NederlandLimburgHeldenCampings HeldenCamping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

NederlandLimburgHelden

We hebben een aantal aanbieders voor Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 344 reviews
+123/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 344 reviews
  • 7.3Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark ligt midden in de bossen en biedt veel speelplezier voor kinderen. Ze kunnen zich uitleven in de speeltuin en meedoen aan originele animatie-activiteiten. Je kunt hier goed eten en het zwembad zorgt voor extra plezier. Bezoek Venlo of ga voordelig shoppen in de outlet van Roermond.

Tonen op kaart

353 Reviews over De Heldense Bossen Camping en Speelpark

• 8Ilja24-01-2022

Heerlijk in de natuur

Met de herfstvakantie geweest. Jammer dat ze niet open zijn in de winter, want in de bossen is werkelijk heerlijk vertoeven

• 7Eetgelegenheden
  • 10Marco12-11-2021

Fantastische natuur en vooral in de herfst

Wij zijn in de laatste week van oktober geweest (herfstvakantie) in een "bosgalow". Dit was onze uitvalsbasis om te wandelen en fietsen in het super mooie natuur gebeid rondom de camping. En met het mooie weer én de supermooie herfstkleuren van alle bomen, was dit werkelijk een super weekje.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Tim en Marleen05-10-2021

Ideale uitvalsbasis om te fietsen

Wij hebben een september arrangement gehad op deze camping. Zeer voordelige prijs / kwaliteit voor die maand. Ideaal als uitvalsbasis om te fietsen. Hele leuke camping, met meerdere van onze leeftijd. Gezellig en rustig op de camping

• 10Gert v Wanrooy28-09-2021

Prima, aanrader

we zijn hier geweest met de kinderen. voor de oudere jeugd van 13 plus is er wel iets te doen, niet heel veel, maar meer dan prima voor onze zoon. De jongste heeft zich meer dan prima geamuseerd in het zwembad en bij de animatie

• 10Simon28-09-2021

SUPER VOOR KLEINE KINDEREN

PRIMA CAMPING VOOR GEZIN MET JONGE KINDEREN, VEEL SPEELTUINEN EN LEUK ZWEMBAD

• 10Martinus Waltmans10-09-2021

prima voor gezin met kleine kinderen

Met onze zoon geweest en ja, zoals het klink, hij had het geweldig naar zijn zin, wij dus ook. Team animatie bedankt maar ook het zwembad personeel, horeca en de receptie. Super gastvriendelijk allemaal

• 9Eetgelegenheden
  • 9HAy Mooren10-09-2021

Super uitvalsbasis voor fietsen (en wandelen)

Super uitvalsbasis voor fietsen (en wandelen) Hebben een september arrangement, al jaren en iedere jaar bevalt het ons weer opnieuw. Echt super plek voor rust, ruimte en natuur. aanrader!

• 9edwin en simone08-09-2021

prima camping

prima, best aan te raden als je kinderen hebt in de schoolgaande leeftijd

• 10enrico06-09-2021

super camping voor jong gezin

Heel veel te doen voor onze (basisschool) kinderen. leuke animatie, gezellig zwembad en mega grote speeltuin. Top!

• 6Lieke Huijbers02-09-2021

Leuke week maar niet voor herhaling vatbaar

Een mooi gelegen camping in een bosrijk gebied. Helaas wordt de camping overschaduwd door veel “vaste stacaravans” welke zich behoorlijk thuis voelen en hierdoor voor wat overlast het en der kunnen zorgen. De kinderen die kind aan huis zijn eisen alle credits bij het animatie team/in de speeltuin/zwembad op waardoor de losse boekingen voor een week of twee wel een beetje teleurstellend zijn voor de kids. Leuke bosrijke speeltuin en voor kinderen tot 10 jaar is er voldoende te doen. Tip: boek geen huurcaravan van vacansoleil want deze zijn duur betaald ten opzichte van wat je krijgt. Het is een nette en schone stacaravan maar als minpunt(en) is toch wel teleurstellend te noemen dat de douche niet op temperatuur in te krijgen is hierdoor is douchen in het openbare sanitair gebouw noodzakelijk! Ook werkt de kachel in de accommodatie niet waardoor de avonden vrij koud waren. Receptie is goed bereikbaar en het personeel is erg vriendelijk.

• 1Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar