Hotel Van der Valk Heerlen

Hotel Van der Valk Heerlensterstersterster

8.6Fantastisch

Nederland, Limburg, Heerlen

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Heerlen voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

298 reviews over Hotel Van der Valk Heerlen

• 2019
    9Bannink08-10-2019

Gewoon TOP

Al diverse keren geweest en elke keer genieten we weer van de ligging de sfeer en de super kamer. Vriendelijk personeel en goede service. 1 woord TOP

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Brigitte Happaerts16-03-2019

Zalig hotel. Propere, ruime kamers. Heerlijk zwembad. Ruim en lekker ontbijtbuffet. Werkelijk aan alles is gedacht. Absoluut een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2018

• 9Ron Becker15-03-2019

Super

Top verblijf en heerlijk gegeten!!

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 9Sabrina Vandenheede22-01-2019

nog steeds prima verblijf

ik kom hier al 5 jaar samen met mijn moeder voor een weekendje shoppen Roermond en Maasmechelen ( herfst of winterarrangement)... Blijft een zeer goed hotel, dat is ook de reden waarom we steeds naar hier komen. Het eten was wel veel beter in vergelijk met vorig jaar, mss nieuwe kok? Wij blijven naar hier komen, niets negatiefs te melden.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    5anita10-07-2018

nooit meer !!

tegenvaller !!! we waren hier voor de tweede keer maar voor ons nu ook de laatste keer ! de eerste keer was het top !! deze keer een grote tegenvaller !! we hadden een twee persoonskamer aan de achterzijde en die was absoluut NIET schoon ! kapot behang en het stonk naar riolering . we hebben het direct gemeld maar er werd alleen een beetje parfum/reuk in de afvoer gegoten en klaar ! s"avonds deden we een handdoek op de afvoer in de douche anders werd je wakker van de stank ! tijdens het eten was de bediening heel druk bezig met andere dingen als bediening waardoor er tussen het voorgerecht en hoofdgerecht bijna een vol uur zat ! als je koffie wilde drinken stond de bediening elkaar aan te kijken ..doe jij het of doe ik het ! broodbuffet was wel lekker maar ook veel uitgedroogd ! in het kleine zwembad kwamen mensen baantjes trekken met complete wedstrijdkleding aan ! we hebben alles keurig gemeld maar geen antwoord/mail o.i.d gekregen !

Gereisd met partner in januari 2018

• 7janvermeir08-07-2018

Moeten we betalen voor een glimlach?

Waren er in februari en dan super,deze keer teleurstellend.Het begint al aan de balie waar je word ontvangen zonder een glimlach.Het is net die vriendelijkheid waardoor je je welkom voelt,hier niet dus.Kamer mooi,maar niet netjes.Ontbijt goed,maar doen dus niets met de opmerkingen die ze krijgen.3 gangen diner haalt niet de kwaliteit voor de prijs die je betaald.Gelukkig was de dame die ons bediende wel heel vriendelijk.Live-cooking was ons niet meegedeeld dat het nu in restaurant was.De live-cooking was niet zo uitgebreid en haalde niet hetzelfde niveau van anders,zelfs de chocoladefontein stond niet aan,je moet wel de volle prijs hiervoor betalen!De dame die onze drankjes bracht was onvriendelijk en was echt tegen haar zin aan het werk.We werden aan een halfronde tafel geplaatst met gesloten bank,die ongemakkelijk is als iedereen steeds moet rechtstaan om een ander door te laten.Het zwembad was wel leuk en ook de omgeving blijft fijn om te verkennen.Ik hoop dat ze daar vlug hun glimlach en goede service terug vinden,want aan een mooi hotel alleen heb je niet veel!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 3Familie Uitslag28-02-2018

Een tegenvaller

Mooie kamer maar absoluut niet schoon. De twee de dag hebben ze alles laten staan wat wij netjes oo een dienblad hadden gezet. Absoluut niet schoon.

Wilde gaan sporten om 20.00 uur en kun je er niet in want dan is de ruimte verhuurd voor mensen van buiten.

Restaurant absoluut geen aardige en vlotte bediening. Gisteravond zaten we er om 19.00 uur en om 21.00 uur konden we afrekenen en we hebben maar een hoofdgerecht gegeten. Dit al vaker mee gemaakt in december vorig jaar.

