Hotel Kreutzer **

Weer vandaag5°-3°

10 reviews over Hotel Kreutzer in het Nederlands

Gehorig hotel

Joop, 13-6-2015

Mooi en goed verzorgd hotel op een prachtige locatie. Vriendelijke mensen. Eenvoudig maar goed ontbijt, de tijd daarvan was aan de vroege kant.

Erg gehorig als er mensen in het café zijn. Beide avonden hadden wij er last van. Wat iemand van een bed vind is persoonlijk maar wij vonden het niets.

zeker voor herhaling vatbaar

R.N.Stuivenberg, 26-4-2013

fijne plek met vriendelijke beheerders en een prachtige ligging.

Prachtig familie hotel met goede prijs/kwaliteit.

Mariska en Wouter, 15-9-2012

Van zondag tot en met woensdag verbleven in dit prachtig gelegen hotel. De kamer was prima, niet al te groot en de douche was schoon en de bedden lekker zacht! Het ontbijt was ook prima verzorgd.

Vriendelijke ontvangst, zeker een aanrader!

Sfeerarme, wat afgelegen accommodatie

Frits , 3-9-2012

Kleine kamers, netjes ingericht, goede bedden. Goed sanitair. Weinig gastvrij, weinig sfeer. Eenvoudig ontbijt met iedere dag een eitje.

Boekten via Groupon. De normale prijs vinden wij te hoog t.o.v. het gebodene.

prima hotel

janneke, 31-8-2012

Fijn hotel met echt goede bedden,.meer dan voldoende ontbijt.

En vriendelijke eigenaren en echt schoon.

Daar is ie dan..........

cor, 28-5-2012

De eerste 10, die ik met volle overtuiging, kan geven voor Prijs/Kwaliteit.

Hotel Kreutzer is een familiehotel, met vriendelijk personeel en uitstekende kamers, prima bedden en een goede badkamer. Het hotel serveert een prima ontbijt. Geen restaurant wel een café met groot terras.

Mss dat buurman Best Western Slenaken hier eens kan gaan kijken hoe het wel moet (zie mijn beoordeling aldaar.)

na 3 nachten verblijf kan ik rustig zeggen,een meer dan uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding, schone kamers, uitstekende bedden, prima en vriendelijke service. goed met openbaar vervoer te bereiken vanaf maastricht en gulpen, bus 57 stopt praktisch voor de deur, klein maar heel fijn familiehotel

Het is een goed hotel om te overnachten.

J. Bender, 15-6-2009

Het hotel is goed voor overnachtingen om vandaar uit Limburg te leren kennen.De eigenaren zijn warm en in de gasten geinteresseerd. De periode dat het ontbijt gebruikt kan worden is vroeg en ook een te korte periode, namelijk van 08.15 tot 09.00 uur.

De kamers zijn schoon met goed sanitair en de bedden slapen goed.

Nooit meer

miep, 3-5-2009

Prima kamers, helaas slechte service. Eigenaren kennen het woord klantvriendelijkheid echt niet.

Pubers die moeten ontbijten van 8.15 uur tot 9.00 uur, is wat vroeg en een ontbijt (geen buffet) wat later is echt onmogelijk ook als je als ouder wat vroeger, 7.45 uur wilt ontbijten is dan niet mogelijk, zelfs een kop koffie kan er dan niet af. Bij de rekening moet je dan wel het volle pond betalen. Wij gaan er niet meer heen. De Slenakervallei 100m lager is vele malen beter!

Klein maar fijn!

Ton, 2-11-2008

Gezellig familiehotel zeer landelijk gelegen met annex camping. Gerenoveerde kamers van alle hedendaagse gemakken voorzien.

Speciale aandacht voor de bedden! Wij hebben wereldwijd vele sterrenhotels bezocht maar deze bedden zijn o.i. absoluut de beste. Komen zeker terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Kreutzer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kreutzer in Heijenrath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kreutzer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kreutzer scoort een 7.71 uit 10 op basis van 10 reviews.