Bed and Breakfast Petri

3 reviews over Bed and Breakfast Petri in het Nederlands

Super

Toon en Thea Bekkers
18-8-2015

De ontvangst door gastvrouw en gastheer was zeer gastvrij.

De kamers waren erg netjes, gezellig en ruim.

Het terrasje was mooi. Hebben we vanwege het weer helaas niet kunnen gebruiken.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker. Ook was de tafel erg sfeervol gedekt, zelfs met kaarsen.

Kortom een aanrader voor iedereen die daar in de buurt moet zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Bijna perfect

roos
18-8-2014

Ruime kamer met een terrasje en heerlijk uitgebreid ontbijt. Bijzonder gastvrije eigenaren. Toch een klein minpunt dat er alleen een slaapbank stond en geen echt bed en dat we de 2e nacht de badkamer moesten delen. (op de website staat dat je een prive badkamer hebt.) Ondanks dat zou ik het iedereen aanbevelen. Heerlijk weekend gehad.

Gereisd met partner in januari 2014

GEWELDIG

Krake
8-12-2011

Wij zijn in oktober bij Petri geweest. In 1 woord geweldig. Gastvrouw/heer zijn erg gastvrij, je voelt je gewoon THUIS.

Wij hopen hier nog geregeld te komen, aan ons zal het niet liggen.

Gereisd met partner in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Petri in Heijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Petri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.