Tijdelijk €25 aanbetaling

+24

8.3FantastischScore uit 242 reviews

• Airconditioning

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Heijenrath voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

242 Reviews over Heijenrath

• 8heuvel25-10-2021

Een aanrader

Vriendelijke ontvangst door Angèle en Juan , leuke persoonlijke benadering, goed ontbijt en ook het drie-gangen diner is goed. Schitterende omgeving en een goede kamer! 3 -persoonskamer voldeed. Wel jammer dat de douche en toilet aan de kleine kant zijn. Alles was schoon en netjes

• 9Ton Bogers13-10-2021

Een super tijd gehad!!

Wij hebben 4 dagen gelogeerd in hotel Heijenrath (kamer 5). De nieuwe eigenaren hebben echt alles gedaan om het ons naar de zin te maken. Wij voelden ons geen anonieme gasten, eerder vrienden! Het kleinschalige hotel verdient het om bezocht te worden!!

• 8Pierre en Trudy Schoonen01-11-2020

Een aanrader voor iedereen die er even uit wil.

Klein, gezellig familiehotel, in een prachtige omgeving. Bram en Marieke zijn erg vriendelijk en proberen het je naar de zin te maken. Het ontbijt was goed en het diner, wat Marieke zelf kookt, was uitstekend. Kamer schoon. Badkamer iets gedateerd met goed heet water. Kortom: een aanrader voor iedereen die er even echt tussenuit wil.

• 10Anita Barmentloo12-10-2020

Gewoon Geweldig Genoten

Gastvrij, kleinschalig, gezellig familiehotel. Perfecte ligging. Het eten, keuzemenu, is ook een aanrader. Bram en Marieke proberen het echt naar je zin te maken.

• 9Gert van Wee11-10-2020

prima verblijf, zeer gastvrij

Klein, gezellig hotel, mooi gelegen in zuid-limburg. Gastvrije eigenaren. Nette kamers met uitstekend bed. Eenvoudig maar schoon sanitair. Hotel heeft een zithoek. Bar aanwezig. Prima driegangen-keuze menu of steengrillen. Gezellig terras. Is bij uitstek een hotel voor rustzoekers/wandelaars/fietsers.

• 8Monica Schoonen21-08-2020

Heerlijk ontspannen verblijf

Een leuk knus hotel waar je door een een zeer vriendelijk echtpaar wordt welkom geheten. Zij doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het ontbijt was prima. Meer dan voldoende om de dag actief door te komen. 's Avonds lekker gegeten, vooral het steengrillen aan je eigen tafel was een aanrader.

• 4Ludovic07-07-2020

Slecht geregeld...

Omdat we geen heel positieve review hadden geplaatst op de site van het hotel is deze verwijderd. Jammer, want volgens ons was het gewoon een eerlijke, genuanceerde reactie. De ontvangst was zeker vriendelijk. Het hotel is goed betaalbaar dus we hadden geen enorme verwachtingen voor die ene nacht. Toch waren we teleurgesteld: de bedden en de kussens zijn aan vervanging toe. Lekker een nacht slapen zonder vaak wakker worden, is niet gelukt. De badkamer verdient een renovatie. Er kwam meer water langs de muur naar beneden dan dat er uit de sproeikop kwam. Echt douchen was dus lastig. Er stond geen water meer in het toilet toen we binnen kwamen, dus deze kamer wordt blijkbaar niet vaak gebruikt of schoongemaakt. Er werd ook niet gevraagd of ons verblijf bevallen was. Wel hebben we heerlijk kunnen wandelen in de prachtige omgeving en lekker gegeten (buiten het hotel), dus al met al was het een heerlijk weekendje.

• 8Twan en Saskia28-06-2020

Super!

Knus en gezellig hotel Gastvrije ontvangst, lekker eten.

• 9Monique en Hans16-06-2020

Je moet er geweest zijn

Gezellig hotel, vriendelijke en leuke eigenaars die altijd in zijn voor een praatje, heerlijk ontbijt, ‘s avonds goede keuken, prima bedden en zeer schone kamers, prima ligging. Er is altijd wat te doen in de omgeving. Zeer geschikt voor wandelaars en als je niet wandelt is er altijd nog het mooie terras van het hotel waar het ontzettend gezellig kan zijn.

• 8Jan en Marjan14-06-2020

Huiselijk hotel

Huiselijk hotel in een mooie omgeving, eigenaren hebben tijd voor een praatje. Heerlijk gegeten, prima kamer, douche en schoon. Zaterdagavond gezellig op het terras gezeten met onverwachts acordeon muziek (gast), echt een feestje.

Hotel Heijenrath info

• Room serviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • DoucheBeschikbaar