Prijs kwaliteit is absoluut niet in verhouding. Je boekt wellness erbij en dan is de ruimte verhuurd!!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• 9janvermeir21-02-2018

voor herhaling vatbaar

waren er voor een weekend samen met de kinderen en kleinkinderen.Alles was super,de kamers heel mooi en netjes.Het ontbijt,net als de live-cooking,heel lekker en uitgebreid.Het nieuwe restaurant is echt een pareltje geworden.Op het landgoed heerlijk om te wandelen.Alleen spijtig dat de deca-koffie bij ontbijt een oploskoffie is en echt niet lekker !De roereitjes zouden beter niet onder de lamp staan,drogen zo uit!Dit zijn maar kleine opmerkingen,want wij waren met zijn allen zeer tevreden van ons verblijf en komen graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• Oude reviews

7Yvonne08-10-2017

Prima uitvalsbasis om Valkenburg te bezoeken

Het is een prima hotel met een super fijne kamer met bubbelbad. Het ontbijt was ook prima, in een wat ongezellig restaurant. Maar dat was een noodgebouw dus kan ik er niet teveel over oordelen.

Gereisd met partner in december 2016

• 9boesboes15-09-2017

Zeer goed hotel, nieuwbouw bijna klaar

Nieuwbouw van restaurant, receptie e.d. is in de afrondende fase. Wordt zeer mooi. Nu nog pop-up gebouw voor het restaurant en de receptie en bar die nog tijdelijk in het kleine stukje oud gedeelte zijn geplaatst. De kamers paar jaar geleden allemaal gerenoveerd en erg luxe met mooi parkachtig uitzicht aan achterzijde. Luxe badkamer met apart toilet, bad en inloopdouche met moderne drukknoppen voor douche of sproeier i.p.v. mechanische draaiknoppen. Grote, duidelijke tv die helaas wel af en toe even uitviel (geen signaal). Ander minpuntje was de niet helemaal schone kamer: een aantal plekken gezien die wel afgestoft hadden mogen zijn. Maar al met al zeer tevreden over de ruime kamer. Mooi, redelijk groot zwembad dat in aparte aanbouw is gelegen (+ fitness en sauna). Ontbijt en eten zeer goed, vriendelijk personeel. Vanuit hotel is centrum makkelijk te belopen (ca. 20 minuten) en in de 'achtertuin' een lekker rustig en fraai gebied met o.a. kasteel Terworm. De 5 dagen waren de moeite waard en komen zeker terug als de nieuwbouw klaar is!

Gereisd met partner in augustus 2017

33 tips over Hotel Van der Valk Heerlen

• F van Zijl, 08-12-2013

Boek een kamer aan de achterzijde

• AJK, 02-11-2013

Ga eens lunchen op het panoramaterras van de Gerardus Hoeve in Epen. Je kijkt 10tallen kilometers het geuldal in. Tevens een mooi vertrekpunt voor wandelingen in het geuldal.

Rondleiding en trein door gemeentegrot Valkenburg met atoomschuilkelder.

Eten bij Het Hijgend Hert op de vaalserberg tussen Vaals en Epen. De enige berghut van Nederland.

Miljoenen stoomtrein

• Rogmans, 24-04-2014

fietstocht van een 38 km langs volgende knooppunten, vertrekt aan het kasteel in landgoed TerWorm: 53–54–57–58–59–60–61–63–62–56–55–54-53. Heel mooi, wel soms zwaar. (je passeert ook langs Valkenburg)

5 vragen over Hotel Van der Valk Heerlen

• Wendy, 01-08-2016

Ontbijt

Is hier tijdens het ontbijt voldoende keus qua broodjes & sap? Is er ook verse jus d'orange?

• petramande, 03-01-2016

ouderen

Is het geschikt voor oudere mensen die slecht ter been zijn ? niet te veel lopen van bv kamer naar restaurant ? en vanaf de auto of kan je iemand bij de ingang afzetten ?

• Hanneke, 11-03-2015

Liggen er ook handdoeken om te gebruiken bij het zwembad/sauna of moet je deze zelf meenemen?

[email protected], 12-03-2015

deze krijg je als je bij de bar in het zwembad. Hoef je niet zelf mee te nemen.

Hotel Van der Valk Heerlen info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats