Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer

Vakantiepark
Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer

• Activiteiten6,2
  • Onderkomen5,3

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Recreatiepark Elfenmeer voor je op een rij gezet:

1148 reviews over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer in het Nederlands

Met jonge kinderen

nooit meer

overijsel
17-9-2018
  • Onderkomen1

Wij hadden ons verheugd op een mooi 2 gedeelte van onze vakantie op het elfenmeer, ons niet laten ontmoedigen door de revieuws die we gelezen hadden die laten we zeggen niet ontzettend positief waren.

Wij zijn normaal snel tevreden en maken er altijd wel wat van.

bij aankomst vriendelijk ontvangen en het verliep allemaal vlotjes.

bij binnenkomst in onze caravan is het op zijn zachts gezegd echt heel vies, schimmel in de douche, banken vies hier wil je niet op gaan zitten.

en zo kan ik nog wel even door gaan.

Hier wilden we onze kinderen ( en onszelf) zeker niet een week laten doorbrengen.

winkel bijna leeg, snackbar gesloten.

zwembad zag er wel netjes en keurig uit.

Wij hebben onze vakantie afgebroken en zijn vertrokken.

helaas is overleg met de oostappen groep niet mogelijk het is een waardebon of niets. Dus voor ons maar geen oostappen groep meer !

Jammer maar helaas !!!!

Nooit meer, tenzij

Drenthe
31-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen2

Het is een park met veel achterstallig onderhoud. De snackbar is dicht. Supermarkt heeft bijna niks. op donderdag geen animatie. Veel hele jonge medewerkers. Eigenlijk is overdag alleen het restaurant open. luchtkussen grote deel van de vakantie lek. Ons huisje was erg smerig. Dit hebben we eerst zelf schoongemaakt. de bedden kraken zo verschrikkelijk dat je niet durft te draaien. Matrassen zijn erg dun. Dit is op te lossen door er gelijk een lucht bed op te gooien. Het huisje ruikt erg muf. Het is gewoon jammer dat oostappen hier de laatste tien jaar niks in heeft geïnvesteerd. Heel veel lege plekken. Slechte hygiëne op het park. Zwembad hebben de kinderen wel van genoten. Alleen ook dat heeft eigenlijk wel een update nodig. Skelters huren 5 euro voor een uur. Wij zouden hier niet gauw terug komen jammer genoeg, tenzij het word overgenomen.

voor weinig eisen is het prima te doen

Risselada
31-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

De mobile homes zijn iet wat gedateerd. Degene die wij hadden was wel schoon. De matrasjes zijn echt veel te dun. Je voelt de bodem van het bed. Ik denk wel dat dit absoluut verbeterd mag worden. Ik las veel dat mensen het een vies park vinden. Mensen mogen ook naar zichzelf kijken en zelf ook wel iets achter hun kont op ruimen. Er was in onze mobile home te weinig servies en bestek dit heeft het vriendelijke personeel voor ons opgelost. Het zwembad was prima. Ene dochter vond het koud de ander had nergens last van. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant of iets. Hoorde wel dat de uitbater van het barretje was opgestapt met 6 man personeel tijdens het hoogseizoen. Dit is moeilijk op te lossen en het overgebleven personeel draaide overuren om zoveel mogelijk op te lossen. Verder denken wij dat als er wat minder huur acc. staan en een indoor zwembad dat het park absoluut verbeterd. Maar dat is een technisch verhaal.

Nooit en nooit meer

Roy
27-8-2018
  • Onderkomen3

Bar en terras om 9 uur dicht. Vanaf die tijd kan je geen drankje niks meer bestellen.

Supermarkt is leeg.

Cafetaria is niet dicht.

Spring kussen kapot. Zou de volgende dag gemaakt worden mar nu een week later is deze nog niet gemaakt. Dus we zijn voor de gek gehouden.

We hebben een half uur gewacht op terras om wat drinken te bestellen en de serveerster noemt ons een leugenaar als ik zeg dat we al een half uur hebben moeten wachten.

Speeltuin voor de kinderen wat niet verlicht is. Vanaf 9 uur donker.

Er wordt geen onderhoud gepleegd.

