Hotel Heijenrath

219 reviews over Hotel Heijenrath in het Nederlands

Super hotel

l.p.
19-6-2018

alles prima in orde, prachtige kamers, kraakhelder en geen moeite is teveel.

Daar kunnen sommige zgn. chique hotels nog wat van leren!!!!!

Helaas..vooroordelen

S B
28-5-2018

Via bon hier terecht gekomen. Helaas kregen we niet de suggestie om avondeten te nuttigen in het hotel. Er werd ons op het hart gedrukt om het blad met afspraken te lezen... verschillende malen. Omwille van aankomend stormweer ( wat niet kwam) werden we vriendelijk doch met aandrang verzocht het terras te verlaten... . Kamer : OK proper maar slechts 2 kleine handdoeken pp..badhanddoek was leuker geweest.... tip voor eigenaar : klanten die met een bon komen uitproberen , hebben heus wel wat te besteden of komen graag nog eens terug !

Super

Dennis Veninga
20-4-2018

De service en gastvrijheid van dit hotel is super. Hele aardige mensen met een heerlijk ontbijtje. De stilte daar buiten savonds is oorverdovend stil. Dit kenden mijn vriend en ik niet. Heerlijk!

Prima hotel! Aanrader!

Henk
10-4-2018

Gezellig en sfeervol hotel! Ouder gebouw en daarom dus ook wat gehoriger. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaren. Kamer(4) was knus en schoon en van alles voorzien wat verwacht mag worden. Ophangpunt douche was aan vervanging toe en goed mengen van de watertemperatuur was lastig. Een wat groter formaat handdoek is geen overbodige luxe. Ontbijt was eenvoudig maar erg lekker, ook heerlijk gedineerd al is de keuze erg beperkt. Erg leuk is de keuze uit de vele aanwezige spellen, ons daar prima mee vermaakt op het terras, onder het genot van de heerlijke speciaal biertjes die geserveerd worden. Over de kwaliteit/prijs verhouding kan ik niks zeggen aangezien wij een voucher van veiling hadden (Wij werden om deze reden niet minder behandeld). Het alleen contant kunnen betalen is wel wat achterhaald in deze moderne tijd.

Rogér
6-4-2018

Een fantastisch knus familiehotel dat in een super omgeving ligt. Ideaal voor te fietsen en/of te wandelen. Goed verzorgde kamers en gastheer en gastvrouw doen er alles aan om de klant het naar de zin te maken.

Eten is heerlijk en goed verzorgd.

Veel bezienswaardigheden in de buurt.

O.a. Maastricht, Valkenburg en drielandenpunt vlakbij. Dus goede aanrader om te verblijven

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Jan Stubbe
21-3-2018

Heel gezellig familie hotel. De eigenaren zijn vriendelijke en gezellige mensen, die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Wij hadden kamer 6, een van de grotere kamers met voor mij een heerlijk bed en een goede warme/hete douche. Alleen de douchkop zou wel aan vervanging toe zijn vanwege de harde straal.

De kamer was heel schoon net zoals het bedden goed. Alleen een beetje gehorig en 's nachts redelijk veel licht langs de deur wat de kamer niet helemaal verduisterde.

Het avond eten was heerlijk, er zijn echter maar 2 opties om uit te kiezen.

Het ontbijt was uitgebreid met verse broodjes.

Het parkeren is een beetje passen en meten .

Al met al een heerlijke belevenis geweest en zeker voor herhaling vatbaar, mede gezien de ligging en ook als mooie uitvalsbasis te gebruiken.

Let wel op , er kan niet gepind worden

Vriendelijk ontvangen door hotel eigenaar. Lekker avondeten en goed ontbijt.

Een gezellig en knus familiehotel

E. Warbroek
30-12-2017

Goed en vriendelijk ontvangest en duidelijk uitleg om er goed te verblijven.

Kregen een 3 pers.kamer ipv 2 pers.kamer zonder extra kosten, kamer zag er goed verzorgd uit.

Diner (steengrillen) en ontbijt was goed verzorgd. Omgeving niet veel van gezien, tijdens ons verblijf weinig tot niets te doen maar dat lag aan de periode dat wij er waren.

Verder een prima hotel om te verblijven.

Heel goed!

Delphine verslijpe
4-12-2017

Heel goeie ontvangst en service!!!

Slaapcomfort iets minder maar dat is relatief...

Voldoende maar niet nog eens

Chris B uit E
10-11-2017

Opzich een leuk hoteletje wat doet wat het zegt. De kamers zijn netjes maar sober en de boven kamers 7 en 8 zijn erg koud en moeilijk om op temperatuur te krijgen. Maar het gemoedelijke sfeertje en de rust maken een hoop goed. Gewonnen via veiling en dan zijn er in de buurt toch aangenamere optie's voor het zelfde geld. Dus: voldoende maar niet nog eens.

We hebben een aantal aanbieders voor Heijenrath voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Heijenrath in Heijenrath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Heijenrath zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Heijenrath scoort een 8.38 uit 10 op basis van 220 reviews.