Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark
7,8

286 reviews over Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark in het Nederlands

Asterix zou er blij van worden (wij ook)

Ronald
18-6-2018

We hebben een heel leuk lang weekend gehad op deze vriendelijke camping. Ons verblijf was een kampeerbungalow, die iets weg heeft van een yurt. Het tentdak geeft prettig veel licht binnen. Bij regen waan je jezelf in een tent, maar dan met het comfort van een huisje. We voelden ons de Galliërs van de camping, enigzins afgezonderd van de rest en tegen het bos aan. De speelvoorzieningen (favoriet: kabelbaan) zijn ruim opgezet, modern maar met een nostalgisch tintje, en mooi verspreid over het heuvelachtige terrein. De medewerkers waren vriendelijk, het eten in het restaurant goed en de winkel had alles wat we nodig hadden. Het buitenzwembad was heerlijk om af te koelen. Het geheel ademt de sfeer van een (flinke) familiecamping die in staat is om het beste uit oude en nieuwe tijden te combineren.

Voor herhaling vatbaar!

Familie V.
10-5-2018

Afgelopen week verbleven we in een bosgalow. Super ligging, rustig en dichtbij de speeltuin, de vijver met het vlot en het zwembad.

De bosgalow is leuk en praktisch ingericht.

Enige wat mss kan worden toegevoegd aan de inventaris is een parasol en ligbedden .

Er is op de camping voldoende te beleven voor zowel de kinderen als volwassenen.

Geweldig

Fam. Munter
25-4-2018

De camping is uitstekend met verzorgd en schoon sanitair. Maar voor ons is het naast de camping gelegen Restaurant Op d'n Berg ook een reden om terug te komen.

De menukaart heeft een uitgebreide keuze, in een goede prijs-kwaliteit verhouding.

De gebakken asperges zijn een aanrader, zeker in combinatie met een stukje zalm.

Een echte aanrader

Bianca
16-4-2018

Heerlijk weekend gehad op de Heldense Bossen. We hadden een mooie plek (nr 360), vlakke grond, aan de weg, met uitzicht richting de speeltuin. Onze kinderen van 3 en 5 konden de hele dag spelen, terwijl wij genoten bij de caravan, waar onze dochter van 1 jaar aan het spelen was. Het eten bij 't Praothoes was ook heerlijk en ruim voldoende, de animatie was erg leuk. De toiletgebouwen werden goed schoongehouden en de camping ziet er netjes verzorgd uit. Op de camping zijn vele speeltuintjes. Het zwembad was voor onze kinderen prima, grote glijbaan voor de ouderen en mini baby/peuterbadje voor de kleinste. De douches in het zwembad was het enige wat we minder vonden, sommige deden het helemaal niet, andere niet echt krachtig.

Ik kan een ding zeggen, ga er na toe .

Edvanzetten
14-4-2018

Voor ouderen met een caravan of camper is dit een super Camping. En als de kleinkinderen komen is er een grote speeltuin accommodatie,en een kleine supermarkt. En je kan er lekker fietsen. Top dus . Bij de receptie kun je alles vragen en er zijn ook fietsen te huur. Het sanitair is wordt goed onderhouden en is iedere dag schoon en dat vind ik toch belangrijk opeen Camping. Ik ga er in 2018 weer na toe en ik kijk er nu al naar uit.

mooie camping met verbeterpunten

Meadjuh
14-1-2018

Staanplaatsen zijn erg mooi. Staanplaatsen zijn onderhouden en royaal van opzet. Helaas zijn auto's toegestaan bij de plaatsen, dat vind ik persoonlijk niet mooi voor het uitzicht.

Saninair mooi onderhouden. Maar in het hoogseizoen kregen de poetsers het niet bijgehouden. Er maken zeer veel mensen gebruik van het sanitair, helaas ook mensen die het niet netjes achterlaten. Dit maakte dat het af en toe met name op de toiletten van gebouw 8 echt heel vies was. Er is melding gedaan bij de receptie, Camping doet er ook echt iets mee, maar het waren gewoon te weinig poetsers voor die hoeveelheid.

Daarnaast lijkt er een fout te zitten in de afvoer van sanitair 8 want in het hoogseizoen stonk het bij de afwasplekken echt naar riool.

