We hebben een aantal aanbieders voor Heel voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Heel voor je op een rij gezet:

Reviews over Heel

Een gezellig en leuk dorp.

Willem Pelser
    25-6-2015

Heel is een mooi dorp met prachtige huizen als je vanaf Maaspark Boschmolenplas naar het centrum rijdt. Momenteel zijn er veel bouwactiviteiten i.v.m. nieuwbouw. Er zijn allerlei winkels waar je vriendelijk geholpen wordt. Voor de huishoudelijke boodschappen kun je prima terecht bij de Jumbo midden in het centrum. Als het mogelijk is, is een bezoek aan de r.k. kerk toegewijd aan de H. Stephanus een aanrader.

Gereisd met partner in Fri May 29 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een leuk Limburgs dorp!

2roses
    14-11-2014

Een heerlijk dorp om doorheen te wandelen met vriendelijke mensen en veel natuur er omheen. Een Jumbo voor de dagelijkse boodschappen en de Heere van Heel voor een kopje koffie met huisgemaakte vlaai tijdens een wandeling.

Gereisd met partner in Fri Nov 07 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een klein stadje in Limburg

fam. Schaap
    7-9-2014

Heel is een klein stadje in Limburg. Wij kwamen er voornamelijk om boodschappen te doen; er is een grote Jumbo Supermarkt in de buurt waar het prettig winkelen is. Verder hebben we het stadje zelf niet echt bezocht.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Handig Jumbo in Heel!

Norbert Borsboom
    14-5-2014

Supermarkt Jumbo ligt op steenworp afstand van het vakantiepark in Heel. Voor shopliefhebbers: Heel ligt in de buurt van Roermond met Designer Outlet en Woonboulevard. De Pannenkoekenbakker in Thorn heeft heerlijke pannenkoeken en is zeer kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in Mon May 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aardig dorp

J.Lamens
    18-4-2014

We waren er eigenlijk te kort om hier een gefundeerde mening over te hebben. Ik denk dat Heel het meest bruist tijdens carnaval. Wel lekker gegeten in het restaurant tegenover het Tramhuis. Verder was het ook heerlijk, maar wat duurder, eten in het restaurant tegenover het vakantiepark aan de overzijde van de plassen.

Gereisd met partner in maart 2014
Heel scoort een 8,1 uit 10, op basis van 117 reviews