9,6

74 reviews over Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) in het Nederlands

Heerlijke camping

Els
8-7-2019

Hele mooie nette en rustige camping, er zijn overwegend 55plussers en geen kinderen. Prima uitvalsbasis om prachtige fietstochten of wandelingen te maken. Ook uitstapjes naar bv Roermond of de kasteeltuinen in Arcen zijn goed om te doen. Het sanitairgebouw ziet er tip top uit. Een klein minpuntje is dat er geen toiletpapier is.

Super!

Tonny en partner
29-5-2019

Wat een TOP camping. Schoon, vriendelijk, mooie wandel-fietsomgeving, goed en SCHOON Sanitair. Zeer behulpzame familie Vossen , de eigenaar van de camping. Wat een feestje om hier te mogen zijn. Veel vrijblijvende activiteiten. Ze hebben zelfs een senioren-activiteitenteam. Bosrijke omgeving, leuke en goede betaalbare restaurants. Enz enz.

Fantastische camping

Gerard
4-10-2018

Fijne en mooie schone camping. Word veel georganiseerd, biljarten iedere maandag, daarnaast biljarttoernooien, darten, muziekavonden, fietstochten jeu de boule en forel roken. Helden en Panningen op 4 en5 km. Venlo en Roermond lekker dicht bij. Vriendelijke eigenaar waar je voor alles en nog wat terecht kunt met je probleem. Gratis wifi. Tv kijken zoals formule 1 en voetballen op groot scherm in mooie kantine, met goede prijzen.

gewoon super !

John en Ineke Dijk Ens (N.O.P )
1-10-2018

Gezellige camping zeer veel georganiseerd zeer ruime plekken voor caravan en auto wordt prima onderhouden en is schoon zo ook de sanitaire voorzieningen en ook belangrijk voor de mindervaliden is er ook een ruime voorziening Prima en zeer gezellige kantine

Gereisd Met partner in juli 2018

Fantastisch, voor senioren zeer aan te raden.

H.T.M. (Theo) Nabben
1-10-2018

Er wordt veel georganiseerd voor de camping gasten. Perfect toiletgebouw en zeer netjes. Camping ziet er heel mooi uit, strak gesnoeid en veel groen. De familie Vossen is heel gastvrij en altijd behulpzaam.

Camping met uitstekende voorzieningen

Anneke en Hans de Reus
1-10-2018

Een prachtige camping waar veel werd georganiseerd voor de gasten. Mooie fietstochten kan je maken vanuit de camping. Mooie ruime plaatsen voor de caravan en auto. Al met al een fijne tijd daar gehad en komen er zeker nog eens terug.

Fam.Bernards
1-10-2018

Echte senioren Camping er is voor iedereen wat te doen Ook kun je in de omgeving goed en veilig fietsen

Gereisd Met partner in april 2018

Op deze camping moet je echt geweest zijn. Top !

Rinus van der Schelde
16-9-2018

De camping is schoon ,(toiletgebouwen, kampeerterrein) rustig en de beheerders zijn vriendelijk. Wij komen al vele jaren een maand daar kamperen, het is echt een gevoel van thuis komen.

Gereisd Met partner in mei 2018

Wij kijken weer al uit naar volgend jaar.

Fam. N. Driesse
10-9-2018

Wij kunnen alleen maar aangeven dat dit een geweldige camping is, de doelgroep is senioren en dat wil niet zeggen dat het er saai is, de omgeving en de activiteiten zoals bingo, dansavonden en muziek enz, mede ook de netheid van de gebouwen de beheerders van de camping en de campinggasten, kortom een heel gezellige camping wij waren dit jaar daar voor de 5e keer op rij en hopen er nog vele jaren te mogen komen en genieten.

Geweldig!

Fam Bos
10-9-2018

Alles was goed echt goed!! toilet, douche,onderhoud van velden,uitstraling,vriendelijkheid. Echt een aanrader al op veel campings geweest maar deze is perfect

Gereisd Met partner in september 2018

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) in Helden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.