Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel)

Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel)
9,5

72 reviews over Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) in het Nederlands

Fantastische camping

Gerard,
4-10-2018

Fijne en mooie schone camping. Word veel georganiseerd, biljarten iedere maandag, daarnaast biljarttoernooien, darten, muziekavonden, fietstochten jeu de boule en forel roken. Helden en Panningen op 4 en5 km. Venlo en Roermond lekker dicht bij.

Vriendelijke eigenaar waar je voor alles en nog wat terecht kunt met je probleem. Gratis wifi. Tv kijken zoals formule 1 en voetballen op groot scherm in mooie kantine, met goede prijzen.

gewoon super !

John en Ineke Dijk Ens (N.O.P ),
1-10-2018

Gezellige camping zeer veel georganiseerd zeer ruime plekken voor caravan en auto

wordt prima onderhouden en is schoon zo ook de sanitaire voorzieningen en ook belangrijk voor de mindervaliden is er ook een ruime voorziening

Prima en zeer gezellige kantine

Fantastisch, voor senioren zeer aan te raden.

H.T.M. (Theo) Nabben,
1-10-2018

Er wordt veel georganiseerd voor de camping gasten.

Perfect toiletgebouw en zeer netjes.

Camping ziet er heel mooi uit, strak gesnoeid en veel groen.

De familie Vossen is heel gastvrij en altijd behulpzaam.

Camping met uitstekende voorzieningen

Anneke en Hans de Reus,
1-10-2018

Een prachtige camping waar veel werd georganiseerd voor de gasten.

Mooie fietstochten kan je maken vanuit de camping.

Mooie ruime plaatsen voor de caravan en auto.

Al met al een fijne tijd daar gehad en komen er zeker nog eens terug.

Fam.Bernards,
1-10-2018

Echte senioren Camping er is voor iedereen wat te doen

Ook kun je in de omgeving goed en veilig fietsen

Op deze camping moet je echt geweest zijn. Top !

Rinus van der Schelde,
16-9-2018

De camping is schoon ,(toiletgebouwen, kampeerterrein) rustig en de beheerders zijn vriendelijk. Wij komen al vele jaren een maand daar kamperen, het is echt een gevoel van thuis komen.

Wij kijken weer al uit naar volgend jaar.

Fam. N. Driesse,
10-9-2018

Wij kunnen alleen maar aangeven dat dit een geweldige camping is, de doelgroep is senioren en dat wil niet zeggen dat het er saai is, de omgeving en de activiteiten zoals bingo, dansavonden en muziek enz, mede ook de netheid van de gebouwen de beheerders van de camping en de campinggasten, kortom een heel gezellige camping wij waren dit jaar daar voor de 5e keer op rij en hopen er nog vele jaren te mogen komen en genieten.

Geweldig!

Fam Bos,
10-9-2018

Alles was goed echt goed!! toilet, douche,onderhoud van velden,uitstraling,vriendelijkheid.

Echt een aanrader al op veel campings geweest maar deze is perfect

Geweldig in een rustige omgeving en veel fietspade

Fam. Van Es uit Zoetermeer,
4-9-2018

We hebben nu ook al voor 2019 geboekt en dat is dan voor ons al voor de derde keer.

Het is een echte Seniorencamping. In juli heeft omroep MAX aan deze camping aandacht besteed. De onderlinge sfeer is geweldig en het sanitair krijgt van ons het cijfer 9. Sommige fietspaden door de omliggende bossen zouden best een opknapbeurt mogen hebben.

Henny Reuvekamp,
3-9-2018

Prachtige, schone camping met mooie velden. Zelfs deze hete zomer bleef het gras redelijk groen doordat er op elk veld gesproeid werd met grondwater, campinggasten regelden dat zelf met een sproeier. Wat een samenhorigheid!

Er wordt van alles georganiseerd, voor elk wat wils. Rond om de camping mooie fietsroutes, ook makkelijk Duitsland in te fietsen. Fam.Vossen geeft je een fijn thuiskomen gevoel. We komen zeker terug in 2019!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) in Helden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.