Hotel Gerardushoeve

• Goed: 7 - 8
  • Onvoldoende: 1 - 5

reek anders
3-3-2018

Prachtige omgeving Limburgs geuldal in hotel De Gerardushoeve. Mooie grote kamers

vriendelijk (familiehotel) personeel en op ongeveer 5 km Het restaurant De Gerardushoeve, waar je met het shuttlebusje naar toe wordt gebracht.

Een heerlijk verblijf aldaar

Erg goed hotel/restaurant

Mark
15-10-2017

Junior suite is een aanrader. Beneden staat een hoek bank en tafel voor 4 personen. Tevens een koelkast en een waterkoker. Boven 2 hele grote slaapkamers waar makkelijk nog een extra bed in kan. En er is een mooi uitzicht op het overdekte balkon.

Restaurant zeer goed eten met een heel mooi uitzicht.

Heel erg fijn om eens heerlijk te ontspannen.

Els en Jan
26-9-2017

Alles uitstekend, heerlijk schoon bed, mooie ruime kamer, waar je heerlijk zit, prima WiFi verbinding, mooi uitzicht, ruime badkamer en bovenal de goede ontvangst. Dan nog de mogelijkheid om naar het restaurant gebracht te worden, alwaar je echt fantastisch kan eten en waar je op het terras een adembenemend uitzicht hebt. 's Morgens een heerlijk ontbijt, waar alles staat wat je hartje begeert met iedere dag de tip van de dag. Service uitstekend, voor mijn man was er een stoel in de badkamer gezet en er lag een douchematje, zodat hij zich goed kon redden. Een gezellig en verzorgd hotel, waar we ons echt thuisvoelden, we waren er nu voor de 3e keer, maar zeker niet voor de laatste keer. Zeer gastvriendelijke en lieve familie die alles voor hun gasten overhebben.

We hebben een aantal aanbieders voor Gerardushoeve voor je op een rij gezet:

Rustig gelegen op prachtige plek

Erik
10-8-2017

We hebben heerlijk geslapen op goede bedden. De comfort-kamer met uitzicht op de landerijen was lekker ruim en heeft een eigen terras; erg fijn! Het sanitair was netjes en schoon. Minpuntje vonden wij dat het restaurant ca. 2 kilometer verderop ligt. Er is wel een (gratis) pendeldienst, maar het is toch wat omslachtig. Het ontbijt is prima, maar vrij standaard.

De kamerprijs van ruim 100 Euro per nacht (incl. ontbijt) vonden wij fors, zeker gezien de afgelegen ligging van het hotel. Vandaar de wat gematigde rapportcijfers.

Heerlijk om een paar dagen helemaal te ontspannen!

Bernice Gabriel
29-7-2017

Zuid Limburg is sowieso al prachtig! Je waant je in het buitenland.Heerlijk fietsen en wandelen, lekker eten,drinken en dan een fijne slaapplek, wat wil je nog meer?!

Voor altijd !

JMW Bakker
13-5-2017

Persoonlijke aandacht, warmte & service , al gedurende meer dan 25 jaar !

Voor meer info : Zie hun website.

Heerlijk verblijf

Nauwelaerts Robert
7-1-2017

Mooie natuur gezellig hotel met uitstekende service en lekker eten

Men wordt naar restaurant gevoerd met een shuttle busje en ook weer terug naar hotel

Aanrader voor mooie wandelingen te maken

We zijn er reeds zeven jaar op rij geweest en komen zeker terug

Oude reviews (archief)

Geen min punt te verzinnen. Proef zeker de heerlijke Limburgse wijnen.

Fantastisch super plek

Henry en Dina
7-8-2016

gastvrije eigenaren, goed ontvangst. Ruime kamers goed bed, schoon en comfortabele kamer. Ontbijt goed en uitgebreid. prima service met de shuttlebus gebracht en gehaald worden naar het restaurant. Eugene,Judith, Huub en Marianne bedankt voor deze fijne week.

Geweldig!

van Loghem
6-8-2016

Een goed zitgedeelte, fijne bedden, een balkon met uitzicht! Zeer vriendelijk personeel, alles was perfect geregeld, ook vervoer naar hun prachtig gelegen restaurant met betaalbare prijzen. Het ontbijt was uitgebreid, goed en overvloedig!

Wat we een minpunt vonden was de centrale hal, waar 's avonds tot elf uur hard gepraat werd. ( lastig voor de vroege slapers onder ons)

We hebben een aantal aanbieders voor Gerardushoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gerardushoeve in Heijenrath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gerardushoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gerardushoeve scoort een 8.89 uit 10 op basis van 136 reviews.