Hotel Van der Valk Heerlen

Hotel Van der Valk Heerlen
8,2

33 tips over Hotel Van der Valk Heerlen

Pascale , 13-4-2017
Een stralend zonnetje op ons weekend, dus heel erg genoten van de wandeling op het nabijgelegen domeinpark. Wandelkaart te verkrijgen aan de recptie
frank, 26-5-2015
Ga naar Camerig, 20 minuten rijden, en haal daar bij de IJsboerderij een lekker ijsje voor weinig geld en grote bollen!
wmzaal@kpnmail.nl, 12-3-2015
Kinderstad Heerlen, Valkenburg, drielandenpunt Vaals,winkelen in Heerlen, Gaia zoo, Mondo Verde, Maastricht, toertje door het heuvellandschap en even de grens over naar Aken of Belgie

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Heerlen voor je op een rij gezet:

Bob Simon, 23-11-2014
Boek een late check-out voor maar €12,50
Nancy, 18-10-2014
Het drie landenpunt ligt in de buurt en Aachen is ook leuk om te winkelen .
A.Remus, 13-10-2014
Vraag om een nieuwere kamer aan de achterzijde van het hotel, dan heb je geen geluidoverlast van de weg en uitzicht op een binnentuin.

J., 10-8-2014
het blotevoetenpark in Brunssum is echt een aanrader met kinderen, 15 minuten rijden
Marco, 6-8-2014
Kies voor één van de gerenoveerde kamers, vanaf de gang is al te zien dat het een gigantisch verschil maakt!
Hans en Kathleen, 5-8-2014
Je kan er ook fietsen huren om de omgeving te verkennen. Ook een wandeling naar Kasteel Terworm is aan te bevelen.
Hans, 2-8-2014
Het dorpje Voerendaal is echt een oase van rust, met toch veel winkelvoorzieningen.