Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel

Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel
7,1

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Narvik HomeParc Heelderpeel voor je op een rij gezet:

155 reviews over Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel in het Nederlands

Fleur
8-6-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Leuke verzorgde camping. Met speelvelden voor de kinderen. Prachtige fietsomgeving. Wij hebben ons prima vermaakt!

Genieten

Johan
25-4-2018

Ik werd heel vriendelijk ontvangen en goed behandeld aan de receptie. Het park verder is netjes onderhouden.

Super

LM
22-2-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Afgelopen zomer met het gezin op deze camping geweest. Mooie ruime plaatsen, speeltoestellen voor de kinderen en een prachtige omgeving. Het park was schoon en het personeel vriendelijk. Ik heb voor komende zomer weer geboekt!

Voor ons niet meer

B. de Jong
28-11-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Wij hebben hier afgelopen zomer een simple camp gehuurd. Omdat we midden in de bouwvak gingen, hadden we een volle camping verwacht. Het was alles behalve dat. We waren de enige op het veld, wat het maakte dat wij een enorme 'tuin' rondom het huisje hadden. In het restaurant, waar wij een avond wilde eten, was ook helemaal niemand. Wij waren de enige klanten en dat midden in het hoogseizoen. De accommodatie is vrij simpel. Verwacht er niet teveel van. De omgeving is prachtig! Veel mooie natuur en gezellig dorpjes.

perfect voor onze groep

Die Zughundesportler
31-10-2017
  • Onderkomen8

leuk park...fijne omgeving voor sportieve activiteiten, wandelen, met honden trainen, heel vriendelijk personeel en erg

behulpzaam, precies gekregen wat we hadden verwacht

Fijne grote plaatsen. Sanitair goed bijgehouden.Waren er problemen dan reageerde men zeer goed en snel.

Alleen de ingang gaat voor eider een open.Wat ik niet prettig vond.

Allemaal 'net niet'

J. Rutten
30-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

We hebben een midweek bij Heelderpeel doorgebracht. In potentie een prima park, maar het is het allemaal "net niet".

Het (verwarmde) buitenzwembad is verouderd en er staan te weinig ligbedjes, ondanks dat het erg rustig was. Het restaurant heeft weinig uitstraling en het personeel is weinig representatief gekleed (en dan nog maar te zwijgen over het feit dat men Ola reclameborden buiten heeft staan maar een C-merk ijs verkoopt). De oude krotten van vakantiewoningen (niet allemaal) die eigendom zijn van privépersonen doen het aanzien van het park weinig goed. De sanitairgebouwen (die wij niet nodig hebben gehad) zijn schoon, maar ook erg verouderd (voor zover we dit hebben gezien).

Er hangt verder een heel hoog "ons kent ons" sfeertje, omdat er veel (lokale) mensen de hele zomer op het park doorbrengen en elkaar kennen. Doordat deze mensen veel bij hun eigen huisje doorbrengen is er op het park heel weinig bedrijvigheid en lijkt het vaak uitgestorven.

Het kampeerhuisje waar wij in verbleven was op zich prima. We hebben echter wel moeten ruilen omdat het eerste huisje heftig naar sigarettenrook stonk. Dit is overigens prima opgepakt door de receptie. Over de receptie gesproken: de openingstijden hiervan vond ik benedenmaats (9:00 tot 17:00).

De kinderen hebben zich prima vermaakt in de nette speeltuin en het kleine strandje bij het natuurwater. De Animatie was redelijk (niet alle activiteiten gingen door), maar dit kwam ook omdat er weinig kinderen aanwezig waren.

goed bevallen

steenbakkers
20-8-2017

+ ruime plaatsen, schoon sanitair, gratis hete douche en heet afwaswater,mooie omgeving, met hond zo het bos in, ligt aan fietsknooppuntennetwerk.

ons prima bevallen denken erover om volgend jaar voor een langere periode terug te komen

- i.v.m. veiligheid vind ik het niet prettig dat de slagboom automatisch voor iedereen open gaat, voer het pasjessysteem zoals vermeld in jullie parkgids weer in.horeca erg rustig omdat de camping ook niet druk bezet was.veldjes met speeltuintjes waren goed bezet.zwembad was heel schoon maar mag een opknapbeurt krijgen.

Nooit meer

Peeters
10-8-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4

Klachten worden traag behandeld. Er is maar 1 toiletgebouw dit wordt maar 2 keer in de week gereinigd. Animatie slecht georganiseerd. Dagstrand niet geopend. Cafetaria bijna nooit open. Restaurant en bar onprofessioneel personeel. Vergeten wisselgeld en kennen de prijzen niet. Geen broodjes service en geen supermarkt aanwezig dit stond toen wij boekte wel op de site. Wij gaan er nooit meer heen.
Geert Vullings, Parkmanager, 13-8-2017

Beste familie Peeters,

Wij vinden het vervelend dat uw verblijf niet naar wens is geweest. Wij poetsen ons sanitair gebouw dagelijks in de zomer. Het dagstrand is door het weer deze zomer helaas niet veel open kunnen gaan en is alleen bij goed weer geopend. Naar aanleiding van uw opmerkingen hebben wij in ieder geval de broodjesservice inmiddels al opgepakt. De overige opmerkingen proberen eveneens te verbeteren.

Wel mooi maar eenmalig

Teleurstelling
19-6-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

De dalvic villa en omgeving zijn erg mooi, het park met vaste plekken heeft geen mooie uitstraling beetje armoedig. Door verkeerde foto's op de website van de boeking (touroperator) hadden we niet de dalvic villa geboekt maar een kampeerhuisje wat we niet zagen zitten er was begrip maar ze konden in overleg met touroperator maar 1 week compenseren. De 2 de week konden we in het kampeerhuisje maar hadden we die foto's gezien dan hadden we niet geboekt ze wilden ons niet een gedeelte van het geld terug geven. terwijl ze wel toegeven dat er verkeerde foto's bij stonden. Na vertrek hebben we onze doppers vergeten lagen nog in de koelkast, gebeld ze gingen kijken ........ Ze lagen er niet meer "of we ze toch niet meegenomen hadden". Maar de schoonmaakdienst was er al geweest en het is een kleine moeite om hun erop aan te spreken waar de flessen zijn gebleven.
Geert Vullings, Parkmanager, 22-6-2017

Beste,

Wij vinden het ontzettend jammer dat het verblijf niet geheel naar wens is geweest. De reservering is gemaakt bij een touroperator en zij zijn dan ook verantwoordelijk voor het verstrekken van de informatie. Wij vinden het jammer dat dit niet correct gebeurd is. De flessen zijn helaas niet gevonden. Dit hebben we juist bij de schoonmaakploeg nagecheckt.

Met vriendelijke groet,

Geert Vullings

Parkm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel in Heel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Narvik HomeParc Heelderpeel scoort een 7.14 uit 10 op basis van 158 reviews.