9,6

Weer vandaag4°-2°

33 reviews over Camping Boerderijcamping Heuvelland Oaze in het Nederlands

fantastisch.

Janny en Wim Bastiaansen, 24-10-2017

Om te beginnen werden we vriendelijk ontvangen door Tiny. We kregen zelfs een bakje koffie bij het invullen van onze gegevens (we weten niet of dit standaard is). We wisten nog niet of we 1 of 2 dagen wilde blijven. Al snel hebben we besloten om heel onze vakantie hier te blijven omdat geen andere camping tegen deze op kan. Sanitair op ieder moment schoon en netjes als thuis. Mooie ruime plekken op grind en aansluitend op een mooi grasveld. Zo wel letterlijk als figuurlijk: nergens is het gras groener.

Super camping met super gastvrouwen en gastheer

Fam Hoeks, 28-9-2017

Prachtige camping qua ligging, de grootte van de plaatsen, het sanitair, gratis goede wifi, 16 amp elektra, water aan en afvoer op elke plaats, geen gedoe met douchemuntjes, etc. Er is werkelijk helemaal niks mis mee. Heerlijk kunnen eten van het door Amanda bereidde vlees, van de eigen runderen en varkens, dat door Ed met passie werd opgediend. Dit speciale vlees is ook te koop om er thuis nog eens van te genieten. Maar het meest is ons de gastvrijheid en warmte bijgebleven van Tiny die het de kampeerder werkelijk naar de zin maakt. Je ziet haar ook echt genieten als ze eventjes bij je komt zitten om wat te kletsen over koetjes en kalfjes. Gaan hier zeker terugkomen en daarom voor iedereen aan te bevelen.

Bij aankomst zijn we heel gastvrij ontvangen. De plaatsen zijn ruim en zuiver door de kiezelen.

Het sanitair is ruim en schoon. Het restaurant is zeker de moeite waard. Lekker en netjes opgediend .

Een mooi familie bedrijf waarin iedereen met hart voor de gasten werkt.

Heerlijk rustig, schoon en gastvrij

Debby, 10-8-2017

Prachtig gelegen camping met zeer gastvrij ontvangst. Heel ruim opgezet en rustig. Perfect onderhouden terrein en het sanitair is super schoon en ruim. Heerlijke broodjes service. Het vlees dat je bij de eigenaren kunt kopen is ook een aanrader.

Fijne en prettige camping

Familie S, 5-8-2017

Warme ontvangst, fijne, grote afgebakende plaatsen. Super sanitair, broodjesservice van de warme bakker, WiFi helemaal top! Iets duurder dan een andere Vekabo camping maar prijs kwaliteitverhouding is echt prima!

Totaal geen last van de weg gehad en de eventuele vliegen komen niet van het gras maar van koeien

Door de rust op de camping is het zeker een oase voor de 50plussers. Zeker een aanrader en reden om terug te komen!

Het is hier FANTASTISCH !!!

Marko, 2-8-2017

Geweldige mooie schone camping !

Alles klopt

Warm ontvangst

Mooie ruime plaatsen half verhard 16 A

Prachtig ruim sanitair gebouw, nog nooit ergens zo gezien, echt helemaal TOP !

Mooie streek, wandelroutes vanaf de camping, gratis verkrijgbaar bij de receptie

Leuke eetgelegenheid, kleine kaart maar alles wordt vers bereidheid van eigen produkt

Wij komen zeker vaker terug !

In de breedte gezien ruime plaatsen met een hegje ertussen. Naar de caravans aan de overkant is het mogelijk wel 70 meter.

Achter de plaatsen aan de kant waar een aantal koeien lopen zijn de struiken dusdanig hoog dat van het op de website beloofde zicht op de koeien niets meer over is. Voordeel daarentegen is dat de wind door die struiken worden opgevangen.

Over het sanitair is in voorafgaande reviews en in mijn review uit 2015 voldoende opgemerkt.

Slechts 2 afwasplekken die niet al te groot zijn. Geen centrifuge om een handwas in te doen. Fietsenstalling in de stal mist oplaadpunten voor E- bikes.

Gras is ook na het maaien vrij lang en het gemaaide gras laat men liggen. Naast de inloop daarvan in tent of caravan heeft het lange gras in combinatie met het laten liggen na het maaien een groot nadeel, namelijk dat dit een fantastische voedingsbodem is voor vliegen!

Vanaf volgend jaar is het niet meer mogelijk een concrete plaats en/ of kant van de camping te bespreken. Een kant van de camping grenst aan een smalle weg naar Belgie die in de ochtend als sluipverkeer wordt benut, met herrie als gevolg.

Geweldige accomodatie. Een echte aanrader.

H Bremmer, 27-7-2017

Je hoeft je nergens zorgen om te maken.

Fantastische camping in het mooie Heuvelland

Rob en Silvia, 11-7-2017

Voor de derde maal geweest en we zijn weer zeer welkom ontvangen door Tiny. Prachtige plaatsen, sanitair kan niet beter. Dit jaar voor het eerst mét restaurant, waar we geregeld heerlijk gegeten hebben. Amanda is een goede kokkin, Ed een goede gastheer. We kijken nu al uit naar volgend jaar.

Een warm welkom op een fantastische camping

Astrid, 7-7-2017

Wat zijn we blij dat deze camping weer open is! Rust, ruimte, super schoon sanitair, prima campingvoorzieningen en uitstekende Wifi (wij vinden dit best belangrijk).

Als vaste gast van deze camping waren wij zeer verheugd dat Tiny, Ed en Amanda een doorstart hebben gemaakt.

We voelden ons direct weer welkom. En er zijn zelfs nog een paar verbeteringen aangebracht. De grote campingplaatsen zijn nu deels verhard; erg handig. Het is nu ook mogelijk om hier te eten (ontbijt, lunch, diner). Het ontbijt is hier compleet en supervers, maar er is ook een broodjesservice van de locale bakker.

Er is hier in de buurt veel te doen en eigenlijk is alles dichtbij; het drielanden punt, Maastricht, Valkenburg, Aken etc.

Zelfs een schitterende en gezellige golfbaan op 1 km afstand!

Kortom; als je een fijne (50+) camping zoekt; ga dan hierheen en ervaar de gastvrijheid en de gezelligheid van het Limburgse land.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Heuvelland Oaze in Heijenrath, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Heuvelland Oaze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Heuvelland Oaze scoort een 9.59 uit 10 op basis van 33 reviews.