Landhuis Hoeve Hazendries

17 reviews over Landhuis Hoeve Hazendries in het Nederlands

Doen!

Jolanda Verweij,
6-1-2019

In de Kerstweek hier verbleven. Vriendelijke ontvangst van eigenaars die je verder alle privacy gunnen. Open haard aan als je aankomt, al het hout bij de prijs inbegrepen (er is ook CV).

Knusse woonkamer. Moderne smart tv aanwezig.

Heerlijk ruime slaapkamer met nog een extra plek om je terug te trekken met leesstoel. Prachtige badkamer met bad op pootjes. De keuken is van alle gemakken voorzien.

Alles is heel sfeervol ingericht, met aandacht voor details en gemak.

Onze hond vond het vloerkleed helemaal geweldig.

Vrij uitzicht op de heuvels. Vanuit de voordeur loop je zo de wandelpaden op. Even de weg oversteken, maar die is overdag rustig en wordt 's avonds amper gebruikt.

Soms was de wifi wat instabiel. En dat is misschien maar goed ook, voor je rust ;-).

Geweldig

Nicole Orij,
4-1-2019

Een erg sfeervolle loft in een prachtige omgeving. Neem vooral je wandelschoenen mee, want voor een mooie wandeling hoef je alleen maar de deur uit te stappen.

Hoeve Heerlijk Hazendries

Berend Boten,
20-12-2018

Heerlijke plek dit...wij hadden de loft, een erg grote ruimte die toch knus aanvoelt door de fijne indeling en aankleding. Er is een houtkachel met een duidelijke handleiding, goede verwarming, een piano, een platenspeler, een simpel maar compleet ingerichte keuken, en een lekker ruime badkamer met ligbad!

Vanuit de hoeve kun je alle kanten op met de fiets, te voet, te ren, noem het maar op. De hoeve ligt aan een klein weggetje waar je verder geen last of inkijk van hebt. Er zijn in de nabije omgeving genoeg mogelijkheden om een hapje te eten en boodschappen te doen en je zit ook zo in Belgie en allerlei leuke plaatsen in de omgeving (Maastricht, Valkenburg, Mechelen, etc.). Communicatie met de eigenaar is soepel en prettig.

Wij gaan zeker nog een keer die kant op!

Ideale rustige plek!

Jos en Rianne,
7-10-2018

In een prachtige omgeving, bij zeer gastvrije mensen een heerlijk onderkomen!

De huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Ideaal om te wandelen en fietsen.

Mooie ruimte , zowel binnen als buiten

Linda, Dries en Molly,
12-9-2018

Heerlijke week gehad in deze prachtige loft.

De kachel brandt al bij aankomst.

Heerlijk!

José van de Wouw,
31-8-2018

We hebben enorm genoten van De Loft. Het was een bijzonder huis met een prachtige omgeving. Lekker om tot rust te komen en vanaf het terras het varken, de ganzen, de schaapjes en de duiven te zien lopen en vliegen. En ook nog eens aardige verhuurders!

Wij komen zeker weer !

Christien Hulzinga,
      25-8-2018

De Loft in Hoeve Hazendries is precies zoals op de foto's, sterker nog het is een ruimte waar je je meteen thuis voelt. Ruim, warme, gezellige aankleding en voorzien van alle gemakken. Heerlijk bed, fantastische badruimte, keukentje is gedateerd maar heeft alles wat je nodig hebt. TV, een piano, muziek of lezen het is er allemaal aanwezig. Daarnaast is buiten genoeg plaats om ook heerlijk te genieten van de omgeving. Vlakbij de Hoeve is het bos waarin één van de wandelroutes kunt nemen, voor de wandelaar en/of fietser een walhalla om te verblijven. Ook is de Belgische grens binnen 10 minuten te bereiken. Hou je van rust, natuur en lekker eten in de nabij gelegen dorpen of wil je zelf je eten klaarmaken, hier kan het allemaal. Wij komen zeker weer !

Heerlijk huisje om een helemaal tot rust te komen

Michiel Schutler,
      29-9-2017

Heerlijk huisje om een week helemaal tot rust te komen. Het ligt midden tussen weilanden en heuvels. Je kunt kiezen uit de talrijke mooie wandelingen aangegeven met paaltjes. Verder liggen er vele leuke dorpjes in de buurt waar je doorheen rijdt als je de Mergelland-route met de auto volgt. Een aanrader!

Het huis zelf is van alle gemakken voorzien. Ik werd vriendelijke ontvangen met de open haard reeds aangestoken, en voelde me zo erg welkom.

Het huis is gezellig ingericht met boven een mooie, ruime slaapkamer en een fijne badkamer.

een prettig en relaxet verblijf.

Jos en Liesbeth Smits,
      12-9-2017

Een mooie en smaakvolle ingerichte Loft, gunstig gelegen in een mooi natuur gebied.

Fijn om te wandelen en voor (sport) fiets liefhebbers om te fietsen.

Zeker een aanrader. Ook met een hond.

Geweldig

Chris en MaryJane,
      7-9-2017

Heerlijk verblijf in de ruime loft, onderdeel van de carré boerderij, met mooie badkamer. Daarnaast kun je lekker in de 'eigen' tuin zitten met vee als buren.

2 persoonsbed prima en in de keuken al wat noodzakelijk is, is aanwezig.

De loft geeft een ruimtegevoel door de hoge nok en de openslaande ramen (elektrisch te bedienen).

Ook nog een platenspeler (draaitafel) om aanwezige nostalgische platen te draaien. Er is ook nog een piano, als je muzikaal bent.

Wij hadden een heerlijk verblijf, samen met ons hondje.

Omgeving is mooi en een prima wandelgebied.

Hoog Limburg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Hoeve Hazendries in Heijenrath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Hoeve Hazendries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.