Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel

Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel
6,8

• Activiteiten6,0
  • Onderkomen7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Narvik HomeParc Heelderpeel voor je op een rij gezet:

158 reviews over Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel in het Nederlands

Nooit meer

Anoniem
17-8-2018
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Onlangs vakantie gevierd bij Narvik HomeParcs Heederpeel. Wij hadden een Narvik Villa Dalvik geboekt. Huisje was mooi en mooi gelegen aan het water maar was bij aankomst zeer slecht schoon gemaakt. Park ziet er slecht onderhouden en verwaarloosd uit. Ook de faciliteiten op het park laten te wensen over. Park komt op de foto's op de website mooier over als in het echt. Personeel wel vriendelijk maar wij vinden dit park geen aanrader. Prijs-kwaliteitverhouding klopt niet.

Gezellige camping

L.
8-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Activiteiten zijn leuk voor de kinderen het personeel is vriedelijk en probeert je zo goed als mogelijk is te helpen.

Nooit meer

J.
6-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

+ de omgeving is mooi

- de camping is nagenoeg leeg

- er is geen enkel toezicht en iedereen kan de slagbomen door en de camping op

- toiletgebouw is opzich voldoende maar wordt zeer slecht bijgehouden en is gedateerd

- het 'restaurant' serveert nog minder dan een friettent in een klein dorp

- de snackbar bestaat niet meer

- er is geen winkel

- er kan niet gevist worden, want er zitten geen vissen

- geen enkele activiteit

- zwembad is enorm klein

- en het allervervelendst er is geen water tap punt per plaats maar slechts 1 per veld

Geert Vullings, Parkmanager, 14-8-2018

Beste,

Wij vinden het vervelend dat het verblijf niet naar wens is geweest. Wat betreft de snackbar, supermarkt en een watertappunt per plaats is dit inderdaad niet aanwezig. Dit behoort niet tot onze faciliteiten en wordt ook zo gecommuniceerd. In de vakantieperiodes organiseert de animatie 5 dagen per week activiteiten. In onze natuurplas zit veel vis. Deze worden regelmatig gevangen. Voor de visliefhebber zit er zonnebaars en karper in ons natuur water. Het restaurant zit in een overgangsfase en we beseffen dat dit nog niet optimaal is. Dit proberen we in de toekomst te verbeteren.

Leuke rustige camping!

Fleur
8-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Leuke verzorgde camping. Met speelvelden voor de kinderen. Prachtige fietsomgeving. Wij hebben ons prima vermaakt!

Genieten

Johan
25-4-2018

Ik werd heel vriendelijk ontvangen en goed behandeld aan de receptie. Het park verder is netjes onderhouden.

Super

LM
22-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Afgelopen zomer met het gezin op deze camping geweest. Mooie ruime plaatsen, speeltoestellen voor de kinderen en een prachtige omgeving. Het park was schoon en het personeel vriendelijk. Ik heb voor komende zomer weer geboekt!

Voor ons niet meer

B. de Jong
28-11-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Wij hebben hier afgelopen zomer een simple camp gehuurd. Omdat we midden in de bouwvak gingen, hadden we een volle camping verwacht. Het was alles behalve dat. We waren de enige op het veld, wat het maakte dat wij een enorme 'tuin' rondom het huisje hadden. In het restaurant, waar wij een avond wilde eten, was ook helemaal niemand. Wij waren de enige klanten en dat midden in het hoogseizoen. De accommodatie is vrij simpel. Verwacht er niet teveel van. De omgeving is prachtig! Veel mooie natuur en gezellig dorpjes.

perfect voor onze groep

Die Zughundesportler
31-10-2017
  • Onderkomen8

leuk park...fijne omgeving voor sportieve activiteiten, wandelen, met honden trainen, heel vriendelijk personeel en erg

behulpzaam, precies gekregen wat we hadden verwacht

Fijne grote plaatsen. Sanitair goed bijgehouden.Waren er problemen dan reageerde men zeer goed en snel.

Alleen de ingang gaat voor eider een open.Wat ik niet prettig vond.

Allemaal 'net niet'

J. Rutten
30-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

We hebben een midweek bij Heelderpeel doorgebracht. In potentie een prima park, maar het is het allemaal "net niet".

Het (verwarmde) buitenzwembad is verouderd en er staan te weinig ligbedjes, ondanks dat het erg rustig was. Het restaurant heeft weinig uitstraling en het personeel is weinig representatief gekleed (en dan nog maar te zwijgen over het feit dat men Ola reclameborden buiten heeft staan maar een C-merk ijs verkoopt). De oude krotten van vakantiewoningen (niet allemaal) die eigendom zijn van privépersonen doen het aanzien van het park weinig goed. De sanitairgebouwen (die wij niet nodig hebben gehad) zijn schoon, maar ook erg verouderd (voor zover we dit hebben gezien).

Er hangt verder een heel hoog "ons kent ons" sfeertje, omdat er veel (lokale) mensen de hele zomer op het park doorbrengen en elkaar kennen. Doordat deze mensen veel bij hun eigen huisje doorbrengen is er op het park heel weinig bedrijvigheid en lijkt het vaak uitgestorven.

Het kampeerhuisje waar wij in verbleven was op zich prima. We hebben echter wel moeten ruilen omdat het eerste huisje heftig naar sigarettenrook stonk. Dit is overigens prima opgepakt door de receptie. Over de receptie gesproken: de openingstijden hiervan vond ik benedenmaats (9:00 tot 17:00).

De kinderen hebben zich prima vermaakt in de nette speeltuin en het kleine strandje bij het natuurwater. De Animatie was redelijk (niet alle activiteiten gingen door), maar dit kwam ook omdat er weinig kinderen aanwezig waren.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel in Heel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.