Hotel Tulip Inn Heerlen City Centre

Hotel Tulip Inn Heerlen City Centre
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Heerlen City Centre voor je op een rij gezet:

8 tips over Hotel Tulip Inn Heerlen City Centre

Jansen, 4-8-2017
Boek inclusief ontbijt! Voor 11,50 euro kun je genieten van een heerlijk ontbijtje. Het hotel heeft sinds kort het ontbijt zelf geregeld en is 10 x beter dan vroeger bij mommy two shoes wat in het hotel zat. Beoordelingen van begin dit jaar en hiervoor zijn dus niet meer van toepassing! Gewoon proberen!
Kleijne, 15-3-2017
Aan de overkant gegeten bij Carpe Diem, tapas, vooral grieks gericht. Winkels op loopafstand. Leuke grote kroeg Bracke op een groot plein op paar minuten lopen van hotel.
d.bosma2@upcmail.nl, 20-2-2017
kamer 301 is een goede ligging qua geluid.

Arnold, 4-1-2016
De Ierse Pub naast het hotel is zeer aan te bevelen, evenals het restaurant in 't hotel.
Mieke, 24-12-2014
10 minuutjes van Valkenburg af.
Tom Hendrix, 20-8-2013
Ga skiën in Landgraaf bij snowworld!! Ook leuk om dagje naar Aken te gaan. Het station ligt op loopafstand waar je de trein naar Aken kunt eten. Zeer mooie stad waar je heel voordelig lekker kunt eten en drinken! Vooral cocktails!!

Anthony, 31-12-2012
De tweepersoonskamers zijn er in meerdere formaten voor exact dezelfde prijs zijn we ter plaatse te weten gekomen. Vraag dus bij je boeking of je een zo groot mogelijke kamer kan krijgen.
g_breuer, 14-8-2012
We waren twee dagen naar Kerkrade: het prachtige Continium museum (museumjaarkaart!, kinderen van 9 en 6 waren er van 10 tot 4 zonder zicht te vervelen) en daarna dagje Gaia Zoo: ook zeer de moeite waard, maar wat duur (doe er ook de geluidspeurtocht). Je kan zien dat er honderden miljoenen euro's in Parkstad Limburg gestoken zijn: wat ziet de hele streek er mooi verzorgd uit (zelfs Heerlen....)