Kleine hotelsWeer vandaag13°8°

50 reviews over Hotel Antiek in het Nederlands

Niet meer

Niek,
20-1-2019

Er waren wel wat min punten. Ik had een groot bed gereserveerd, we kregen twee losse bedden. Maar die waren super zacht. Je zakte helemaal door, alles kraakte ook.

Er lag maar voor een persoon handoeken klaar. Ipv twee

Er staat een waterkoker, maar geen stopcontact bij de hand.

Baterijen afstand bediening leeg

Op zondagmorgen maar tot 10 uur ontbijt. Dit zou echt tot 11 uur mogen.

De kamer mag wel een opknapbeurt.

Het viel ons allemaal wat weten

Gereisd met partner in januari 2019

Knus hotel en zeker aan te raden.

Yvonne Barthel-Immerzeel,
15-10-2018

Een lang weekend verbleven in dit knusse hotelletje met een vriendin. Zeer vriendelijke mensen en uitstekende bediening bij het heerlijke 3 gangen-diner. Fijn ontbijtbuffetje. Wij zijn naar het gezellige centrum van Panningen gelopen. Ook een dagje geshopt in Venlo, ook dichtbij. Verder kun je er heerlijk wandelen en fietsen.

Zoals de naam hotel Antiek al aangeeft is het hotel en zijn ook de kamers zeker niet modern en strak ingericht maar eerder nostalgisch (wel schoon) het brengt je terug in een gezellige sfeer van vroeger. Bedden zijn goed (en niet 'antiek').

Gereisd met vrienden in september 2018

Een keer, maar niet meer om terug te gaan!

Mevr. De Meyer,
24-9-2018

Wij hebben geboekt via een bon. Hoe het op de website vermeldt was is niet de werkelijkheid. De kamer was niet zo klaar, was er koud en de wind kwam door de ramen door. Voor de rest echte antiek. Eten was wel super lekker! Veel nachtelijk lawaai van het uitgangsleven!!

Gereisd met partner in september 2018

J. Versluis,
8-8-2018

Mij vrouw en ik hebben genoten van ons driedaags arrangement in hotel Antiek in Helden. Hotel Antiek is een gezellig en stijlvol ingericht hotel met een prima keuken met een uitstekend drankje. En hebben daar genoten van een stijlvol en smakelijk drie gangen diner. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Hotel Antiek is voor ons de plek waar wij het uitstekend naar onze zin hebben gehad. We komen zeker nog een keer terug in hotel Antiek in Helden.

Gereisd met partner in augustus 2018

Nooit meer

Peter rankers,
29-5-2018

Ongelooflijk. Ze moeten zich schamen. Kamer zeer klein en smerig. Inrichting oude troep. Badkamer niet meer dan een hok . Ook vies nog. Bedden muf

Gereisd met partner in april 2018

Super gegeten, gezellig ambiance, goede service

N. Kerkhof,
24-12-2017

De sfeer is geweldig met zeer goede bediening en een super keuken, mooie gerechten met coquille, gamba, kreeft.

Heerlijk stuk ree gehad, goed geportioneerd, kwaliteit en prijs verhouding zit hier

teminste goed in elkaar.

Kamer is nostalgisch, maar daarom heet het ook Antiek, heerlijke bedden en lekker geslapen,

Tot snel.

Gereisd met vrienden in december 2017

Goed: vriendelijke ontvangst en bediening, een sfeervolle omgeving, gezellig en genoten van een overheerlijk diner. Zeker een aanrader. We gaan zeker terug!!

Gereisd met partner in december 2017

prima verblijf gehad

danny & kathy,
7-9-2017

men leest nogal veel negatieve reviews over hotel antiek, ik weet niet wat deze mensen bezielde. we verbleven van 1/09 tot en met 3/09 in dit hotel. de kamer was kamer 3 juist op de hoek van het hotel, zeer ruime kamer, zeer goed bed, goede badkamer. de kamer lag aan de rotonde van dit dorp, doch was dit alles behalve storend kwa geluidshinder ook s'nachts niet. het ontbijt was zeer lekker en meer dan voldoende, s'avonds lekker gegeten in het restaurant van een 3 gangen menu, de kok kent wel zijn werk. goede ligging van het hotel voor fietstochten. zeer vriendelijke bazin en ontvangst. dit hotel is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

Teleurstellend

Lambrix,
5-8-2017

De ligging is centraal in Helden en voor fiets en wandelingen prima. Echter ligt het hotel pal aan een doorgaande weg en rotonde hierdoor veel overlast van verkeer aan voorzijde hotel. Plus aan voorzijde veel last van rumoerige mensen die van een gezellige avond terug komen. Wij hadden een hotel gezocht waar onze hond ook mee mocht en dit was hier het geval dus fijn. Echter bij het telefonisch reserveren werd al zeer dringend verzocht om de hond op de kamer in de bench te stoppen. Bij aankomst in het hotel werd nogmaals gevraagd of we een bench bij ons hadden en dit op een wel erg dwingende manier. Het eten maar niet in het hotel genomen omdat wij altijd de hond bij ons hebben en tja in de bench met ons eten dat zagen we niet zitten ;). Het ontbijt hebben we wel gehad maar was erg summier. De kamer was op wat spinnenwebben na in orde. We hadden een leuk balkon echter de stoelen die er stonden waren te smerig om op te zitten. Dus deze maar zelf even gaan schoonmaken. Onze kamer lag aan voorzijde en tegenover het hotel lag een hond al een uur te blaffen. Onze hond reageerde een keer hierop en plots stond er iemand bij de deur of het onze hond was die zo blafte :) het leek op een controle of we de hond alleen op de kamer hadden gelaten en niet in de bench was. Nou de hond aan de overzijde is na enkele uren gestopt met blaffen. In de kamer ook veel last van overige gasten die wat harder praten in hun kamer en dit tot middernacht echter zal dit normaal gevonden worden want daar klopte niemand aan de deur of het wat stiller kon. Het ergste was nog dat we bij het afrekenen plots 20 euro moesten betalen voor de hond ipv de 12,50 die op de site van het hotel stond. Ja dit moest nog aangepast worden maar oké lager dan 15 euro gingen ze niet :(. Al met al dus iets waar wij niet meer komen en aan de eerdere recensies te lezen nu zijn we niet de enige. Dan gaan we weer liever waar wij en de hond echt welkom zijn. Tip voor hotel : pas site aan en vermeld GEEN honden welkom bent u daar tenminste duidelijk in.

Gereisd met partner in augustus 2017

Kamer super slecht!

echtpaar,
7-6-2017

Op de website staan foto's van redelijke kamers. Echter bij aankomst kregen wij kamer 2 toegewezen. Deze was oud en versleten. Ik zou me schamen om zulke kamers te verhuren!! Kapotte en zeer vieze vloerbedekking. Er hingen 2 lijsten boven het bed. Bij 1 was gewoon een tekening (a4) opgeplakt ipv in de lijst gedaan!! De douche etc was allemaal erg gedateerd. Lagen aan een drukke weg. Het personeel is erg vriendelijk. Ontbijt en diner was prima. Ons zien ze er niet meer terug voor een logeerpartij. We hebben er maar 1 nacht geslapen ipv 2. Ik voelde me echt voor de gek gehouden door de eigenaar met zijn website, schandalig!

Gereisd met partner in juni 2017

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antiek in Helden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antiek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.