Hotel Tulip Inn Heerlen City Centre

Weer vandaag4°-1°
Hotel Tulip Inn Heerlen City Centre

We hebben een aantal aanbieders voor Tulip Inn Heerlen City Centre voor je op een rij gezet:

55 reviews over Hotel Tulip Inn Heerlen City Centre in het Nederlands

Prima

Sanne,
25-10-2018

Hotel ligt top gelegen in het centrum. Onze kamer vonden we wat aan de krappe kant, geen ruimte om te zitten. Verder wel een zeer ruime badkamer. Ontbijt was niet uitgebreid. Personeel is onwijs vriendelijk!

Nooit meer

Harry,
22-10-2018

Zeer slechte kamer 1 nachtje geweest nooit weer bed staat met hoofdkant tegen de radiator aan meerdere keren mn hoofd aan gestoten. Om van de douche nog maar te zwijgen.

prima

Yolanda,
15-10-2018

prima hotel in het centrum met betaalbare parkeergarage om de hoek

Prima hotel

Ingrid,
19-3-2018

Ligging van het hotel is super, kamers netjes, ontbijt prima.

Keren zeker terug.

Annick,
7-1-2018

Heel goed gelegen. Parkin vlakbij en niet duur. 8 euro voor 1 dag.

mijn slechtste hotelervaring ooit.........

Kees Griep,
13-11-2017

hartelijke ontvangst bij binnenkomst en prima tegen centrum aan gelegen; hotelkamers echter zwaar gedateerd en erg klein; door nare ervaring met bon kwam er ook nog's een heel onprofessionele en totaal niet-commerciële manager tevoorschijn; ik ben er wel klaar mee en adviseer iedereen om hier Niet te boeken

Leuk verblijf in het centrum van Heerlen

Gon,
28-8-2017

Vriendelijke ontvangst en goede service

In het centrum van Heerlen ligt het Tulip Inn Heerlen City Centre. Het monumentale hotel ligt op loopafstand van het station. Aan het hotel grenzen winkels en horeca. En nabij zijn een aantal van de schitterende muurschilderingen te bewonderen. Ik had een kleine kamer in het hotel. De overnachtingsprijs staat in verhouding met de kwaliteit. Er is een goede gratis WiFi-verbinding. Het ontbijt is standaard, maar wat prijzig.

Niet meer

BM Brouwer,
24-4-2017

Heel kleine kamer en badkamer,lege flacons met doucheschuim en handzeep,veel zichtbaar slecht onderhoud,geen reductie in parkeergarage, bij uitcheck niet eens vragen of alles naar wens was wel door het schoonmaakpersoneel dat we toevallig op de gang tegen kwamen,al met al zeker niet meer dit hotel.We komen altijd bij golden tulip hotels maar dit nog nooit meegemaakt.

Voor herhaling vatbaar

Kleijne,
15-3-2017

Centraal liggend. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Parkeergarage om de hoek en goedkoop. Eenvoudige maar keurige kamer, lekker bed. Ontbijt lekker en prima verzorgd.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tulip Inn Heerlen City Centre in Heerlen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tulip Inn Heerlen City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.