Hotel Heijenrath **

Hotel Heijenrath
8,3

Weer vandaag5°-2°

214 reviews over Hotel Heijenrath in het Nederlands

Knus hotel met zeer vriendelijke eigenaren

GJ, 31-12-2017

Vriendelijk ontvangen door hotel eigenaar. Lekker avondeten en goed ontbijt.

Een gezellig en knus familiehotel

E. Warbroek, 30-12-2017

Goed en vriendelijk ontvangest en duidelijk uitleg om er goed te verblijven.

Kregen een 3 pers.kamer ipv 2 pers.kamer zonder extra kosten, kamer zag er goed verzorgd uit.

Diner (steengrillen) en ontbijt was goed verzorgd. Omgeving niet veel van gezien, tijdens ons verblijf weinig tot niets te doen maar dat lag aan de periode dat wij er waren.

Verder een prima hotel om te verblijven.

Heel goed!

Delphine verslijpe, 4-12-2017

Heel goeie ontvangst en service!!!

Slaapcomfort iets minder maar dat is relatief...

We hebben een aantal aanbieders voor Heijenrath voor je op een rij gezet:

Voldoende maar niet nog eens

Chris B uit E, 10-11-2017

Opzich een leuk hoteletje wat doet wat het zegt. De kamers zijn netjes maar sober en de boven kamers 7 en 8 zijn erg koud en moeilijk om op temperatuur te krijgen. Maar het gemoedelijke sfeertje en de rust maken een hoop goed. Gewonnen via veiling en dan zijn er in de buurt toch aangenamere optie's voor het zelfde geld. Dus: voldoende maar niet nog eens.

Waardeloos

Michel, 9-10-2017

Niet goed geregeld. Via veiling een bon gewonnen. Keuze uit 20 hotels. Alles op internet bekeken en kwamen uit op dit hotel. s Hotel

Alle kamers zijn voorzien van douche, toilet, wekkerradio, zitje en kleuren-tv. Hotel Heijenrath beschikt over 7 tweepersoonskamers en 1 driepersoonskamer.

Dit daarop de pagina en wat krijgen wij?? Een zolderkamer met Gedeeld toilet en douche. Eigenaar niet voor rede vatbaar dus weggegaan.

Gastronomisch genieten in het mooie heuvelland

Heleen de Blok, 7-10-2017

Gezellige Ambiance met een fijn restaurant

Leuk hotel

Caubergh Luc, 20-9-2017

+ Mooi kleinschalig hotel landelijk gelegen met goede(wel héél zachte)1 persoons bedden.Goed ontbijt .Vriendelijke eigenaars.Proper !

- We hadden dit hotel geboekt via een veiling en is het daarom dat ze ons op een kamer onder het dak met een gedeelde badkamer hebben gelegd je moet voortdurend uitkijken dat je het hoofd niet stoot tegen de schuine kanten, tegen de prijs die ze daarvoor aanrekenen zou ik deze zeker niet geboekt hebben dus zeker vragen kamer 7&8 niet te geven.

Familiehotel, uitstekend voor een nachtje weg

Jeffrey, 13-4-2017

Kleinschalig familiehotel, hartelijke ontvangst van vriendelijke eigenaars. Propere kamers. Zou zeker opnieuw naar hier komen.

Eenvoudig maar oke

Lydia Derkse, 1-4-2017

Prima voor 1 nacht, we werden hartelijk ontvangen, heel gastvrij zonder opdringerigheid. Dat is wel heel prettig We misten wel een paar dingen, zoals een fohn of shampoo/ douchegel. Iets grotere handdoeken zou ook wel fijn zijn. De douchekop is echt aan vervanging toe. Verder hele fijne omgeving met de bus voor de deur. Wij kozen er zelf voor om niet van t ontbijt of diner gebruik te maken, dus daar heb ik geen mening over.

Gezellig familiehotel met huiselijke sfeer

Merlijn, 23-3-2017

Het hotel ligt midden in het heuvelland. De eigenaar vertelde dat Heijenrath het hoogst gelegen dorpje van NL is (220 mtr boven NAP).

Het hotel is een gezellig familiehotel met schone kamers en er heerst een huiselijke sfeer dankzij de eigenaren. Inderdaad heerlijk Lindeboom bier.

We hebben een aantal aanbieders voor Heijenrath voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heijenrath in Heijenrath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heijenrath zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heijenrath scoort een 8.28 uit 10 op basis van 215 reviews.