Landhuis Hoeve Hazendries

14 reviews over Landhuis Hoeve Hazendries in het Nederlands

Ideale rustige plek!

Jos en Rianne
7-10-2018

In een prachtige omgeving, bij zeer gastvrije mensen een heerlijk onderkomen!

De huisjes zijn van alle gemakken voorzien. Ideaal om te wandelen en fietsen.

Mooie ruimte , zowel binnen als buiten

Linda, Dries en Molly
12-9-2018

Heerlijke week gehad in deze prachtige loft.

De kachel brandt al bij aankomst.

Heerlijk!

José van de Wouw
31-8-2018

We hebben enorm genoten van De Loft. Het was een bijzonder huis met een prachtige omgeving. Lekker om tot rust te komen en vanaf het terras het varken, de ganzen, de schaapjes en de duiven te zien lopen en vliegen. En ook nog eens aardige verhuurders!

Wij komen zeker weer !

Christien Hulzinga
        25-8-2018

De Loft in Hoeve Hazendries is precies zoals op de foto's, sterker nog het is een ruimte waar je je meteen thuis voelt. Ruim, warme, gezellige aankleding en voorzien van alle gemakken. Heerlijk bed, fantastische badruimte, keukentje is gedateerd maar heeft alles wat je nodig hebt. TV, een piano, muziek of lezen het is er allemaal aanwezig. Daarnaast is buiten genoeg plaats om ook heerlijk te genieten van de omgeving. Vlakbij de Hoeve is het bos waarin één van de wandelroutes kunt nemen, voor de wandelaar en/of fietser een walhalla om te verblijven. Ook is de Belgische grens binnen 10 minuten te bereiken. Hou je van rust, natuur en lekker eten in de nabij gelegen dorpen of wil je zelf je eten klaarmaken, hier kan het allemaal. Wij komen zeker weer !

Heerlijk huisje om een helemaal tot rust te komen

Michiel Schutler
        29-9-2017

Heerlijk huisje om een week helemaal tot rust te komen. Het ligt midden tussen weilanden en heuvels. Je kunt kiezen uit de talrijke mooie wandelingen aangegeven met paaltjes. Verder liggen er vele leuke dorpjes in de buurt waar je doorheen rijdt als je de Mergelland-route met de auto volgt. Een aanrader!

Het huis zelf is van alle gemakken voorzien. Ik werd vriendelijke ontvangen met de open haard reeds aangestoken, en voelde me zo erg welkom.

Het huis is gezellig ingericht met boven een mooie, ruime slaapkamer en een fijne badkamer.

een prettig en relaxet verblijf.

Jos en Liesbeth Smits
        12-9-2017

Een mooie en smaakvolle ingerichte Loft, gunstig gelegen in een mooi natuur gebied.

Fijn om te wandelen en voor (sport) fiets liefhebbers om te fietsen.

Zeker een aanrader. Ook met een hond.

Geweldig

Chris en MaryJane
        7-9-2017

Heerlijk verblijf in de ruime loft, onderdeel van de carré boerderij, met mooie badkamer. Daarnaast kun je lekker in de 'eigen' tuin zitten met vee als buren.

2 persoonsbed prima en in de keuken al wat noodzakelijk is, is aanwezig.

De loft geeft een ruimtegevoel door de hoge nok en de openslaande ramen (elektrisch te bedienen).

Ook nog een platenspeler (draaitafel) om aanwezige nostalgische platen te draaien. Er is ook nog een piano, als je muzikaal bent.

Wij hadden een heerlijk verblijf, samen met ons hondje.

Omgeving is mooi en een prima wandelgebied.

Hoog Limburg.

Privacy en comfort

Henny Plat
        25-8-2017

Mooie verbouwde schuur, ideaal voor twee personen. Keuken basic, comfortabele badkamer. Mooie omgeving.

fantastisch voor herhaling vatbaar

Willem en Ankie met schapendoes Filou
        27-10-2016

Lekker ruim en smaakvol ingericht. Wij vonden het lijken op ons studenten huisje in Groningen. Lekker terug in de tijd, maar veel ruimer en met een fantastische badkamer. De ruime hal is zeer handig. Hout voor de kachel ruim voorhanden. Ligging is uitstekend! Wandelen en fietsen van uit de loft. Voor de wielerliefhebber; lus 1 van de Amstel gaat langs het huis!

Ook voor de hond, je loopt zo langs akkers en het bos in.

Ideaal voor een relaxt weekend

Ben Graven
        15-2-2016

Zeer ruime hoeve (loft) voor twee personen, ruime en luxe badkamer. Inrichting is smaakvol met kroonluchters, oude balken, een houtkachel en zelfs een piano. Je slaapt in dezelfde ruimte als de zitgelegenheid, maar door de grootte van de living is dit geen probleem.

Het is verder heel stil rond de boerderij, dus echt iets voor natuur-en rustzoekers. Je wandelt vanuit de boederij, zo de natuur. Slenaken ligt op 4 km, alwaar je heerlijk kunt eten.

De tv werkt via satelliet en heeft daardoor een beperkt aantal zenders, klein minpuntje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Hoeve Hazendries in Heijenrath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Hoeve Hazendries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.