Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos *****

8,3

Weer vandaag6°-4°

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Het Heijderbos voor je op een rij gezet:

333 tips over Vakantiepark Center Parcs Het Heijderbos

Helga, 2-11-2016
enige pluspunt aan deze vakantie , dat mijn zoon zich in het zwembad super heeft vermaakt
Sake, 31-12-2015
Coupons voor 1 uur gratis bowlen en een dag gratis fiets huren .Gratis het treintje laten rijden voor de kinderen.
Hein, 22-12-2015

Beste gast,

Mocht u broodjes service bij uw cottage hebben geboekt dan kunt u het beste zorgen dat uw boodschappenkar buiten staat. De bezorgservice kan de broodjes dan hier in doen, zodat deze niet worden opgegeten door de dieren uit onze bosrijke omgeving.

Fijne vakantie alvast gewenst!

Joop, 22-10-2015
Bij de VIP hoort broodjes service. Die worden s'morgens vroeg aan de deur gehangen. Haal deze op tijd naar binnen omdat de eksters graag een broodje mee eten.
anoniem, 11-10-2015

Nonna's restaurant

Zelf een bakplaat meenemen

Diverse meren in de omgeving om te wandelen

Nijmegen

Wendy, 6-9-2015
gourmetten service. erg leuk wordt naar huisje gebracht en was erg lekker. En genoeg eten voor 2 dagen :)

Leen Sterckx, 13-8-2015
Heel mooi om wandelingen te maken .
Mirjam, 29-7-2015
Fiets huren en een fietstochtje maken. Mooie omgeving. Nationaal oorlogsmuseum in Overloon! Zeer de moeite waard. Zeker met jongens!
nokife, 22-7-2015

Wannebee voor de kindjes is zeer aan te raden.

Eveneens een tochtje in de bootjes op t meer.

Ga eens eten bij het all you cann eat buffet/ontbijt

Veel keuze en goede prijs

Heerlijk geeten bij evergreenz

Supermarkt viel ons reuze mee kwa prijs verschil

Marieke, 18-7-2015

Rijd even naar Gennep voor de boodschappen. Zitten 5 supermarkten dicht bij elkaar.

Wokken bij restaurant Molenzicht. Lekker eten, voor een niet al te dure prijs. Met name de teppanyaki is super!