Hotel Gerardushoeve

139 reviews over Hotel Gerardushoeve in het Nederlands

Goed. Maar ook raar

Tine
17-8-2018

Prachtig terras met uitzicht. Eten goed

Vreemde ervaring. Op de vraag om een karaf water werd ons door dame gevraagd of we medicijnen gebruikten? Zo niet. Dan alleen Spa te leveren. We waren verbijsterd. Later van andere ober alsnog ( betaald) water gekregen. Bizar

Geweldig! Voor herhaling vatbaar!!!

Ruben Kuus
28-7-2018

Echt een prachtig hotel! Mooie ligging, kamer was zeer schoon, lekker ontbijt 's ochtends en zeer aardig personeel!

komen hier al 10 jaar in een woord "Geweldig"

J.M. Sanders
30-6-2018

Je moet eventueel van wandelen door de Limbugse heuvels houden, je moet van goed eten houden in het nabije restaurant van het hotel. Je moet ook weten dat je een behoorlijke ruime kamer hebt ( zitruimte, slaapruimte , badkamer en eevntueel een terras voor je kamer of een balkon aan je kamer. voor ongeveer € 49,00 inclusief ontbijt Komen hier al 10 jaar. Hotel heeft een parkeerplaats en Wifi. gratis. Voor kinderen minder geschikt.

reek anders
3-3-2018

Prachtige omgeving Limburgs geuldal in hotel De Gerardushoeve. Mooie grote kamers

vriendelijk (familiehotel) personeel en op ongeveer 5 km Het restaurant De Gerardushoeve, waar je met het shuttlebusje naar toe wordt gebracht.

Een heerlijk verblijf aldaar

Erg goed hotel/restaurant

Mark
15-10-2017

Junior suite is een aanrader. Beneden staat een hoek bank en tafel voor 4 personen. Tevens een koelkast en een waterkoker. Boven 2 hele grote slaapkamers waar makkelijk nog een extra bed in kan. En er is een mooi uitzicht op het overdekte balkon.

Restaurant zeer goed eten met een heel mooi uitzicht.

Heel erg fijn om eens heerlijk te ontspannen.

Els en Jan
26-9-2017

Alles uitstekend, heerlijk schoon bed, mooie ruime kamer, waar je heerlijk zit, prima WiFi verbinding, mooi uitzicht, ruime badkamer en bovenal de goede ontvangst. Dan nog de mogelijkheid om naar het restaurant gebracht te worden, alwaar je echt fantastisch kan eten en waar je op het terras een adembenemend uitzicht hebt. 's Morgens een heerlijk ontbijt, waar alles staat wat je hartje begeert met iedere dag de tip van de dag. Service uitstekend, voor mijn man was er een stoel in de badkamer gezet en er lag een douchematje, zodat hij zich goed kon redden. Een gezellig en verzorgd hotel, waar we ons echt thuisvoelden, we waren er nu voor de 3e keer, maar zeker niet voor de laatste keer. Zeer gastvriendelijke en lieve familie die alles voor hun gasten overhebben.

Rustig gelegen op prachtige plek

Erik
10-8-2017

We hebben heerlijk geslapen op goede bedden. De comfort-kamer met uitzicht op de landerijen was lekker ruim en heeft een eigen terras; erg fijn! Het sanitair was netjes en schoon. Minpuntje vonden wij dat het restaurant ca. 2 kilometer verderop ligt. Er is wel een (gratis) pendeldienst, maar het is toch wat omslachtig. Het ontbijt is prima, maar vrij standaard.

De kamerprijs van ruim 100 Euro per nacht (incl. ontbijt) vonden wij fors, zeker gezien de afgelegen ligging van het hotel. Vandaar de wat gematigde rapportcijfers.

Heerlijk om een paar dagen helemaal te ontspannen!

Bernice Gabriel
29-7-2017

Zuid Limburg is sowieso al prachtig! Je waant je in het buitenland.Heerlijk fietsen en wandelen, lekker eten,drinken en dan een fijne slaapplek, wat wil je nog meer?!

Voor altijd !

JMW Bakker
13-5-2017

Persoonlijke aandacht, warmte & service , al gedurende meer dan 25 jaar !

Voor meer info : Zie hun website.

Heerlijk verblijf

Nauwelaerts Robert
7-1-2017

Mooie natuur gezellig hotel met uitstekende service en lekker eten

Men wordt naar restaurant gevoerd met een shuttle busje en ook weer terug naar hotel

Aanrader voor mooie wandelingen te maken

We zijn er reeds zeven jaar op rij geweest en komen zeker terug

We hebben een aantal aanbieders voor Gerardushoeve voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gerardushoeve in Heijenrath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gerardushoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.