NederlandLimburgHeldenCampings HeldenCamping 't Vossenveld (Helden-Egchel)

Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel)

NederlandLimburgHelden
9.7FenomenaalScore uit 188 reviews
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.7FenomenaalScore uit 188 reviews
  • 9.7Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping infoTonen op kaart

Contact

187 Reviews over 't Vossenveld (Helden-Egchel)

• 9Fam. Hegger24-10-2021

Een geweldige camping.

Alles was goed verzorgd, vriendelijke mensen behulpzaam enz. We hebben er 12 dagen gestaan in juni en gaan zeker nog een keer terug.

• 6J&L11-10-2021

Tegenvaller

Op de site leek het een leuke camping maar ligt tussen 2 wegen in het is zeker GEEN rustige camping en driekwart is vast ons kent ons ,in de kantine s'avond wordt je geen welkom geheten of aangesproken allemaal eigen kringentjes, en van de losse kampeerders zeggen de meeste ik ga hier weg voortijdig (wij ook )dan de bedoeling, de beheerders zijn stug en spontanietijd ver te zoeken wel voor de vaste kampeerdes (mogen ze wel wat aan doen),En 0,20 ct voor afwaswater,0,50 douche dat is niet meer van deze tijd (je moet munten sparen ) doe dan het staangeld 1,00 omhoog. wij zullen deze camping niet aanraden!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10J.P. en Tonny29-09-2021

Senior kampeerder hier is het te doen!

Familie Vossen een DIK VET compliment voor de zeer zorgvuldige manier waarop jullie hebben geanticipeerd in relatie tot alle ellende die met Corona te maken heeft. Petje af. Ondanks dat alles met in achtneming van alle regels een toptijd gehad bij jullie. Het aftellen is begonnen naar volgend jaar. Wij zijn er weer om te genieten. Lekker een stukje fietsen in de mooie omgeving, biljarten op de maar liefst 3 wrdstrijdbiljarts ( ja echt 3 ), aan allerlei leuke activiteiten mee kunnen doen zoals jeu de boules, oud Hollandse spellen, Molky, samen een keer BBQ-en. En nog veel meer. En dat allemaal voor een echte giller van een prijs. Let op wel zelf je toiletpapier meebrengen. Gezien dr belachelijke lager prijzen in verhouding tot de topkwaliteit van de camping, voor ons geen enkel probleem. En bijna al 2 jaar de Golden Zoover Award winnen zegt meer dan genoeg volgens ons. Beste eigenaren, we hebben geboekt voor 2022. Bedankt fam. Vossen!

• 10Ans17-09-2021

Beslist een geweldige aanrader. Schoon sanitair, vriendelijke eigenaar, mooie groene grasvelden, keurig onderhouden. Verder is er van alles te doen o.a. Jeu de Boule banen met ook nog eens jeu de boule toernooien, baljartavonden met ook een paar toernooien kaartavond, darttoernooien, fietstochten en niet te vergeten het gezellige forel roken. Gewldige omgeving met mooie wandelroute's en fietsroute's.

• 10Gerard Jungst17-09-2021

Weer een paar heerlijke maanden gehad. Deze camping is zijn prijs dubbel en dwars waard, geweldig schoon sanitair, mooie grasvelden die altijd gesproeid worden en zodoende mooi groen blijven. Ondanks de corona beperkingen doet de camping eigenaar met zijn medewerkers en activiteiten commissie er alles aan om er een fijn verblijf van te maken. Gezellige biljartavonden, darttoernooien, jeu de boule toernooien en fietstochten. Voor ieder wat wils. De omgeving is een echte aanrader, met de dorpen goed te bereiken per fiets.

• 8John24-08-2021

Zeer nette camping 70+

Camping is heel erg netjes en schoon. Aardige ontvangst door eigenaar. Ruime plaatsen, maar door de plaatsing tegenover elkaar op de veldjes weinig privacy. Veel vaste plaatsen met oudere kampeerders. Prima internet. Geen toiletpapier in de wc, dat is niet meer van deze tijd. Omgeving is mooi met gezellige dorpjes. Kortom prima camping voor 70 + maar geen gezinscamping.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9E.Tamerus24-08-2021

Het was een zeer prettig verblijf, ruime plekken

We hebben het super naar ons zin gehad, goede ontvangst bij aankomstmooie omgeving, mooie fiets en wandelroutes.Sanitair is mooi en netjes.Camping zelf ziet goed en verzorgd uit.Vanuit de camping werden diverse zaken georganiseerd, fietstochten, forelroken, livemuziek.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Lammert Versluis12-08-2021

Dit jaar zeker nog een keer terug !!!

Zo genaamde “ boeren” camping !!! Nou echt niet, dit is gewoon een top camping met de hoofdletter T, kampeervelden als biljartlakens en geen onkruid tussen de tegels, wat hebben deze eigenaars hart voor hun werk en wat ziet alles er verzorgd en uitstekend onderhouden uit, hier kunnen het merendeel van de Nederlandse campings een voorbeeld aan nemen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Annie en Dirk Rooijakkers10-08-2021

Geweldig verblijf ondanks corona

Ondanks de nu huidig geldende corona maatregelen heeft de Fam. Vossen het prima voor elkaar.In het toiletgebouw wordt je via bordjes de goede weg gewezen, hoe men moet lopen met de corona maatregelen.Ook bij de diverse activiteiten wordt de 1,5 mtr prima gehandhaafd, ze hebben het goed voor elkaar Fam. Vossen en het vrijwillige activiteiten team die hier veel aandacht aan besteden. (Bravo)De camping zelf is uitstekend verzorgd en onderhouden, wat iedereen opvalt als men de camping betreed. Alle caravans en Campers mooi in een rij op de velden en netjes gemaaid en onderhouden velden. Dit geldt ook voor de toiletgebouwen die er uitstekend en netjes uitzien, je merkt daar wordt aandacht aan besteed.Al met al een mooie en uitstekende camping waar gemoedelijkheid zege viert en beslist een aanrader.

• 10John en Ineke dijk10-08-2021

Voortreffelijk super schoon hygiëne een 10 plus

Totaal geen minpunten een en al lof voor de eigenaren een dikke 10 met een griffelSuper schoon sanitaire verzorgde velden zeer ruime plaatsen voortreffelijk

Camping 't Vossenveld (Helden-Egchel) info

• NaturistencampingNiet beschikbaar