7,2

54 reviews over Hotel De Kanteneer in het Nederlands

Nooit doen

Corry van Amstel
7-9-2016

Zeer slechte service met name vrouw van de eigenaar?? Het goedkope spat er van eten beneden alle peil

Gereisd met partner in januari 2016

Heel veel voor weinig geld

jo schmitz
26-8-2013

Kamers zijn eenvoudig maar schoon

personeel heel vriendelijk

hotel/restaurant is gelegen bij de mooie maasplassen vlakbij Roermond en op een steenworp afstand van Belgie

Het eten is uitstekend en voor een prijs zo laag dat je het voor onmogelijk houdt`

Diegenen die klagen over het eten zijn volgens mij thuis niets gewend

en als je bediening wenst in smoking moet je naar een sterren restaurant gaan

Gereisd met partner in augustus 2013

Schoon maar oubollig hotel,meubels van 3 generaties terug en een vreemde kast waarvan je niet weet wat je er mee aan moet.Géén enkele kledingkast of andere ruimte voor je kleding. Vriendelijk personeel. Sanitair is simpel, maar ruim opgezet en goed schoon. Onze kamer had een dakraam wat niet sloot en een deur waarvan de sleutel in het slot alleen met 2 handen en veel kracht omgedraait kon worden (dit hebben ze echter wel direct opgelost). Koud water op zondagochtend om te douchen, na de klacht niets anders vernomen dan dat de dame ook niet wist hoe het kwam en of het eigenlijk opgelost was, "maar jullie zijn schoon.. dus het zal wel opgelost zijn?" Ontbijt was meer dan voldoende. Restaurant was om 22.00 uur gesloten, konden alleen nog drinken bestellen en naar de kamer meenemen. Echt jammer voor zo een afgelegen hotel/restaurant. Gelukkig waren we er maar 1 nacht.

Gereisd met vrienden in februari 2013

heel leuk hotel/restaurant

cor
5-2-2013

zeer gezellig en schoon hotel met vriendelijke bediening en s'morgens een heerlijk ontbijt buffet met volop keus ondanks dat wij er maar met ons tweeën waren.ondanks dat we aan de doorgaande weg waren konden we heerlijk rustig slapen en hoorde je de auto's niet.mooie kamer, de bedden lagen prima en een mooie ruime douche. we hopen nog een keer bij jullie te komen logeren want het is heel goed bevallen. hartelijk bedankt voor alles.

Gereisd met partner in februari 2013

Prima hotel!

Fam S.
13-10-2012

Voor de prijs een prima hotel waar we zeker terug zullen komen. Avondeten prima zeker voor drie gangen a 17 euro top!. Ontbijt ook lekker, verse broodjes, zacht en hard, krentenbollen, beschuit, ontbijtkoek, yoghurt, fruit, eieren, koffie, thee, jus d'orange, divers zoet beleg en ham en kaas. Schone handdoeken elke dag. Vriendelijk personeel. Niet gelijk hoeven betalen. Heel netjes.

Gereisd met partner in januari 2012

Voor 2 nachtjes goed te doen!

obradovic_marianne
21-8-2012

Klein familiehotel met 12 kamers. Ligt langs de Rijksweg en in het donker kan je er snel voorbij rijden. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, al mist men soms net een stukje ervaring hoe in sommige situaties om te gaan maar men doet echt hun best! Het hotel is gedateerd en de kamers zijn behoorlijk gehorig. Maar al met al voor 1 of 2 nachtjes en met een scherpe aanbieding goed te doen. Anders is € 130,- echt te veel betaald en kun je betere accomodatie boeken voor dat geld.

Prijzen in het restaurant zijn in goed verhouding!

Gereisd met partner in augustus 2012

prima te doen voor weinig geld

cornal
25-6-2012

Wij zijn 4 nachten geweest,kamer erg sober maar schoon,goede bedden en douche.

Ontbijt prima,alles wat je wilt hebben is er, avondeten prima voor weinig geld.

Voor 25 euro eet je samen met een drankje er bij.

Iedere avond zat het vol,dat zegt wel wat.

Nieuwe eigenaars zonder horeca ervaring,daar moeten ze nog wat aan gaan doen,een beetje gastvrijer opstellen.

Wij hadden 2 nachten geboekt via aanbieding en 2 x bij weekendje weg,totaal € 100 met ontbijt,dus ons hoor je niet klagen!

Gereisd met partner in juni 2012

Erg gedateerd hotel.

Marian
24-6-2012

Twee nachten hier geweest. Erg verouderde kamers. Ontbijt matig. Oudbollig reataurant van aanzien.

Zou hier niet meer naar toe gaan voordat het gerenoveerd is wat volgens de eigenaar de bedoeling is.

Gereisd met vrienden in juni 2012

fantastisch

Joke van Oord
30-5-2012

In hotel de Kanteneer zijn sinds 2 maanden nieuwe eigenaars, en gaan het hotel helemaal opknappen, het kan nu nog een beetje donker zijn, maar ze zijn al volop bezig alles te veranderen, maar de bediening en de gastvrijheid is prima, ook zijn ze erg goed voor verstand. gehandicapten,die daar logeren,ga zo door, jullie komen er hoor.Wij zijn zeer tevreden over de Kanteneer. gr. fam.v.Oord

Gereisd met vrienden in mei 2012

Wat een Topper

Petra en Henri
22-5-2012

Een echte topper super goede service vriendelijk personeel en eigenares en vooral veel, lekker en goedkoop eten toppie we komen weer in augustus een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kanteneer in Heel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kanteneer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.