Pension Herberg Heuvelland

Pension

2 reviews over Pension Herberg Heuvelland in het Nederlands

Op het eerste zicht wilde we hier eerst niet gaan zitten om wat te eten en te drinken het ziet er oubollig uit. oud en versleten. Uiteindelijk toch maar besloten om plaats te nemen om na een fikse wandeling ( en nog te gaan) om een hapje te eten en een sanitaire stop te maken.Toen we eenmaal zaten en verder kijken is het er allemaal prima schoon, eigenaar is super aardig, en het eten is er erg goed. Een aanrader dus.

aanrader

Wilma Abbenhuijs
16-3-2010

huiselijk, zonder poeha, centraal gelegen voor wandelingen of autotrips(Maastricht, Luik, Aken etc.) Prima kamer, geweldig uitgebreid ontbijt en 3 gangen (keuze) menu is elke avond weer uitstekend. Ben er totaal vijf maal geweest. topper!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Herberg Heuvelland in Heijenrath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Herberg Heuvelland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Herberg Heuvelland scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.