Hotel Gerardushoeve

143 reviews over Hotel Gerardushoeve

• 2019
    8Patricia10-09-2019

Ruime, schone kamers

We verbleven in kamer 812, een kamer met beneden de douche en woonkamer en boven een tweepersoonsbed. De bank beneden is ook een ruime slaapbank en ligt prima. De badkamer is gedeeltelijk vernieuwd met een inloopdouche met regendouche. Erg fijn! Kamer is schoon. Bedden boven liggen heerlijk, kraken wel iets. Het ontbijt is heerlijk! Een gebakken eitje wordt ter plekke voor je gemaakt, heerlijk! We hebben een heerlijk verblijf gehad in dit hotel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Vico03-05-2019

Uitstekend eten maar prijzige en pauvere drankjes

Wij komen reeds verschillende jaren naar dit hotel/restaurant. Het is de eerste maal dat er 2 zaken tegenvielen: 1 Wij bestelden Martini voor 4.5 € per stuk. Ik weet niet of dit de gewoonte is in Nederland maar de hoeveelheid drank in België is minstens het dubbele. 2 Wij bestelden ook Irish coffee. De whiskey hebben wij niet geproefd. Misschien heeft de ober die uitgedronken...

Gereisd met vrienden in april 2019

• 9Frans Van Der Auwera08-04-2019

Nog steeds voor herhaling vatbaar.

Komen hier al meer dan tien jaar,hier moet denk ik niet meer uitleg bij,volgende week weer amstel gold race,kijken er al naar uit.

Gereisd met partner in november 2018

• 2018
    7Tine17-08-2018

Goed. Maar ook raar

Prachtig terras met uitzicht. Eten goed Vreemde ervaring. Op de vraag om een karaf water werd ons door dame gevraagd of we medicijnen gebruikten? Zo niet. Dan alleen Spa te leveren. We waren verbijsterd. Later van andere ober alsnog ( betaald) water gekregen. Bizar

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Ruben Kuus28-07-2018

Geweldig! Voor herhaling vatbaar!!!

Echt een prachtig hotel! Mooie ligging, kamer was zeer schoon, lekker ontbijt 's ochtends en zeer aardig personeel!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9J.M. Sanders30-06-2018

komen hier al 10 jaar in een woord "Geweldig"

Je moet eventueel van wandelen door de Limbugse heuvels houden, je moet van goed eten houden in het nabije restaurant van het hotel. Je moet ook weten dat je een behoorlijke ruime kamer hebt ( zitruimte, slaapruimte , badkamer en eevntueel een terras voor je kamer of een balkon aan je kamer. voor ongeveer € 49,00 inclusief ontbijt Komen hier al 10 jaar. Hotel heeft een parkeerplaats en Wifi. gratis. Voor kinderen minder geschikt.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9reek anders03-03-2018

Prachtige omgeving Limburgs geuldal in hotel De Gerardushoeve. Mooie grote kamers vriendelijk (familiehotel) personeel en op ongeveer 5 km Het restaurant De Gerardushoeve, waar je met het shuttlebusje naar toe wordt gebracht. Een heerlijk verblijf aldaar

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

3Marco19-10-2017

Nooit meer

We waren met een grote groep mensen incl een aantal kinderen. Enkele ogenblikken na onze aankomst werden we vriendelijk verzocht om stiller te zijn omdat er mensen zaten die van t uitzicht wilden genieten. (Er zaten dus mensen die ergens in een hutje op de hei wonen) Ook maar iets te knabbelen besteld bij een drankje. 8 euro voor 8 bitterballen?!?!?!?! Zo speciaal kan een supermarkt bitterbal niet zijn. Gerardushoeve, 1 keer en nooit meer.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Mark15-10-2017

Erg goed hotel/restaurant

Junior suite is een aanrader. Beneden staat een hoek bank en tafel voor 4 personen. Tevens een koelkast en een waterkoker. Boven 2 hele grote slaapkamers waar makkelijk nog een extra bed in kan. En er is een mooi uitzicht op het overdekte balkon. Restaurant zeer goed eten met een heel mooi uitzicht.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 10Els en Jan26-09-2017

Heel erg fijn om eens heerlijk te ontspannen.

Alles uitstekend, heerlijk schoon bed, mooie ruime kamer, waar je heerlijk zit, prima WiFi verbinding, mooi uitzicht, ruime badkamer en bovenal de goede ontvangst. Dan nog de mogelijkheid om naar het restaurant gebracht te worden, alwaar je echt fantastisch kan eten en waar je op het terras een adembenemend uitzicht hebt. 's Morgens een heerlijk ontbijt, waar alles staat wat je hartje begeert met iedere dag de tip van de dag. Service uitstekend, voor mijn man was er een stoel in de badkamer gezet en er lag een douchematje, zodat hij zich goed kon redden. Een gezellig en verzorgd hotel, waar we ons echt thuisvoelden, we waren er nu voor de 3e keer, maar zeker niet voor de laatste keer. Zeer gastvriendelijke en lieve familie die alles voor hun gasten overhebben.

Gereisd met partner in november 2016

16 tips over Hotel Gerardushoeve

• Ferdy Mondial, 25-04-2014

De huiswijn van Gerardushoeve restaurant is waanzinnig lekker om mee te nemen.

• mieke, 28-10-2013

het drie landenpunt in vaals licht 13km afstand (het hoogste punt van Nederland) met een doolhof + een toren van 50meter hoog

• Astrid de Wit, 22-09-2013

ik ben slecht ter been, maar daar werd ook rekening mee gehouden...had een mooie kamer beneden met tuin en zitje, en deze had een prachtig uitzicht en op +/= 10 meter stonden de koeien voor onze deur.

0 vragen over Hotel Gerardushoeve

Hotel Gerardushoeve info