Kasteel Daelenbroeck ****

Kasteel Daelenbroeck
9,1

Weer vandaag5°-2°

61 reviews over Kasteel Daelenbroeck in het Nederlands

Hier komen we nog zekers terug.

Van den Heurck Ludo, 18-2-2018

Prachtig Kasteel

Lekker gegeten en mooie kamer met alles wat je kan verlangen voor een weekendje weg

Mooie en rustige omgeving. Hier kom je tot rust. Mooi ontbijtbuffet met ruime keuze

Geweldig zeker nog een keer doen!

Natascha Heukens, 16-2-2018

Beste vakantie ooit! We zijn een weekendje daar geweest en wat was het geweldig! We hebben het dorp bezocht en in verbazing waren er veel eetdingen we zijn dus ook gaan eten bij een restaurantje De Aethook. Het eten was top en de mensen waar vriendelijk! Het wandelen daar was fantastisch. Verder lagen de bedden heel erg fijn, het uitzicht was erg mooi, het eten in het kasteel was ook erg lekker en ik vond de geschiedenis van het kasteel erg indrukwekkend. Zeker nog een keer doen!

Gast, 16-8-2017

Verblijf in de carrehoeve was helemaal top. Teen minpuntjes kunnen ontdekken.

Aanrader

Guy R, 29-7-2017

Prachtige locatie, gelegen in het groen. Zeer ruime en nette kamer. Lekker ontbijt en gelegenheid om te lunchen of diner. Uitstekende uitvalbasis voor fietstochtjes, dagje Roermond, ...

Verblijf om van te dromen

W. Houdel, 20-6-2017

Beginnend bij de ontvangst. Die was uitermate vriendelijk en erg hartelijk.

De kamer welke wij kregen was ondergebracht in de zgn. hoeve. Die was sfeervol, mooi , zeer comfortabel en rustig gelegen. Zo was er o.a. een nespresso aanwezig en een nette goed gevulde mini bar. Het geheel maakt een nette, schone en verzorgde indruk.

Het diner is van een erg goed gehalte.

Ook het ontbijt was prima.

Bediening voorkomend , meedenkend en adequaat reagerend.

Ambiance was zonder meer voortreffelijk.

Tot slot de omgeving. Deze nodigt uit voor fiets- en wandeltochten waarbij het genieten is geblazen.

Al met al een verblijf waaraan wij met veel plezier terugdenken. Kortom een aanrader !

Wat een fantastisch hotel

Gijsbers, 26-2-2017

We hadden de torensuite op de begane grond. Deze is gesitueerd in een toren naast het restaurant/brasserie gedeelte. De kamer is erg mooi. Een zeer groot comfortabel bed veel verlichting ( van romantisch tot zeer goed verlicht instelbaar) er stond een nespresso en waterkoker en konden gratis koffie en thee maken. Een jacuzzi waar we met zn 2en in konden en een aparte regendouche. Heerlijke badjassen en slippers en een grote tv. In de middag hebben we heerlijk koffie en thee in de brasserie gedronken , we hebben uiteindelijk daar ook gegeten en savonds op de kamer nog wat tapas bestelt. Deze werden netjes gebracht op de afgesproken tijd. Sochtends een heerlijk ontbijt buffet met heerlijk knapperig vers brood. Bediening is zeer vriendelijk .

betoverend

machteld meij, 10-1-2017

geweldige wandelomgeving, prachtig verblijf, heerlijke maaltijden

Fijne 3-daagse golfarrangement

Blaricum, 17-10-2016

Comfortabele vide-kamer, compleet in gericht

Steile trap naar slaapverdieping

Absoluut TOP

C., 2-9-2016

Vooraf waren we wat gereserveerd om voor dit hotel te kiezen gezien een sterk negatieve beoordelingen van een gast die gebruik maakte van een cadeaubon. Voor ons echter niets dan positieve ervaringen.

De ontvangst was bijzonder vriendelijk. We logeerden in kamer 10, 'de romantische kamer'. Dit was een split-level kamer. De benedenverdieping was stijlvol en mooi gemeubeld, wel ietwat donker. Van hieruit kon je op het terras, een binnenplaats die je deelt met andere gasten. De beplanting zorgt er echter wel voor dat er een zekere privacy is. In het living gedeelte is er een minibar (correcte prijzen). Verder heb je de mogelijkheid om gratis een kop Senseo koffie (lekker!) of thee te zetten. De trap naar de slaapkamer is wel wat steil en daardoor minder practisch voor mensen die wat moeilijker te been zijn. De slaapkamer is helder, heeft airco en heeft een badkamer met zowel ligbad als douche. Alles is bijzonder netjes al kan de douche een likje verf en ontkalking gebruiken. Prima bedden. De grote spiegel in de slaapkamer is handig. Kluisje op de kamer.

Het restaurant is stijlvol en gezellig. Het diner uitermate lekker en verfijnd. Complimenten aan de chef-kok! De bediening was vriendelijk en geëngageerd. We twijfelden over de wijnkeuze en kregen onmiddellijk de kans om beide wijnen te proeven en daarna onze keuze te maken. Ook de drank bij de maaltijd was correct van prijs.

Het ontbijtbuffet is goed. Er is een ruim aanbod en er wordt goed bijgevuld. We apprecieerden zeker de ruime keuze aan diverse koffies.

Het hotel is gelegen in een zeer mooie, landelijke omgeving met tal van fiets- en wandelroutes. De receptioniste gaf hierover de nodige informatie. Verder nam ze ook de tijd om ons, op onze vraag, verschillende zalen van het kasteel te laten zien. Wij waren er op maandag, aan het eind van de zomervakantie, en alles straalde rust en ontspanning uit.

Wij hebben dit hotel aan onze familie aanbevolen.

Te mooi voor woorden!

Harry, 4-7-2016

We hebben gelogeerd in de slit level kamer, welke zeer ruim is, beneden de living en boven slapen en sanitair. Zowel boven als beneden een TV. (echter melding op NL3 dat ZIGGO een nieuwe zender indeling had en dus geen beeld gaf.)

Voor de rest perfecte lokatie en gemakkelijk en gratis parkeren.

De sfeer in en om het hotel is groots.

We hebben een aantal aanbieders voor Daelenbroeck voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Daelenbroeck in Herkenbosch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Daelenbroeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Daelenbroeck scoort een 9.08 uit 10 op basis van 61 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: