Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel)

Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel)
9,5

67 reviews over Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) in het Nederlands

Op deze camping moet je echt geweest zijn. Top !

Rinus van der Schelde
16-9-2018

De camping is schoon ,(toiletgebouwen, kampeerterrein) rustig en de beheerders zijn vriendelijk. Wij komen al vele jaren een maand daar kamperen, het is echt een gevoel van thuis komen.

Wij kijken weer al uit naar volgend jaar.

Fam. N. Driesse
10-9-2018

Wij kunnen alleen maar aangeven dat dit een geweldige camping is, de doelgroep is senioren en dat wil niet zeggen dat het er saai is, de omgeving en de activiteiten zoals bingo, dansavonden en muziek enz, mede ook de netheid van de gebouwen de beheerders van de camping en de campinggasten, kortom een heel gezellige camping wij waren dit jaar daar voor de 5e keer op rij en hopen er nog vele jaren te mogen komen en genieten.

Geweldig!

Fam Bos
10-9-2018

Alles was goed echt goed!! toilet, douche,onderhoud van velden,uitstraling,vriendelijkheid.

Echt een aanrader al op veel campings geweest maar deze is perfect

Geweldig in een rustige omgeving en veel fietspade

Fam. Van Es uit Zoetermeer
4-9-2018

We hebben nu ook al voor 2019 geboekt en dat is dan voor ons al voor de derde keer.

Het is een echte Seniorencamping. In juli heeft omroep MAX aan deze camping aandacht besteed. De onderlinge sfeer is geweldig en het sanitair krijgt van ons het cijfer 9. Sommige fietspaden door de omliggende bossen zouden best een opknapbeurt mogen hebben.

Henny Reuvekamp
3-9-2018

Prachtige, schone camping met mooie velden. Zelfs deze hete zomer bleef het gras redelijk groen doordat er op elk veld gesproeid werd met grondwater, campinggasten regelden dat zelf met een sproeier. Wat een samenhorigheid!

Er wordt van alles georganiseerd, voor elk wat wils. Rond om de camping mooie fietsroutes, ook makkelijk Duitsland in te fietsen. Fam.Vossen geeft je een fijn thuiskomen gevoel. We komen zeker terug in 2019!

René en Ria v d Hoef
3-9-2018

Na vele jaren met veel plezier op deze mooie schone en gezellige camping te

hebben gestaan gaan we de camping met pijn in het hart verlaten ivm grote afstand

en we wekelijks naar huis moeten voor oppassen kleinkinderen We hebben heel

wat jaren er gestaan op mooie plekken. Eerst maandplekken daarna een fantastische seizoenplek.Heel wat avonden gerikt en gedart met Jan Emiel en Bart

En mijn vrouw natuurlijk bingo en kaarten maken.

Fam. Vossen bedankt voor de goede service en gezelligheid. Hoop nog een keer terug te komen 👍👍👍

Groet Ria en René v d Hoef

Kan niet beter!!!

Tonny
7-8-2018

Super camping.

Fijne omgeving, Super goed schoon sanitair. Er wordt veel georganiseerd voor elk wat wils. Echt vernoemenswaardig de officiële wedstrijdbiljarts ( 2 ) met electronisch scoreborden.

Als liefhebber van het spelletje . TOP!

Hele oprechte familie Vossen die voor iedereen klaar staat.

Lekker fietsen, wandelen in de bossen. Centrum Panningen vlakbij.

Hier is het echt fantastisch vertoeven.

Fam. Vossen ga vooral zo door.

Ook in 2019 komen we graag terug.

Ed en de test van de fsmilie jullie zijn toppers.

Mooie schone camping. Maar meer voor ouderen.

Fam Dijkstra
7-8-2018

Wel een mooie ,schone camping vooral het toilet gebouw. Alleen jammer dat je moet betalen voor douchen en warm water. Verder het kamperen is niet duur daar.. En zeker jamner dat je geen eigen plekje uit kon zoeken. Terwijl wij ruim van tevoren haden geboekt. Nu zaten we dus tussen vaste seizoen plaatsen (en hele dag in de volle zon..) vaste kampeerders vormden een eigen groepje waar je gauw wordt buitengesloten.En jammer dat het zo kaal is qua bomen zodat je weing schaduw kan vinden.. Dus voor ons niet weer.

We komen hier zeker terug

Cees en erny de Smit uit haarlem
15-7-2018

Heerlijke senioren camping mooie velden en zeer mooi sanitair vanuit de camping kan je alle kanten op fietsen mooie omgeving we zijn hier twee weken geweest en erg naar ons zin gehad

Mooie camping

Zwerus
23-5-2018

Mooi toilet gebouw, zeer schoon. Op het grasveld staat geen sprietje verkeerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) in Helden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.