prima verblijf gehad

Hotel Antiek ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door danny & kathy

prima verblijf gehad

danny & kathy
7-9-2017

men leest nogal veel negatieve reviews over hotel antiek, ik weet niet wat deze mensen bezielde. we verbleven van 1/09 tot en met 3/09 in dit hotel. de kamer was kamer 3 juist op de hoek van het hotel, zeer ruime kamer, zeer goed bed, goede badkamer. de kamer lag aan de rotonde van dit dorp, doch was dit alles behalve storend kwa geluidshinder ook s'nachts niet. het ontbijt was zeer lekker en meer dan voldoende, s'avonds lekker gegeten in het restaurant van een 3 gangen menu, de kok kent wel zijn werk. goede ligging van het hotel voor fietstochten. zeer vriendelijke bazin en ontvangst. dit hotel is zeker een aanrader.