Hotel Tulip Inn Heerlen City Centre

Hotel Tulip Inn Heerlen City Centre
6,4

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Heerlen City Centre voor je op een rij gezet:

53 reviews over Hotel Tulip Inn Heerlen City Centre in het Nederlands

prima

Yolanda
15-10-2018

prima hotel in het centrum met betaalbare parkeergarage om de hoek

Prima hotel

Ingrid
19-3-2018

Ligging van het hotel is super, kamers netjes, ontbijt prima.

Keren zeker terug.

Annick
7-1-2018

Heel goed gelegen. Parkin vlakbij en niet duur. 8 euro voor 1 dag.

HotelSpecials.nl

mijn slechtste hotelervaring ooit.........

Kees Griep
13-11-2017

hartelijke ontvangst bij binnenkomst en prima tegen centrum aan gelegen; hotelkamers echter zwaar gedateerd en erg klein; door nare ervaring met bon kwam er ook nog's een heel onprofessionele en totaal niet-commerciële manager tevoorschijn; ik ben er wel klaar mee en adviseer iedereen om hier Niet te boeken

Leuk verblijf in het centrum van Heerlen

Gon
28-8-2017

Vriendelijke ontvangst en goede service

In het centrum van Heerlen ligt het Tulip Inn Heerlen City Centre. Het monumentale hotel ligt op loopafstand van het station. Aan het hotel grenzen winkels en horeca. En nabij zijn een aantal van de schitterende muurschilderingen te bewonderen. Ik had een kleine kamer in het hotel. De overnachtingsprijs staat in verhouding met de kwaliteit. Er is een goede gratis WiFi-verbinding. Het ontbijt is standaard, maar wat prijzig.

Niet meer

BM Brouwer
24-4-2017

Heel kleine kamer en badkamer,lege flacons met doucheschuim en handzeep,veel zichtbaar slecht onderhoud,geen reductie in parkeergarage, bij uitcheck niet eens vragen of alles naar wens was wel door het schoonmaakpersoneel dat we toevallig op de gang tegen kwamen,al met al zeker niet meer dit hotel.We komen altijd bij golden tulip hotels maar dit nog nooit meegemaakt.

Voor herhaling vatbaar

Kleijne
15-3-2017

Centraal liggend. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Parkeergarage om de hoek en goedkoop. Eenvoudige maar keurige kamer, lekker bed. Ontbijt lekker en prima verzorgd.

goede plek

d.bosma2
20-2-2017

is gewoon een goed hotel - vriendelijke medewerkers(sters) - goede schone nette kamer - goed tot zeer goed ontbijt er ontbrak niets.

Drie sterren onwaardig

Pee
28-1-2017

Het geheel deed mij toch wat amateuristisch aan, zeker gezien het een driesterren betreft. De ontvangst en de mensen werkzaam bij de frontoffice vond ik ondermaats, niet bijzonder vriendelijk en gastvrij overkomend. Toen ik het hotel 's nachts wilde binnengaan deed een bijzonder onbeschofte man de deur open, die niet de moeite nam om hallo, goedendag of welkom te zeggen maar in plaats daarvan norsig terug liep naar het kantoor binnen. Waarschijnlijk stoorde ik 'm in z'n videospelletje...

Het ontbijt was prima, engelse stijl met roerei, witte bonen en spek.

Koffie en thee serveren uit thermosflessen kreeg ik persoonlijk een camping-gevoel van maar de kwaliteit van de koffie was goed en de ontbijtmedewerkers vriendelijk.

Het hotel heeft de entrance gedeeld met de ierse pub aan een kant en het restaurant aan de andere kant. De pub is gezellig, schappelijke prijzen en vele soorten bieren op de tap. Het restaurant heeft een leuke kaart en ook hier kun je prima dineren tegen een leuke prijs. (geloof dat er trouwens een spelfout staat in de belettering op het raam van het restaurant - geopened?)

Hoewel ik een oubollige sfeer wel kan waarderen in een hotel, vond ik de kamer zelf uit de tijd van kruik. Een slecht sluitende schuifdeur zonder slot als afscheiding van de kamer en de badkamer?

Resumerend, de ligging dikke plus, het hotel ligt centraal dus je komt overal vrij makkelijk te voet. Housekeeping- en ontbijtmedewerkers vriendelijk en behulpzaam, frontoffice een ongeorganiseerd circus, medewerkers aan het dineren in de lobby terwijl er niemand bij de ontvangst zit?

D. Visker, General Manager, 1-2-2017

Geachte heer,mevrouw,

allereerst onze excuses dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest.

Graag wil ik u verzoeken om uw gegevens aan ons personnlijk kenbaar te maken zodat wij actie kunnen ondernemen betreffende de medewerkers die tijdens uw verblijf aanwezig waren. Zodra we een en ander uitgezocht hebben komen we hier graag bij u op terug. Graag uw reactie mailen aan reserveringen@tulipinnheerlencitycentre.nl.

Met gastvrije groet,

Management Tulip Inn Heerlen City Centre.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tulip Inn Heerlen City Centre in Heerlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tulip Inn Heerlen City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.