Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel)

Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel)
9,5

59 reviews over Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

We komen hier zeker terug

Cees en erny de Smit uit haarlem
15-7-2018

Heerlijke senioren camping mooie velden en zeer mooi sanitair vanuit de camping kan je alle kanten op fietsen mooie omgeving we zijn hier twee weken geweest en erg naar ons zin gehad

Mooie camping

Zwerus
23-5-2018

Mooi toilet gebouw, zeer schoon. Op het grasveld staat geen sprietje verkeerd.

Het is hier Fantastisch

Tonny van Bakel
26-3-2018

Wat een warm ontvangst! Top camping met superschoon sanitair. Goede faciliteiten.

Super gezellig.

Alles Super ! Geeft gevoel van thuiskomen!

Riky en Toon v d Ven
23-11-2017

Het is heerlijk om daar te zijn .

Mooie seizoensplaatsen,heel betaalbaar.

Geweldig gastvrije Fam. Vossen , altijd zorgzaam,vriendelijk ,meedenkend,geintresseerd,en altijd bezig om het de gasten naar de zin te maken.

De camping straalt rust uit ,is super schoon,ruime plaatsen,en van alle gemakken voorzien.

De ligging is heel centraal !

Er word heel veel georganiseerd,wat erg gezellig is.

Fietstochten ,vissen, jeu de boules, barbeque ,spelletjes, enz.

Het sanitair is zo schoon ,groot compliment!!!

In de kantine is er altijd gezelligheid , gezellige dansavonden , bingo ,biljart , workshops enz

Ook blijft men investeren in de toekomst,het word zoveel mogelijk zelf gedaan,Petje af .

Luud en Fien de Natris
7-11-2017

Wij komen al 5 jaar op deze camping gemiddeld 2x per jaar

Een fijne caming,het is er gezellig,mooi en een schoon toiletgebouw,fijne staanplaatsen voor caravan en auto.

En bovendien wordt er van alles georganiseerd vooral de dansavonden vinden wij leuk.

De camping is zeer schoon en wordt bijzonder goed bijgehouden.

Ook de ontvangst door de fam Vossen is perfect met een lekker bakske koffie.

Camping 't Vossenveld is een aanrader,wij kijken er nu al naar uit om er volgend jaar weer naar toe te gaan zeker weten.

Luud en Fien

Fantastische Camping

Tonny en Jean-Paul
11-9-2017

Super sanitair, gezellig, schoon, fijn fietsen, leuke vrijblijvende activiteiten zoals biljarten, jeu de boules, kaarten, darten, oud Hollandse spelen, workshop kaarten maken, fietstochten wan. Kortom veel voor echt weinig.

Genieten

Ralph en Marlien Beelenkamp
8-9-2017

Op deze camping krijgt alles en iedereen de aandacht!

Dat begint bij de ontvangst (koffie) en zet zich voort in goed verzorgde staanplaatsen, schoon en bijzonder mooi sanitair, animatie voor iedereen, bingo dansen, biljart toernooien op de twee biljarttafels in de kantine. En dat alles voor een zeer aantrekkelijke prijs!

Het is daar fantastisch

Corrie en Bas
7-9-2017

We kamperen al 50 jaar maar een camping zoals 't Vossenveld zijn we nog maar zelden tegen gekomen.

Een zeer vriendelijke familie, grote kampeer plekken met een voortreffelijke grasmat, super schoon sanitair, en altijd is er wel wat te doen (Fietsen Wandelen Jeu de boules Biljarten Kaarten Knutselen en als kers op de taart regelmatig smullen van een vers gerookte forel, gerookt op de camping.

Met rondom de camping een weer war van knooppunten voor diversen perfecte fietstochten.

En dat alles voor een zeer redelijke prijs!!!! waar vindt je dat nog tegenwoordig.

Fam. Vossen heel hartelijk bedankt voor de geweldige vakantie en zeker tot volgend jaar.

m.v.grt.

Corrie en Bas Breetveld

zeer fijne camping

Ria en Joop
21-8-2017

Ria en ik (Joop) hebben vier jaar een seizoen plaats gehad op deze camping nu zijn wij gestopt met kamperen. Het is ons al die tijd zeer goed bevallen en hebben het al die tijd zeer gezellig gevonden. Er werd, zoals eerder in een review werd vermeld, van alles georganiseerd. De fam. Vossen heeft een perfecte camping opgebouwd die bij vele senioren in de smaak valt. Op het veldje waar wij stonden was het gezellig en het klikte goed met de andere gasten. Wij willen iedereen bedanken voor de fijne tijd.

Ed; Lion; An; en Jo bedankt voor de gastvrijheid er waren regels maar die moet je respecteren anders hadden jullie niet zo'n camping kunnen beheren, vooral sanitair was perfect.

Als laatste wil ik ieder die van gezelligheid en rust houd, deze camping aanraden.

Ria en Joop

Uitstekend

Gerard en Ans
18-8-2017

Het is een heerlijk centraal gelegen campng. 4 km van Helden en Panningen, waar je van allerlei winkels hebt. De camping zelf is superschoon met prachtige velden. en grandioos sanitair. Op de camping worden veel dingen georganiseerd o.a. forelroken, fietspuzzeltocht, wandeltocht, biljarttoernooi, en darten. Iedere maandagavond is er vrij biljarten en kaarten wat door veel mensen gedaan wordt, bar is dan open en erg gezellig. Verder is er een paar keer per maand een muziek dansavond en gezellige bingo. Bij de eigenaar kun je voor bijna alles terecht, als het mogelijk wordt je geholpen, van laswerk tot stroom problemen. We hebben erg genoten, en het is voor die prijs een echte aanrader. We hopen hier nog vele jaren te komen evenals veel andere kampeerders die steeds terug komen.

Gerard en Ans.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) in Helden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) scoort een 9.45 uit 10 op basis van 60 reviews.