Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark
7,8

298 reviews over Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark in het Nederlands

Super camping voor gezinnen met kinderen!

Maaike
14-8-2018

Wij verbleven 2 weken in een stacaravan.

Prachtige plek, mooie ruime accommodatie met groot terras, groot veld voor de veranda waar je ook hele jonge kinderen rustig alleen kan laten spelen.

Erg gezellige, goede en betaalbare eetgelegenheden.

Mooie zwembaden zowel buiten als binnen!

Door de extreme hitte afgelopen weken wel wat te druk doordat er ook bezoekers van buitenaf mogen zwemmen tegen betaling.

De sprookjestocht die opgezet was was super! Tevens een leuk animatie team en vriendelijk personeel overal.

Onze koelkast werkte niet goed en na melding stond er binnen 10 minuten een nieuwe.

Kortom: wij hebben genoten en komen hier zeker nog een keer!

Het zwembad is veel te klein voor de vele mensen die er gebruik van maken.

Je staat op en bijelkaar in het hoogseizoen in het zwembaden spelen is er niet bij omdat daar geen ruimte voor is.

Met de hitte was het water mega troebel en niet fris.

Ook van buitenaf komen er mensen helaas zwemmen en voelde wij ons genoodzaakt om een badje op te zetten bij de caravan..erg jammer..ook voor tieners is er weinig te doen.

Echt een camping voor gezinnen met jonge kinderen

Pfff .. het lijkt zo mooi op de plaatjes maar het is net een gevangenis!

Overal hekken met poortjes en bij de hoofdingang staan ze je met 3 man personeel op te wachten. Alleen even kijken op de camping om te zien of het wat is vragen ze entree!!!!???? voor!! Echt belachelijk. Dat doen we dus mooi niet!

Mensen uit de omgeving kunnen ook betaald gebruik maken van de faciliteiten.

Wat we konden zien is dat je hutje mutje staat.

Prima

van Duin
6-8-2018

Prima plek, waren blij met de standaard plek, daar had je nog enige schaduw van de bomen wat je bij de comfort plekken niet zag. Sanitair vonden wij niet top, er maken veel te veel mensen gebruik van het gebouw, daardoor vieze toiletten, douches en afwas plaatsen.

Zwembad was overvol doordat het zo warm was, veel chloor, ik mistte een badmeester.

Animatie aanwezig, leuke vossenjacht gedaan, voor sommige activiteiten moest je extra betalen. Wat je soms ook niet wist.

Veel te doen in de omgeving of op ongeveer een half uur rijden

Fijne vakantie gehad

Geweldige camping en service

Simone
6-8-2018

Geweldige campingplaats gehad...schoon sanitair en perfecte service. Heel er leuk personeel en mooi onderhouden camping. Super!

Gewoon een super camping

Dennis en stefanie
6-8-2018

Was een super caming personeel heel vriendelijk bij de slagboom werden we netjes ontvangen

Heel vriendelijk allemaal, vind verder de douches en toiletten niet fris en als je met veel mensen water verbruikt bijv tijdens afwassen komt er een mooslucht naar boven.

Animatie viel ons wat tegen miss zijn we verwend door de top animatie bij camping de paal.

We hebben ons verder prima vermaakt en onze dochter van 6 helemaal en dat is toch het belangrijkste!

Toplokatie voor rustzoekers in voor- en naseizoen

Fred - Landgraaf
9-7-2018

We waren niet voor het eerst op deze mooi gelegen camping in de bossen rond Helden (Panningen). Ook dit jaar weer genoten van het zgn. juni-arrangement op een comfortplaats. Het was drukker dan voorgaande jaren, hoofdzakelijk 60+ -ers, die ook profiteerden van het uitzonderlijk mooie juni weer. Het sanitair bleek ook dit jaar weer keurig onderhouden en was altijd schoon en rook fris. De standplaatsen zijn ruim en goed onderhouden. De gratis (!) wifi is voor campingnormen perfect te noemen. De supermarkt is goed en niet veel duurder dan de bekende supermarkten in het dorp op fietsafstand ! Kortom: ook dit jaar wederom geen spijt gehad om onze voorjaarsvakantie door te brengen op de Heldense Bossen ! Compliment voor het hele team van receptionist tot terreinhulp voor de gastvrije ontvangst en perfecte serviceverlening ! Sietze, ga zo door met je mensen !! Tot volgend jaar !

Natuurlijke rust

Wenda
2-7-2018

De ligging van de camping in het bos is echt geweldig voor natuurlijke rust. Ik had een compleet ingerichte bungalowtent zodat een weekje kamperen toch een tintje luxe kreeg. Rond de camping kun je uitgebreide wandelingen maken.

Het sanitair was heel erg schoon. Ik denk dat het toch wel minstens 2x per dag wordt schoongemaakt. Enige nadeel was dat alles (toilet, douche, wasbakken) in hetzelfde redelijk dichtgetimmerde (kon geen raampje open en de deur viel automatisch dicht) gebouwtje zat. Alles wat op de wc gebeurde kon je dus goed ruiken overal.

Het zwembad is klein maar leuk ingericht. Van de glijbaan ga je met een behoorlijke vaart naar beneden en als de stroomversnelling aangaat dan is de stroom niet alleen in het stroomversnellingsstraatje maar het laat het water in het hele zwembad ronddraaien.

Wel vond ik het jammer dat zo dicht voor het hoogseizoen er toch nog heel krappe openingstijden waren van de faciliteiten.

Asterix zou er blij van worden (wij ook)

Ronald
18-6-2018

We hebben een heel leuk lang weekend gehad op deze vriendelijke camping. Ons verblijf was een kampeerbungalow, die iets weg heeft van een yurt. Het tentdak geeft prettig veel licht binnen. Bij regen waan je jezelf in een tent, maar dan met het comfort van een huisje. We voelden ons de Galliërs van de camping, enigzins afgezonderd van de rest en tegen het bos aan. De speelvoorzieningen (favoriet: kabelbaan) zijn ruim opgezet, modern maar met een nostalgisch tintje, en mooi verspreid over het heuvelachtige terrein. De medewerkers waren vriendelijk, het eten in het restaurant goed en de winkel had alles wat we nodig hadden. Het buitenzwembad was heerlijk om af te koelen. Het geheel ademt de sfeer van een (flinke) familiecamping die in staat is om het beste uit oude en nieuwe tijden te combineren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark in Helden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark scoort een 7.78 uit 10 op basis van 298 reviews.