Camping Minicamping Hoeve Carpe Diem

Camping Minicamping Hoeve Carpe Diem
8,3

7 reviews over Camping Minicamping Hoeve Carpe Diem in het Nederlands

Te veel gasten ?! Wat een afknapper....

Corinne
5-6-2017

Wij hadden mini camping hoeve carpe diem uitgekozen vanwege de mooie site en de reviews op " zoover". Wat viel het tegen.... overvol, 3 rijen caravans, je keek tegen de achterkant van de volgende rij aan, dus niks mooi uitzocht, mensen liepen voortdurend vlak voor of achter je caravan langs dus geen spatje privacy., electriciteitspalen, die niet voldoende aansluitingen had, dus je moest aftappen.....we hebben geteld: ruim 60 gasten plus alle terrasgasten moesten van slechts 3 toiletten gebruik maken..... s morgens file om naar toilet te kunnen.... meisjes en dame deden enorm hun best maar wij hadden echt het gevoel dat de camping overvol geboekt was ivm Pinksteren. wij zijn na 2 dagen vertrokken naar een buur camping, waar het wel heerlijk rustig met ruim voldoende sanitair was

Leuke boerencamping

Familie Vonk
30-5-2017

Camping Carpe Diem is een gezellige kleine camping. Leuke aparte koeien schapen en kippen. Ook het paard met veulen was erg leuk.. Prima schoon sanitair.. En wat wij erg leuk vonden waren de bakken met allerlei soorten groenten. We hebben daar een heerlijke asperge lunch gehad... Dus zeker de moeite waard,ook om terug te komen. Ook genoeg te doen in de omgeving. Fietsen, wandelen en een uitstapje naar Duitsland is mogelijk.

Fijne boerencamping om lekker tot rust te komen.

Fam Heida
30-5-2017

Na een warm ontvangst en uitleg werden we naar onze plaats gebracht. De boerderij is leuk aangekleed met brocante spulletjes en kweekbakken voor aardbeien en groente. We zijn in 3 dagen helemaal tot rust gekomen. Mooi uitzicht over de weilanden en je fietst of wandelt zo de bossen in.

De mensen zijn ontzettend vriendelijk en de warme broodjes in de ochtend waren heerlijk en op de gewenste tijd klaar.

Ook mogelijkheid om te lunchen maar hier hebben we geen gebruik van gemaakt.

Sanitair is in boerenruimte en wordt ook goed schoon gehouden. Douches zijn lekker warm.

We hebben echt genoten.

Enorm genoten!

René en Marijke
29-5-2017

Tijdens het hemelvaartweekend zijn we bij toeval op Hoeve Carpe Diem terecht gekomen en daar hebben we absoluut geen spijt van gehad. Een kleine camping met ontzettend ruime plekken, zo ruim zie je ze haast nergens, mooie grasmat maar helaas nog weinig schaduw. Een prachtig weids uitzicht op paard met veulen en bijzondere koeien. Het sanitair ziet er prima uit, heerlijke warme douches zonder muntjes. Op de camping bevindt zich ook een Hoeve waar je iets kunt drinken of lunchen en mocht je dat willen kun je 's morgens heerlijke warme broodjes ophalen, zelfs op zondag (wel even dag van te voren aangeven). Ook zijn er diverse streekproducten te koop en ligt er voldoende foldermateriaal en informatie om je niet te hoeven vervelen. Het personeel is heel spontaan en altijd in voor een praatje. De omgeving is echt schitterend om te wandelen of te fietsen, Nationaal Park Maasduinen ligt direct naast de camping en biedt voor ieder wat wils. Een verrassende kleine camping bedankt allemaal we hebben enorm genoten bij jullie!

Prachtig!!

Kristof C
29-5-2017

Dit weekend doorgebracht op de hoeve.

Prachtig weer gehad (wat natuurlijk ook wel meedraagt tot een leuke belevenis)

De hoeve is mooi en gezellig. Er is een gezellige bar.

Ik heb overnacht in "de boomgaard". Een klein maar gezellige woonwagen.

't Ontbijt was goed.

De omgeving is ideaal voor paardenliefhebbers en voor fietser. Zeer veel bossen.

Minpunten moeten we zoeken, want het was echt top.

Als het dan toch moet:

Bij 't ontbijt:

- Mogelijkheid om te kiezen tussen fruitsappen

- Evt. alternatieve warme dranken ipv enkel koffie/thee (e.g. chocomelk)

Daarnaast zou het wel handig zijn moest er avondeten beschikbaar zijn (e.g. snacks zoals spagethi)

Maar dat is echt klagen om te klagen.

Ik wil er zeker terug naar toe met vrienden om te gaan fietsen. Ook mountainbikers kunnen er aan hun trekken komen in de nabijgelegen bossen en in de bossen net over de Duitse grens, daar is het ook al licht golvend in de bossen.

Een aanrader, zowel het verblijf als de omgeving.

mooie plek

De Wit Luc
29-10-2016

Een plek om later terug op te zoeken. Rustig, gezellige mensen, vriendelijk onthaal.

veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen in het natuurgebied, een aanrader.

Charmante camping

Fietsers
3-8-2016

Leuke kleine boerencamping met vrij uitzicht over de weilanden. Ook dieren op het erf, o.a. varkens. Altijd leuk :-) Sanitair is schoon en de douches zijn goed. Bij de camping zit ook een B&B en een klein restaurantje voor een kop koffie, lekker stuk taart of een biertje. Je kunt er ook streekproducten kopen. De sfeer is heel gemoedelijk en gastvrij. Onze leukste camping tijdens deze fietsvakantie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Hoeve Carpe Diem in Heijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Hoeve Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.