Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag24°10°

2 reviews over Bed and Breakfast Hoeve Carpe Diem in het Nederlands

Heerlijke B&B in een fantastische omgeving

Hanita Knetsch,
30-7-2017

Één nachtje geboekt, maar was eigenlijk te kort! Echt schitterend gelegen oude boerderij, met keurig kamers, wel wat gehorig. Heerlijk ontbijt met verse jus d'orange en aardbeitjes, de streekbiertjes en wijntje mocht jezelf pakken bij een dorstige avond, kortom: prima service

Gereisd met partner in juli 2017

goede service.

dhr Klaassen
27-8-2015

+Wordt mee gedacht met klant. Lekker ontbijt met verse jus d'orange en warme broodjes. +Prima ruimte om te ontspannen met goed (terras) en slecht weer. Lekkere speciaalbiertjes te koop. Verwacht geen superdeluxe kamers maar wat er is voldoet prima.

-een kan met melk/fruitsap en schaap met fruit had het ontbijt afgemaakt

Gereisd met partner in augustus 2015

Bed and Breakfast info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hoeve Carpe Diem in Heijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hoeve Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.