Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark
7,7

10 tips over Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

Miever, 11-6-2015

zwembad binnen mag iets warmer.

Misschien te zijner tijd het zwembad uitbreiden en een binnenspeeltuin realiseren? (dit laatste hebben al heel veel campings in Nederland)

jeanette moes, 8-8-2014
Als tip willen we jullie meegeven om bij de watertappunten riolering aan te leggen want mensen die spoelen alles af en gooien dan alles in het gras.
wobbet, 11-8-2013
Kinderdrome is heel leuk. Binnen- en buitenspeeltuin. Bestaat al 15 jaar maar ziet er uit als nieuw.

We hebben een aantal aanbieders voor De Heldense Bossen Camping en Speelpark voor je op een rij gezet:

Frank, 12-5-2013
Capuchino drinken bij de naastgelegen golfbaan
Dorien, 5-8-2012
Familie camping voor jong en oud en waar honden ook welkom zijn en voldoende uitgangsplekken om met je hond de camping te verlaten om uit te laten
Piet, 29-7-2012
Geen plaatsen meer van april t/m oktober maar alleen voor- en najaarsplaatsen.

Ineke Renée, 20-7-2012
Aardbeienland is leuk voor kleine kids. En van horen zeggen: Toverland. Verder vanaf de camping een leuke tocht gemaakt met een ponykar door de bossen en een persoonlijke gids die veel wist te vertellen over de omgeving
bor, 2-7-2012
Er is ook zat te doen voor de oudere jeugd toen wij daar elk jaar kwamen gingen we altijd naar apollo of paladio erg leuke discotheken en die zitten zowat naast de camping dus je bent er zo.
Karen, 3-5-2012
Toverland (ook leuk bij slecht weer), Aardbeienland