Landhuis Hoeve Hazendries

LandhuisWeer vandaag23°12°
Landhuis Hoeve Hazendries
9,2

10 reviews over Landhuis Hoeve Hazendries in het Nederlands

Heerlijk huisje om een helemaal tot rust te komen

Michiel Schutler
29-9-2017

Heerlijk huisje om een week helemaal tot rust te komen. Het ligt midden tussen weilanden en heuvels. Je kunt kiezen uit de talrijke mooie wandelingen aangegeven met paaltjes. Verder liggen er vele leuke dorpjes in de buurt waar je doorheen rijdt als je de Mergelland-route met de auto volgt. Een aanrader!

Het huis zelf is van alle gemakken voorzien. Ik werd vriendelijke ontvangen met de open haard reeds aangestoken, en voelde me zo erg welkom.

Het huis is gezellig ingericht met boven een mooie, ruime slaapkamer en een fijne badkamer.

een prettig en relaxet verblijf.

Jos en Liesbeth Smits
12-9-2017

Een mooie en smaakvolle ingerichte Loft, gunstig gelegen in een mooi natuur gebied.

Fijn om te wandelen en voor (sport) fiets liefhebbers om te fietsen.

Zeker een aanrader. Ook met een hond.

Geweldig

Chris en MaryJane
7-9-2017

Heerlijk verblijf in de ruime loft, onderdeel van de carré boerderij, met mooie badkamer. Daarnaast kun je lekker in de 'eigen' tuin zitten met vee als buren.

2 persoonsbed prima en in de keuken al wat noodzakelijk is, is aanwezig.

De loft geeft een ruimtegevoel door de hoge nok en de openslaande ramen (elektrisch te bedienen).

Ook nog een platenspeler (draaitafel) om aanwezige nostalgische platen te draaien. Er is ook nog een piano, als je muzikaal bent.

Wij hadden een heerlijk verblijf, samen met ons hondje.

Omgeving is mooi en een prima wandelgebied.

Hoog Limburg.

Privacy en comfort

Henny Plat
25-8-2017

Mooie verbouwde schuur, ideaal voor twee personen. Keuken basic, comfortabele badkamer. Mooie omgeving.

fantastisch voor herhaling vatbaar

Willem en Ankie met schapendoes Filou
27-10-2016

Lekker ruim en smaakvol ingericht. Wij vonden het lijken op ons studenten huisje in Groningen. Lekker terug in de tijd, maar veel ruimer en met een fantastische badkamer. De ruime hal is zeer handig. Hout voor de kachel ruim voorhanden. Ligging is uitstekend! Wandelen en fietsen van uit de loft. Voor de wielerliefhebber; lus 1 van de Amstel gaat langs het huis!

Ook voor de hond, je loopt zo langs akkers en het bos in.

Ideaal voor een relaxt weekend

Ben Graven
15-2-2016

Zeer ruime hoeve (loft) voor twee personen, ruime en luxe badkamer. Inrichting is smaakvol met kroonluchters, oude balken, een houtkachel en zelfs een piano. Je slaapt in dezelfde ruimte als de zitgelegenheid, maar door de grootte van de living is dit geen probleem.

Het is verder heel stil rond de boerderij, dus echt iets voor natuur-en rustzoekers. Je wandelt vanuit de boederij, zo de natuur. Slenaken ligt op 4 km, alwaar je heerlijk kunt eten.

De tv werkt via satelliet en heeft daardoor een beperkt aantal zenders, klein minpuntje.

Prachtig verblijf in mooi Limburg

Gert en Annette Verweij
8-6-2015

Een mooie sfeer vol verblijf .

Ruim voor twee personen wat een luxe geeft. Mooie badkamer.

Gelegen in een landelijk en rustig gebied. Genieten van het heuvellandschap wandelend en per fiets.

Heerlijk!

René Plantinga
1-6-2015

Ontzettend genoten in de loft van de Hoeve Hazendries! Een smaakvol ingericht en ruim onderkomen waar je heerlijk kunt ontspannen! 's Avonds lekker in de rustmodus genieten van de warmte van de houtkachel!Ook geweldig is de gunstige ligging waardoor je meteen kunt beginnen aan een fantastische wandeling en genieten van de mooie natuur die Zuid Limburg te bieden heeft. Vanuit de loft heb je al zicht op de heuvels, weilanden en de bossen. Echt een aanrader.......wij hebben alweer gereserveerd!!

Bijzonder loft achtig appartement

a. jorna
13-6-2013

Een enorme ruimte, ook buiten, voorzien van alle comfort. Wandelen, fietsen, paardrijden, alles is mogelijk met het bos aan de overkant van de weg. In de nabije omgeving Maastricht/Aken/Luik etc.

Warme en hartelijke ontvangst. Een absolute aanrader !

verrassend mooie omgeving

John van de Bovenkamp
20-12-2009

De combinatie van een fantastische logeergelegenheid, een heerlijke omgeving en een gastvrije familie Berger maken deze logeergelegheid tot iets aanbevenswaardigs!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Hoeve Hazendries in Heijenrath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Hoeve Hazendries zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Hoeve Hazendries scoort een 9.24 uit 10 op basis van 10 reviews.