Géén boekingskosten
NederlandLimburgHeldenCampings HeldenCamping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

NederlandLimburgHelden

We hebben de beste aanbieders voor Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 370 reviews

• 7Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark ligt midden in de bossen en biedt veel speelplezier voor kinderen. Ze kunnen zich uitleven in de speeltuin en meedoen aan originele animatie-activiteiten. Je kunt hier goed eten en het zwembad zorgt voor extra plezier. Bezoek Venlo of ga voordelig shoppen in de outlet van Roermond.

370 Reviews over De Heldense Bossen Camping en Speelpark

• 8M05-10-2022

Wij vonden de camping erg leuk

Wij vonden de camping erg leuk, er is een groot gedeelte met stacaravans en een gedeelte met caravans. Veel mensen komen hier al jaren, maar zeker niet het gevoel gehad dat je hier niet tussen komt. Dit was ons eerste jaar. De vaste gasten organiseerde een sprookjes tocht en de spoken tocht. Dit was beide enorm leuk, erg van genoten. Ons plekje was erg ruim. Animatie vond ik erg weinig voor kinderen vanaf 12 jaar, gemiste kans in mijn ogen.

De hygiëne is wel super goed. Werd vaak schoongemaakt. Daarnaast is het zwembad klein, maar prima, echt voor kleine kinderen super. Al met al leuke camping maar zeker nog wat verbeterpunten

• 9Zeg ik niet17-09-2022

Super wandelgebied

Heerlijk in de bossen kunnen wandelen met prima uitvalsbasis vanuit de camping

• 8Maartje16-09-2022

Mooie nieuwe lodges

Weekend in lodges gezeten. Waren net nieuw. Helemaal perfect dus.

• 7Marleen16-09-2022

Goed georganiseerd

Veel te doen voor de kinderen. Goed georganiseerd

• 7Eetgelegenheden
  • 9Marco J13-09-2022

Prima camping

Een weekendje in de nieuwe verhuur objecten verbleven. Super geweest. Mooie natuur. Met onze kleine heerlijk genoten van het zwembad. Lekker warm subtropisch.

• 7Eetgelegenheden
  • 9anoniem07-09-2022

goede kwaliteit/ prijs verhouding

Prima, aan te bevelen voor gezinnen met jonge kinderen

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Rinus07-09-2022

Bosrijk

Heerlijke omgeving met veel bossen. Top voor wandel en fietsen

• 4Josefina05-09-2022

Schandalig

Wat een aanfluiting camping de heldense bossen. De vaste gasten van de sta caravans hebben het hier voor het zeggen. Op een 5 sterren camping hoort het om 22.00 uur rustig te zijn. Maar op deze camping schijnbaar niet...... Schandalig! En dan het zwembad, zo goed zo onhygiënisch. De kinderen zijn er ziek van geworden. Als je het meld bij de receptie zeggen ze doodleuk dat er een bacterie in het zwembad zit...... maar er wordt niets mee gedaan. Nooit meer naar deze camping.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 1Anonien29-08-2022

Nooit meer

Waardeloze camping, kind en vrouw ziek van het zwembad water, was gewoon zo vies en stonk het water niet normaal, alle kinderen in de zelfde sta plek omgeving waren allemaal ziek ervan geworden, animatie ook waardeloos, alles en iedereen heeft alleen oog voor de jaarplekken en de vaste mensen. Wc gebouwen stonken ontzetten en waren ook totaal niet fris te noemen. Heb ik het nog niet over het restaurant gehad. Bezoek waardig voor de NVWA denk ik, nog nooit zoiets meegemaakt.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 4Edwin28-08-2022

Wat een aanfluiting...

De vaste stacaravan bewoners bepalen wat hier gebeurt.Ze hebben schijt aan alles en iedereen,feestjes met een man of dertig, zuipen vanaf 12.00, en dan tot diep in de nacht pleuris herrie,incl het welbekende Hollandse hits genre.En dat elke avond maar weer, dan bij de een ,dan bij de ander. . ook een Hollandse avond op de camping werd zo ongeveer geclaimd door de vaste gasten,de zanger kon z'n microfoon inleveren omdat iemand zonodig moet zingen voor zn eigen groep. Kinderen werden bedreigd door anderen die maar trots riepen kampers te zijn...deze camping heeft niets met een gezellige kindercamping te maken,wat een griebus zooi . Een boscafe wat nog doodser is dan een crematorium en waar de parasols al worden ingeklapt terwijl we nog wat aan het drinken waren. Er waarde ook een virus over de camping,waardoor kinderen met name de hele dag hoesten en rood doorlopen ogen liepen.

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar