Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark ligt midden in de bossen en biedt veel speelplezier voor kinderen. Ze kunnen zich uitleven in de speeltuin en meedoen aan originele animatie-activiteiten. Je kunt hier goed eten en het zwembad zorgt voor extra plezier. Bezoek Venlo of ga voordelig shoppen in de outlet van Roermond.

We hebben een aantal aanbieders voor De Heldense Bossen Camping en Speelpark voor je op een rij gezet:

315 reviews over Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

• 8FamJansen22-08-2019

Een hele fijne vakantie

De eerste keer vakantie in eigen land en ondanks 't weer enorm genoten! We stonden op het vlinderplein, precies in het midden van alle faciliteiten, ideaal. Ene kant op lopen kwam je bij het zwembad, andere kant op bij de supermarkt en dichtbij de receptie. We hebben ons heel goed vermaakt. Onze dochter (2) kon zo vanuit de tent de zandbak in rennen. En als zij geniet, genieten wij. Zoals hieronder ook al een paar x aangegeven voelt de temperatuur in het binnenzwembad op koudere dagen wat fris, wellicht doordat de omgevings temperatuur binnen warm is. Toch heeft het ons er niet van weerhouden om lekker iedere dag te gaan zwemmen. En toen het buiten warm was, was het zwembad heerlijk! Ook de vele speeltuinen zijn echt super! Let op: kijk voor 't boeken welke plekken zich waar op de kaart bevinden. Als je achterop de camping staat moet je best een eind lopen naar het zwembad. Ook leuk voor oudere kids!

• 7Eetgelegenheden

• 8Matthijs Diender19-08-2019

Erg leuk!

We hadden een huurcaravans. Deze was netjes en het pleintje waar je aan zit is ook prima. Vlakbij zwembad, speeltuin en animatie.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Rolinka18-08-2019

Gaan nog wel eens

Fijne camping, goed huisje en mooie speelplaatsen. Zwembad is goed zowel binnen als buiten. Animatie is goed en vooral de ruimte op camping is fijn. Winkeltje is handig en vv alle benodigde spullen. Wij hebben hier genoten en komen nog wel eens terug.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Rachel Zeelenberg16-08-2019

Voor ons geen tweede keer ,wij zoeken meer rust.

Grote camping met veel huur stacaravans . Tot laat in de avond veel muziek . Op de camping wel veel te doen voor gezinnen met jonge kinderen .

• 7Staat v/h sanitair

• 9Rochella15-08-2019

Geweldig

Wat hebben wij genoten! leuke camping met genoeg te doen voor de kinderen!! ons zoontje van 5 en dochter 2 hebben het zo na hun zin gehad!! Wij verbleven in een huurchalet.. bij aankomst was het netjes schoon.. de sprookjestocht was geweldig en de kinderdag was ook hartstikke leuk, buiten dat was er elke dag weer een leuk programma voor de kinderen..wij zijn als ouders ook heerlijk tot rust gekomen.. overdags waren de Kinderen zo druk buiten aan het spelen dat ze heerlijk uitsliepen tot half 10🤩 volgend jaar gaan we zeker weer en dan ook zeker langer dan een week..

• 10Staat v/h sanitair

• 9Judith altena06-08-2019

Ik heb met mijn kinderen genoten van een heerlijke week op deze camping. Er is voor elk wat wils, mooie natuur, de kinderen waren niet uit het zwembad weg te slaan en ook het animatieteam is uitstekend georganiseerd. Het personeel en de beheerder waren erg vriendelijk en behulpzaam. Ik ga zeker nog een keer weer.

• 9Aldenkamp06-08-2019

Heerlijke vakantie

Wij hebben onlangs met ons gezin van een heerlijke vakantie genoten op deze gezellige camping. De kinderen zijn (en hebben zich) uitstekend vermaakt, en ook wij als ouders hebben daardoor echt van de rust genoten. Het personeel was vriendelijk, en de omgeving is prachtig. Hieronder staan negatieve berichten over slechte hygiëne, hier hebben wij echter niets van gemerkt. Wij komen hier zeker weer terug!

• 9Henk Goossen06-08-2019

absoluut een aanrader

Zojuist een weekje doorgebracht op deze gezellige camping. Prachtig gelegen, vriendelijk personeel en uitstekende faciliteiten. Kan deze camping iedereen aanbevelen

• 6Annemarie Slagter-Kool05-08-2019

Prima camping, niet blij met het camping publiek

Genoten van onze vakantie. Heb over de camping zelf ook weinig aan te merken. Dat bepaalde zaken niet in orde zijn, zoals bijvoorbeeld de hygiëne van het sanitair en het geluidsniveau laat op de avond komt in mijn ogen met name door andere campinggasten. Ik heb me verbaasd over het gedrag van andere volwassenen en kinderen op de camping. Heb veel overmatig alcohol gebruik gezien, ook al vroeg op de dag waardoor sommige mensen op ons veldje bijzonder luidruchtig en soms zelfs behoorlijk grof werden. Wat mij betreft zeer ongepast op een kindercamping. Hier zou het personeel beter op kunnen handhaven door er bv voor te zorgen dat de nachtwacht bereikbaar is en in het sanitair bordjes op te hangen waarop de verwachting wordt uitgesproken dat het netjes wordt achtergelaten. Geen halve zandbak in een kinderbad achterlaten bv. Het type mensen dat op deze camping verblijft is voor ons de reden om niet terug te komen. Camping zelf is prima.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Meertje03-08-2019

Super camping

Top camping. Sanitair is netjes. Wij stonden op de basis plaatsen tussen sanitair 7 en 8 in en vlakbij receptie in het bos. Gezien de extreme hitte ideaal. Wat ik gezien heb van de andere plaatsen vind ik die plek wel het beste gelegen. Mooie ruime plekken. Vlakbij de supermarkt minder mooie plaatsen en dan een heel eind vanaf zwembad en trefpunt gelegen.

Personeel is vriendelijk.

Er is van alles te doen voor kleine kinderen. Voor pubers wat minder maar onze zoon van 13 heeft zich toch prima vermaakt.

Gewoon top !!!

Met oudere kinderen

10 tips over Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

• Dorien, 05-08-2012

Familie camping voor jong en oud en waar honden ook welkom zijn en voldoende uitgangsplekken om met je hond de camping te verlaten om uit te laten

• Piet, 29-07-2012

Geen plaatsen meer van april t/m oktober maar alleen voor- en najaarsplaatsen.

• wobbet, 11-08-2013

Kinderdrome is heel leuk. Binnen- en buitenspeeltuin. Bestaat al 15 jaar maar ziet er uit als nieuw.

5 vragen over Camping De Heldense Bossen Camping en Speelpark

• Sandra Dikkema, 01-05-2019

Camping bedje

Hoi Past er een camping bedje in de slaapkamer ?

• Corina, 19-04-2016

Uitje

Is er vanaf de camping op loop- of fietsafstand wat leuks te doen?

Mvg

• inge-klaassen, 21-11-2015

stacaravan bali

hoe zijn de stacaravans Bali van Vacansoleil zijn dit dezelfde als de huurcaravans van de camping zelf Is er wifi ontvangst in deze caravans

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig