Kamer super slecht!

Review geschreven door echtpaar

Kamer super slecht!

echtpaar
7-6-2017

Op de website staan foto's van redelijke kamers. Echter bij aankomst kregen wij kamer 2 toegewezen. Deze was oud en versleten. Ik zou me schamen om zulke kamers te verhuren!! Kapotte en zeer vieze vloerbedekking. Er hingen 2 lijsten boven het bed. Bij 1 was gewoon een tekening (a4) opgeplakt ipv in de lijst gedaan!! De douche etc was allemaal erg gedateerd. Lagen aan een drukke weg. Het personeel is erg vriendelijk. Ontbijt en diner was prima. Ons zien ze er niet meer terug voor een logeerpartij. We hebben er maar 1 nacht geslapen ipv 2. Ik voelde me echt voor de gek gehouden door de eigenaar met zijn website, schandalig!