Camping Camping de Schaaf

Met jonge kinderen

Prima camping

JvE
30-4-2018

Voor het eerst naar deze camping geweest. De campingplaatsen waten zeer ruim zodat de kinderen heerlijk konden spelen en de honden ruimte genoeg hadden. Zeer vriendelijk personeel. Schoon sanitairgebouw.

Speeltuintje is inmiddels vernieuwd en viel zeker in de smaak bij de kids.

Lekker rustige camping.

Gewoon geweldig goed

Dirk
17-1-2018

Mooie ligging en ruime plaatsen. Zeer gastvrije en vriendelijke beheerders. Sfeer op de camping is heel goed. Alle mede kampeerders groeten elkaar.

fantastisch

jan smit
26-8-2016

echt gezellig maandje uit met het gezin. Leuke animatie ,mooi buitenzwembad, het personeel is super gastvriendelijk en je kunt broodjes bestellen bij de receptie. er is zelfs een air-trampoline.

Gezellige familie camping

Diane Tummers
20-5-2014

Gezellige familie camping, met een leuke kantine. Als je eens geen zin hebt om te koken is er een cafetaria voor een lekker frietje en snacks. Voor verkoeling een duik in het zwembad. De speeltuin is alleen aan verbetering toe. Elke ochtend konden de kinderen knutselen en wordt er voor jong en oud leuke dingen georganiseerd. Complimenten voor de Spooktocht, was heel spannend en leuk. En echt camping vond ik de bingo's die er elke week waren in het hoogseisoen. S'avonds in de kantine een drankje genuttigd waar leuk en vriendelijk personeel te vinden.

prachtig gelegen camping met veel activiteiten

Maria Schroder
4-5-2014

laatste jaren flink opgeknapt en hard gewerkt om het allemaal netjes te onderhouden en het de gasten na de zin te maken. Zwembad heeft goed formaat en kinderen kunnen zich goed vermaken op het terrein. En anders is er veel in de natuur te zien en de omgeving eens te bekijken. .

Om vaak terug te komem,

Herman Ram
28-3-2014

Is het een fijne camping, midden het natuurpark Maasduinen, lekker in de bossen, veel fiets en wandelmogelijkheden. Prima personeel. In de zomervakantie leuke animatie voor kinderen. Wij komen hier al 12 jaar.

Prima camping, top locatie

Harm
28-3-2014

Superrelaxed als je met kleine kinderen naar een camping toe wilt. Wij (2 jonge ouders, 1 klein kindje) zijn heerlijk tot rust gekomen na een intensief weekje carnaval Hebben genoten van de accommodaties en voorzieningen.

Gezellige camping!

Michael
8-10-2012

Camping de Schaaf is een gezellige camping. Klachten worden meteen behandeld en opgelost. Gastvrij personeel.

Verschrikkelijk

Theo
12-5-2012

Het is een vreslijke camping,

Slecht zwembad en heel erg klein

Vies sanitair

Je kunt eten halen bij de cafetaria TIP! haal het er niet het is echt vies je kunt wat drinken is wel erg duur. Kinderen vonden het niet leuk we zijn bij de 4de dag weg gegaan we zouden 12 dagen gaan,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camping de Schaaf in Heijen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camping de Schaaf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.