Hotel Antiek

47 reviews over Hotel Antiek in het Nederlands

Het voelde als thuiskomen

Jac Peters
18-1-2012

Afgelopen nacht overnacht in hotel restaurant Antiek. Het warme ontvangst maakte meteen een goede indruk op me. De kamer was goed verzorgd met een Franse uitstraling zoals op de site staat. Niet zo steriel zoals bij de grote hotelketens.

Gisteren avond 4 gangen ala carte gegeten in het sfeervolle restaurantgedeelte. Erg smakelijk. Perfecte afstemming tussen wijn en spijs. Ik kwam snel in contact met een van de eigenaresses. Je voelt je hier echt te gast! Ik kom hier zeker terug.

ligt in een saai dorp

carolien
29-12-2011

Wij hadden geboekt via een veiling, niet duur dus, de kamer die we toegewezen kregen viel tegen......2 eenpersoonsbedden (niet erg romantisch). Douche erg klein, geen mengkraan. Het dorp Helden is klein, niets te beleven. Panningen ligt er dichtbij, daar is wel levendigheid en gezelligheid!!!

Gestrande reiziger

Neudenberger
22-10-2011

Op een Donderdagavond hier gestrand. Gelukkig...

Wat hebben we lekker gegeten.

De kamers zijn allen met Antieke snuisterijen ingericht.

Verder zijn er vele authentieke details te vinden, maar niet op een slechte manier.

Voordeeluitjes.nl

Op zich is dit hotel wel aardig.

Redelijk ontbijt waar je wel 12,50 euro voor moet betalen.

Het grote probleem is de discotheek er vlak tegenover.

Door de herrie van alle jonge gasten slaap je er zowat de hele nacht niet.

Verder is men er vriendelijk en behulpzaam

genoten

A. de Leeuw
11-6-2011

Wij hebben er een super verblijf gehad.

Je zit midden in het hart van de peel en op 5 min. van de prachtige maas.

Het is leuk dat je kan kiezen voor het eten of het restaurant of de brasserie.

We hebben hel allebei uitgeprobeerd en het was super.

Een hele goede keuken.

Wij komen zeker een keer terug.

Geweldig Hotel

Visser
9-5-2011

We hebben super genoten in dit hotel. Ligging is helemaal fantastisch als je van fietsen houd of wandelen dan ben je hier aan het goede adres.

We hebben hier ook een paar dagen lekker gefietst.

En s 'avonds lekker gegeten in het restaurant.

Je voelt je hier helemaal thuis.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Fijn verblijf gehad

Peter Bol
22-4-2011

Wij hebben hier een uiterst prettig verblijf gehad.

De keuken is heel goed.

Kamer was netjes up to date, goede bedden.

Prachtige zaak

Leonie Verkennis
30-3-2011

wij hebben drie nachten bij dit hotel overnacht.

We zijn niets te kort gekomen, vriendelijke mensen en een goede keuken.

Wij waren er van donderdag t/m zondag en hebben idd enigzins wat geluid gehoord van mensen die uitgingen,Maar is dat niet overal?

Hier zien ze mij niet meer terug!!

Hanne
27-2-2011

Op een zaterdagavond barst op straat gewoon de hel los! Overal zie (en HOOR) je brullende en kwetterende tieners!! Naar het schijnt trekt de discotheek aan de overkant tot 1000 feestvierders per nacht. Wij hebben geen oog dicht gedaan. Echt ongehoord! Tot overmaat van ramp konden we niet eens naar huis vertrekken, want onze auto stond op de parking en hadden geen code/sleutel van het hekken gekregen. Dus verplicht tot 's morgens moeten blijven en mogen "genieten" van het triestige ontbijt. Echt z'n geld niet waard. Mij zien ze hier dan ook nooit of te nimmer nog terug, dat is zeker!!

Geen nachtrust!!!

dredeprez
24-1-2011

Hotel is niet slecht op zich maar op 100m is er een discotheek.

Door het geluid van de feestvierders kan je geen oog dicht doen van 23u tot 5u in de morgen!!!

Zeker niet boeken op zaterdag...

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antiek in Helden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antiek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.