Deze camping is klaar om over genomen te worden. Dan zou er misschien nog wat van te maken zijn. Nu oostappengroep er nog op zit. Gelieve hier niet meer heen te gaan. Zo'n vakantie gun je niemand.

Melanie
26-8-2018
  • Onderkomen1

Het was een schande dat zo een stacaravan verhuurd wordt de pan spaghetti van de vorige huurders stond in de broodtrommel het was al met al een grote gore zooi waar je niet met kinderen heen moet gaan ik heb alles moeten poetsen over de banken heb ik lakens gelegd zo vies en goor was alles

Sylvia
25-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Smerig , vreselijk personeel die ook nog eens traag waren, ze er op aangesproken en kreeg als antwoord , dat het haar echt niet boeide wat ik vond .. alle waar voor zijn geld, maar dat staat los van ronduit asociaal gedrag van personeel . Snackbar is niet open geweest, restaurant was de laatste avond gewoon helemaal dicht ..

Nooit meer!!!!

Sjaak
23-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen2

Zeer slechte service en vieze onderkomens.

De ijssalon gesloten,de bar gesloten, springkussen defect. Bij het restaurant 30 minuten wachten voor ze de bestelling op kwamen nemen en het eten werd geserveerd voordat je je eerste drankje had gekregen.

Schandalig dat deze vieze caravan verhuurd word.

Charmaine Portengen
21-8-2018
  • Onderkomen1

Het is organisatorisch slecht geregeld, een uur gewacht op linnenpakket, bleek ergens anders af te halen. Caravan te smerig voor woorden, geen schoonmaak, ook geen check. Slap excuus over uitzendburo, na enig nazoeken op internet was dit al weken aan de gang. Caravan rijp voor de sloop. Deur sloot niet, net als ramen, bedden te klein en te kort, matrassen te dun, beddengoed met urinestank en bijbehorende vlekken. Nooduitgang vastgeschroefd. Bij aankomst door trappetje gezakt. Alle horeca gelegenheden dicht na 18:00, winkel al om 17:00 ook op wisseldag. Personeel niet behulpzaam en met schoonmakers niet te communiceren vanwege taalverschil. Hele park smerig overal zwerfafval. Speeltoestellen deels stuk en iig slecht onderhouden. Absolute afrader zelfs als je weinig betaald is dit ver onder de maat.

Echt nooit meer!

EB
20-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

Wat een slecht park!! Allerlei gebreken aan huisje, zoals: kapot stopcontact(levensgevaarlijk), kapotte spoelbak van het toilet, smerige kopjes, schimmel langs plinten, spinnenweb op slaapkamer( en dit was echt niet van enkele weken of zo), vieze ramen, houtrot in de keuken. Café en snackbar de hele week gesloten! Belachelijk! Gebrek aan personeel, werd ons verteld. In winkel niet veel verkrijgbaar en wat er was, was veel te duur. Bowlingbaan hele week gesloten, op een na laatste dag onverwacht toch open. Maar toen we wilden reserveren kon dit niet omdat er wellicht over 1 uur niemand meer aanwezig zou zijn in het café. Geen personeel genoeg zeiden ze. Het personeel wat er wel was, zat samen gewoon te drinken aan de bar. Kortom: slechtste park ooit!!! We betaalden niet de volle prijs, omdat we deze vakantie hadden via veiling, maar wat we ervoor hebben betaald was het zelfs nog niet waard. Nooit meer Oostappen voor ons!!

Debbie
17-8-2018
  • Onderkomen1

Afgelopen maandag aangekomen eigenlijk tot a.s maandag maar vandaag al naar huis! De stacaravan was echt smerig! Borden pannen bestek glazen vies en kapot. Wc vies wastafel met haren spiegels vies koelkast vies. Maandverband met bloed onder matras. Lakens met oud bloed.. prullenbak vol.. 3 X naar receptie gegaan en nog niemand geweest. Patatzaak helemaal gesloten . Waar je wat kon eten en drinken hebben we een half uur moeten wachten zijn weg gegaan. Raad dit echt niemand aan .

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Recreatiepark Elfenmeer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.