Speeltuinen: Mooi en ook mooi onderhouden. Kinderen vonden het waanzinnig!

bostrein: complimenten voor de opzet hiervoor. Lof gaat uit naar de twee bostrein bestuurders, wat organiseren die dit leuk.

overige animatie: compliment, ook zij gaan ontzettend leuk met de kinderen om.

Personeel: heel vriendelijk en behulpzaam.

Zwembad: te klein in het hoogseizoen. Het ruiken van ontlasting in kleedkamers herken ik. Daarnaast vond ik het extreem ruwe spel van de grotere jeugd onveilig voor mijn kinderen welke net in het bezit zijn van hun zwemdiploma's.

Horeca: prima verzorgd.

Huifkartocht: zeker aan te bevelen. Leuke ervaring.

Sprookjestocht: geweldig, wat een inzet van alle organisatoren. Heel mooi. Alleen voor jonge kinderen veel te laat!

Als laatste de spokentocht: we hadden ons voorbereid op iets van overlast. Maar dit was te heftig. De geluiden extreem hard, extreem griezelig en tot extreem laat. mijn kinderen van 5 en 7 zijn erg bang geweest, zelf heb ik nauwelijks geslapen die nacht. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Het was een prima vakantie maar wij gaan niet meer terug.

Fantastische camping

Irene
25-9-2017

Wij hebben sinds 2 jaar een eigen huisje op deze camping. Wat een super camping. Vriendelijk personeel en heel veel dingen georganiseerd voor groot en klein.

Mooie kindercamping

Fam.van lente
24-9-2017

Wordt veel voor de kinderen gedaan, zwembad zat te veel chloor in. Het deed zeer aan de ogen en was best wel klein voor zo'n grote camping. De velden waren ruim genoeg. Één echt groot minpunt is toch het schoonmaken van toiletgebouwen. Het werdt maar 1x per dag goed gedaan en verder niet meer. Het was echt niet schoon meer s,middag en s,avonds. Ondanks hebben we wel genoten.

Prima

Marleen
19-9-2017

Staanplaats goed. Sanitair is niks voor minder validen. Erg jammer.!

Leuke camping, erg kindvriendelijk.

Saar
3-9-2017

Een erg leuke camping om te vertoeven!

* De kampeerplaatsen zijn voldoende ruim en voorzien van alle nutsvoorzieningen. Toiletgebouwen en speeltuintjes liggen dichtbij. Horeca, animatie en zwembad minder centraal gelegen doch goed te doen al wandelend (maar gemakkelijker met de fiets). Camping is netjes verzorgd.

* Uitermate vriendelijk en hulpvaardig personeel. Totaal geen opmerkingen over.

* Zwembad: Proper en plezant vertoeven. Binnenbad is niet zo heel groot maar toch hebben we het totaal niet druk bevonden. Glijbaa, babybadjes, jaccuzi en stroming aanwezig. Buitenbad is aan de frisse kant maar des te leuker om baantjes te trekken of met hete dagen af te koelen. Gek is wel dat het om 17.30 sluit voor een uur.

* Sanitair was proper verzorgd en kindergedeelte PRACHTIG. Enkele bedenkingen hier is dat voor mij de temperaturen van het gebouw alsook het water van de douche wat warmer mocht. Persoonlijk had ik het vrij koud tijdens het douchen en afdrogen. Wat me echt stoorde was de gezamenlijke afvoergoot van alle douches waardoor het water van andere douches gewoon ook in je eigen douche terecht komt. Kinderdouche moeilijk te bedienen en erg korte tijd van waterstraal. Hierdoor gingen de kids helaas nog onder de volwassenen douche... Verder zijn de drogers voor de handen op de toiletten praktisch zinloos (tip: vervangen door de dyson variant) en zie ik liever de toiletborstel in een bakje ipv open en bloot aan een hangertje al druppend op de vloer.

* Kleine speeltuintjes allemaal vrij recent en de grote speeltuin is wat verouderd doch in goede toestand. Gaf een BOKRIJK gevoel dus heerlijk vertoeven voor de kinderen.

* Animatieteam enthousiast en programma rijkelijk gevuld. Bostreintje was de topper voor onze kids. Gebouwen in goede staat en leuke inrichting.

Ondanks de kleine aandachtpuntjes echt een leuke camping waar we wel een mooie tijd hebben beleefd!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark in Helden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark scoort een 7.83 uit 10 op basis van 289 reviews.