Hotel Van der Valk Heerlen

Hotel Van der Valk Heerlen
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Heerlen voor je op een rij gezet:

291 reviews over Hotel Van der Valk Heerlen in het Nederlands

Een tegenvaller

Familie Uitslag
28-2-2018

Mooie kamer maar absoluut niet schoon. De twee de dag hebben ze alles laten staan wat wij netjes oo een dienblad hadden gezet. Absoluut niet schoon.

Wilde gaan sporten om 20.00 uur en kun je er niet in want dan is de ruimte verhuurd voor mensen van buiten.

Restaurant absoluut geen aardige en vlotte bediening. Gisteravond zaten we er om 19.00 uur en om 21.00 uur konden we afrekenen en we hebben maar een hoofdgerecht gegeten.

Dit al vaker mee gemaakt in december vorig jaar.

Prijs kwaliteit is absoluut niet in verhouding.

Je boekt wellness erbij en dan is de ruimte verhuurd!!!

voor herhaling vatbaar

janvermeir
21-2-2018

waren er voor een weekend samen met de kinderen en kleinkinderen.Alles was super,de kamers heel mooi en netjes.Het ontbijt,net als de live-cooking,heel lekker en uitgebreid.Het nieuwe restaurant is echt een pareltje geworden.Op het landgoed heerlijk om te wandelen.Alleen spijtig dat de deca-koffie bij ontbijt een oploskoffie is en echt niet lekker !De roereitjes zouden beter niet onder de lamp staan,drogen zo uit!Dit zijn maar kleine opmerkingen,want wij waren met zijn allen zeer tevreden van ons verblijf en komen graag nog eens terug.

Het is een prima hotel met een super fijne kamer met bubbelbad. Het ontbijt was ook prima, in een wat ongezellig restaurant. Maar dat was een noodgebouw dus kan ik er niet teveel over oordelen.

Zeer goed hotel, nieuwbouw bijna klaar

boesboes
15-9-2017

Nieuwbouw van restaurant, receptie e.d. is in de afrondende fase. Wordt zeer mooi. Nu nog pop-up gebouw voor het restaurant en de receptie en bar die nog tijdelijk in het kleine stukje oud gedeelte zijn geplaatst. De kamers paar jaar geleden allemaal gerenoveerd en erg luxe met mooi parkachtig uitzicht aan achterzijde. Luxe badkamer met apart toilet, bad en inloopdouche met moderne drukknoppen voor douche of sproeier i.p.v. mechanische draaiknoppen. Grote, duidelijke tv die helaas wel af en toe even uitviel (geen signaal). Ander minpuntje was de niet helemaal schone kamer: een aantal plekken gezien die wel afgestoft hadden mogen zijn. Maar al met al zeer tevreden over de ruime kamer.

Mooi, redelijk groot zwembad dat in aparte aanbouw is gelegen (+ fitness en sauna). Ontbijt en eten zeer goed, vriendelijk personeel.

Vanuit hotel is centrum makkelijk te belopen (ca. 20 minuten) en in de 'achtertuin' een lekker rustig en fraai gebied met o.a. kasteel Terworm.

De 5 dagen waren de moeite waard en komen zeker terug als de nieuwbouw klaar is!

Goed hotel

Ad van Venrooij
26-8-2017

Hotel Heerlen is gunstig gelegen in het mooie Zuid-Limburg

Fijne uitvalsbasis voor fietstochten

Joe
16-8-2017

Ruime kamer, prima inrichting. Het "pop up" restaurant met z'n vriendelijke personeel is een aanrader.

Boven verwachting

M.H. Hoefnagel
16-8-2017

Ondanks de bouwactiviteiten geen hinder ondervonden en de kwaliteit op niveau gebleven.

Zeer net hotel

Ben en Desiree
11-8-2017

Dit was voor ons de tweede keer dat we hier waren en ook nu was weer erg goed. Wij hadden een mooie ruime kamer met uitzicht op de tuin. Op de kamer was alles aanwezig en de douche had een heerlijke regendouche. Het bed was in 1 woord geweldig en wij hebben heerlijk geslapen.

Wij hebben ook in het restaurant gegeten en ondanks dat er nog verbouwd wordt en het nu nog een pop-up restaurant was, was het eten helemaal prima, net als de service van het personeel.

Kortom een absolute aanrader is dit hotel en vanuit het hotel ben je overal zo in Zuid-Limburg

subliem

Luc.
8-5-2017

Valk Heerlen: perfecte uitvalsbasis voor een lang weekend Zuid Limburg.

En dan bijv. de Mergellandroute rijden of een dagje Aken en dan thuiskomen en vervolgens onder de heerlijke stortdouche met eenvoudige bediening en met een veilige handgreep!

's Avonds lekker slapen in erg goede bedden in een royale kamer waarvan gelukkig een venster open kan!

Na een goede nacht genieten van een weldadig ontbijt; als iemand zegt dat 'ie iets te kort is gekomen moet deze zich ernstig schamen.

Ja: ook tijdens de verbouwing !!

Lekker hotel voor een weekendje

Lisette
6-5-2017

Twee nachtjes hier geslapen om in maastricht te kunnen winkelen en in Valkenburg te zijn. Jammer dat het hotel nog in aanbouw was ivm een brand maar dat wisten wr van te voren. Leuk dat er een zwembad bij was, konden we savonds nog even in. Met de auto naar maastricht en Valkenburg gereden, was niet ver.

Hotelkamer was super. Nieuw en schoon, heeeerlijke badkamer met groot bad en inloopdouche!

Ontbijt was lekker alleen het avondeten viel tegen. Op de kaart stond huisgemaakte tomatensoep maar dat was het echt niet!

Verder prima verblijf voor een weekend weg!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Heerlen in Heerlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Heerlen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Heerlen scoort een 8.18 uit 10 op basis van 292 reviews.