar om over genomen te worden. Dan zou er misschien nog wat van te maken zijn. Nu oostappengroep er nog op zit. Gelieve hier niet meer heen te gaan. Zo'n vakantie gun je niemand.

• 3Onderkomen

• 1Melanie26-08-2018

Nooit meer

Het was een schande dat zo een stacaravan verhuurd wordt de pan spaghetti van de vorige huurders stond in de broodtrommel het was al met al een grote gore zooi waar je niet met kinderen heen moet gaan ik heb alles moeten poetsen over de banken heb ik lakens gelegd zo vies en goor was alles

• 2Sylvia25-08-2018

Nooit meer

Smerig , vreselijk personeel die ook nog eens traag waren, ze er op aangesproken en kreeg als antwoord , dat het haar echt niet boeide wat ik vond .. alle waar voor zijn geld, maar dat staat los van ronduit asociaal gedrag van personeel . Snackbar is niet open geweest, restaurant was de laatste avond gewoon helemaal dicht ..

• 4Sjaak23-08-2018

Nooit meer!!!!

Zeer slechte service en vieze onderkomens. De ijssalon gesloten,de bar gesloten, springkussen defect. Bij het restaurant 30 minuten wachten voor ze de bestelling op kwamen nemen en het eten werd geserveerd voordat je je eerste drankje had gekregen.

• 2Onderkomen
    • 2Eetgelegenheden

99 tips over Vakantiepark Recreatiepark Elfenmeer

• [email protected], 06-05-2014

zoek een plek uit die bij je past (dichtbij centrum of juist rustig achteraf) gratis overdekt zwembad DE Berckt ook mooi opgezet, schoon, leuk voor kindjes

• indys, 04-05-2012

Neem een fiets mee, om te fietsen in de omgeving

• M. Verhoeff, 02-06-2014

Het natuurgebied De Meinweg is echt een prachtig en uniek stukje Nederland!

19 vragen over Vakantiepark Recreatiepark Elfenmeer

• nathalie, 12-10-2016

wifi

Is er wifi betaald of niet betaald op park droomgaard

M h

Hoi, Kan iemand mij vertellen of er een vriesvakje in de koelkast zit in een daelenbroeck luxe stacaravan. ??

carolina, 20-08-2016

dat vraag ik me dus ook af,.. volgende week weet ik het antwoord ;-)

• Dilek, 28-04-2016

Hallo, als er geen wifi is... Zijn er dan toevallig wifi spots aanwezig op de camping? Dat was onze vraag

Vakantiepark info

• BBQToegestaan