Bed and Breakfast 't Stalhoes

6 reviews over Bed and Breakfast 't Stalhoes in het Nederlands

Sympathieke B&B!

Kiki en Dejan
27-10-2017

Goed: de fijne ligging, de natuurlijke, ontspannen gastvrijheid van Rene en Ans, het fantastische ontbijt, de fijne bedden en de hygiene. Lekkere luie stoelen op de kamer om in te lezen.

Iets minder: de eerste 2 dagen hebben we het soms heel koud gehad omdat de verwarming wat problemen gaf. Dat werd goed opgelost, maar daardoor lagen we de laatste nacht juist geregeld wakker allebei: de verwarming maakte behoorlijk lawaai en bleek nog gelucht te moeten worden. Onze opmerking daarover zal zeker weer worden meegenomen, en het zal adequaat worden opgelost. Wel hadden wij het sympathiek gevonden als er iets ter compensatie zou zijn geboden, bijv. de drankjes gratis, al was het maar de helft, maar een gebaar en signaal dat het gewoon niet oke is als je wakker ligt door lawaai en het eerst 2 avonden koud hebt. Verder waren we wel blij om te horen dat er gewerkt wordt aan de inrichting van de kamers; er mag wel wat 'gemoderniseerd' worden.

Zeer aan te bevelen

Familie Visser
28-7-2017

We hebben gereisd met vier volwassenen en één kind (11). We hebben een midweek in 't Stalhoes gelogeerd. Het ontbijt 's ochtends was ruim voldoende en gevarieerd. Kamers waren netjes en schoon en voorzien van prettig zittende stoelen. Op één van de kamers kon een extra bed worden geplaatst voor een kind. In de directe omgeving is het mooi om te wandelen. Iets verder in de omgeving is er voor ieder wat wils. De eigenaren konden ons bij het ontbijt altijd nog tips geven voor onze activiteiten die dag. De eigenaren waren bijzonder vriendelijk en gastvrij. Zeer aan te bevelen!

Oude reviews (archief)

Gastvrijheid in het kwadraat!

klaasoranje
20-5-2013

Met 2 volwassenen, 1 kind (9 jaar) en onze hond genoten van een heerlijk en gastvrij verblijf. Op slechts 20 autominuten van Maastricht en volop wandelmogelijkheden direct vanuit huis. Goede kamer, heerlijk ontbijt, gastvrij ook voor de hond. Kortom: gastvrijheid in het kwadraat. Een aanrader!

leuke B%B

wvb10073
5-9-2011

Wij vonden Boment een leuke B&B. De kamers zijn sfeervol ingericht en de ontvangst was allerhartelijkst. In Heijenrath zelf is niks te beleven maar in het iets lager gelegen Slenaken zitten een paar leuke restaurants.

Het ontbijt was in een kleine centrale ruimte. Je moet er van houden maar er was maar 1 ontbijttafel. Je zit dus in principe met meerdere mensen aan 1 tafel. Het zou onze keuze niet zijn maar anderen vinden dat juist weer wel leuk.

zeker voor herhaling vatbaar!

Aldo en José van den Broek
19-10-2008

sfeervolle kamers, erg gastvrije en vriendelijke ontvangst, een aangenaam verblijf

Een super gezellig hotelletje

Chris & Nathalie
19-8-2008

Een heerlijk hotelletje, waar je lekker tot rust kan komen.

Fijne bedden, en zeer schone kamers.

Het ontbijt is geweldig, en de gastvrijheid kan niet beter.

Dit hotel en de omgeving maakt een mens gelukkig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Stalhoes in Heijenrath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Stalhoes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast 't Stalhoes scoort een 8.71 uit 10 op basis van 6 reviews.