Vakantiehuis ´t Heijhuis

Vakantiehuis
Vakantiehuis ´t Heijhuis
8,7

14 reviews over Vakantiehuis ´t Heijhuis in het Nederlands

Prachtig huis op mooie vrije plek!

De Jong
20-7-2014

Prachtig huis op mooie vrije plek. Ruime tuin met mooi overdekt terras. Modern en keurig ingericht. Kindvriendelijk intern en extern.

Een pareltje!

athome
4-5-2012

Mooi ingericht huis, prachtige grote omheinde tuin, heel veel privacy. Rust, wakker worden met fluitende vogeltjes. Goed fietsen in de omgeving. Speelgoed voor de kinderen en een trampoline waar je ze niet meer vanaf kunt krijgen. Hartelijke ontvangst en je grijpt nooit mis, als je denkt: "zouden ze dat ergens hebben staan? Jawel hoor, compleet!

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Renske van Ekris
22-4-2012

Het vakantiehuis in Heijen is zeker een aanrader.

De prijs en kwaliteit verhouding is niks op aan te merken.

De ruimte is super groot. Je zult hier niet snel last hebben van claustrofobie.

Mooie omgeving, geweldig mooie tuin.

Geweldig huisje!

Lekker de ruimte en rust

Fam. Polman
21-4-2012

Zowel voor de kinderen als de hond (en dan ook onszelf) een lekker huis met een ruime tuin en veel bos in de buurt.

Heel hartelijk ontvangen met iets lekkers voor de kinderen en de hond.

Prachtige plek .

Tiny Plaisierah
19-4-2012

We hebben fijn gefietst, alleen jammer dat we niet zulk mooi weer hadden.

Geweldig vakantieverblijf

Fam. Smit
19-4-2012

Schitterend huis met een geweldig mooie tuin. We zaten er in sept. 2011 met schitterend weer. De kinderen konden op ontdekking en er was een mooie trampoline voor hen. De kamer zagen er zeer verzorgd en modern uit, veel oog voor detail en zorg voor iets lekkers bij aankomst.

Bos en natuur zeer nabij en ook bezoekje aan Duitsland gebracht.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Fijn huis!

Marieke Geelen
19-4-2012

Ook wij hebben in een heerlijk weekend gehad in dit vakantiehuis. Het is mooi ingericht, schoon en ruim. Erg kindvriendelijk en prachtige tuin. Zeker een aanrader.

Prachtig huis

Joke
19-4-2012

Een hele mooie accomodatie compleet ingericht, of je nu met volwassenen komt of met kleine kinderen alles is aanwezig in het Heijhuis.

Mooie grote tuin veel licht in huis zeker een aanrader wij komen graag nog een keer terug. Leuke ontvangst en een lekker appeltaartje stond al klaar,Heel gastvrij!!!! Sandra nog bedankt.

hele mooie plek vooral met kind of hond

janny broeders

hallo fam. bouman

wat een genot om 2 weken van jullie mooie huis hebben mogen genieten

en wat een ontvangst zelfs hondenpootjes op het bord getekend bij aankomst heel attent

een mooi en schoon huis en de afgezette tuin ideaal

wij hopen nog een keer terug te komen

Super gezellig huis. Heerlijk in het bos.

iams_bouwman
19-4-2012

Leuk ingericht met alles wat je nodig hebt. Perfect schoon. Grote tuin voor kinderen om in te spelen Volop mogelijkheden voor wandelen en fietsen. Meerdere terrasjes in de tuin. Leuk wokrestaurant dichtbij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis ´t Heijhuis in Heijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis ´t Heijhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.