Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.2Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

66 Reviews over Boerderijcamping Straoterhof

• 8Lucy Wiermans28-12-2022

NOOIT, NOOIT, NOOIT MEER.

NOOIT, NOOIT, NOOIT MEER. Een onvriendelijke liegende eigenaresse en n bullebak als eigenaar. Het kapotte hondennet ? DAT KLOPT!!! Door meneer de bullebak. Over de camping zelf kan ik alleen maar positief zijn. Maar de eigenaren?? Bbrrrr.....nee bedankt!!

• 8Angèle28-08-2022

Heerlijk plekje!!

Heerlijke camping. Met voor iedereen wat. De camping en ook het sanitair worden subliem onderhouden! De camping is verdeeld over verschillende grasvelden, die altijd keurig gemaaid erbij liggen en omringd worden door keurig gesnoeide beukenhagen. Op de camping is een privé zwembad waarvan campinggasten gebruik mogen maken. Kinderen tot 12 jaar onder toezicht. Dit wordt door sommige mensen als minder fijn ervaren, omdat ze dan altijd met hun kinderen mee moeten naar het zwembad. Voor ons helemaal geen probleem. Onze kleinkinderen amuseren zich hier prima op het grote springkussen en met de vele skelters, die ter beschikking zijn voor de gasten. Tussen 12 en 13 uur wordt het sanitairgebouw grondig schoon gemaakt. Speciaal hiervoor heeft de eigenaar porta-cabins laten plaatsen, waarvan gebruik gemaakt kan worden totdat het sanitairgebouw weer schoon en droog is. Super geregeld dus!! Ons zien ze hier volgend jaar zeker weer!!!!

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Campinggast15-08-2022

Fantastische vakantie

Mooie gezellige en schone Boerderij camping Straoterhof in Haler Limburg. Wij hebben een heerlijke mooi ontspannen vakantie gehad. Afgelopen week zijn er voor de kinderen lekkere pannenkoeken gebakken door een camping gast die er veel plezier aan beleeft om de kleinste zo lekker te zien smullen. Ook zijn er kwissen georganiseerd voor kinderen en volwassenen. Wij hebben een mooie verrassing avond gehad met muziek. Met het warme weer was het goed toeven onder de bomen, en in het zwembad was er verkoeling. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en komen hier zeker terug.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Gasten06-08-2022

Fantastische vakantie.

Nette verzorgde familie camping met zwembad,waar geen billen en duikbrillen in gedragen mogen worden. Heerlijk om baantjes te trekken en kinderen balspel spelen.Ligbedden en stoelen die het de vakantievierder naar het zin maken. Het sanitair is goed schoon en wordt dagelijks meerdere keren bij gehouden. Geen gedoe met muntjes voor de douches en afwas. Voor de kinderen is er een springkussen en skelters die voor gebruik klaar staan en ook een schuur waar je met minder mooi weer kunt chillen of spelletjes doen. Ook is er van alles te doen zoals kinderbingo en knutselen,wat door vaste campinggasten georganiseerd wordt. Voor de ouders is er ook zo af en toe een quiz . En in de avond gaat het gezellig verder bij de brandplaats waar hout voorhanden is. Met een eigen glaasje is het heel goed toeven. Al met al hebben wij een super vakantie gehad en komen hier zeker terug. Bedankt voor de gezellige tijd die wij hier hebben gehad. .

• 7Eetgelegenheden
  • 9Johan02-08-2022

Voor ons absoluut de moeite waard.

Voor ons het eerste voorseizoen op Straoterhof van einde maart t/m juni nadat we in de zomer van 2021 er een weekje vertoefd hadden. Mooie ruime plekken, superwifi, skelters voor de kinderen (ook de 12+ kinderen vergeten ineens de telefoon en rijden op een skelter rond). Het sanitair gebouw is zeer goed gepoetst elke dag en de douches zijn een genot om onder te staan (geen muntjes en zelf de warmte bepalen middels een thermostaatkraan). Indien je van een partycamping houdt is dit niet the place to be alhoewel het hier ook goed toeven is tot laat in de avond maar dan wel zonder mega stereo installaties en geluidsoverlast. En ja, er staan hier een aantal negatieve reviews, maar dit zijn toch echt meestal mensen die zich niet aan de regels houden en niet hun gelijk krijgen gehaald bij de eigenaren. Als je deze mensen kent zijn zij echt vriendelijk en behulpzaam maar het moet wel van 2 kanten komen. In ieder geval gaan wij zeker terug !

• 10Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Ca31-07-2022

Fantastische vakantie

Campinggast,fijne camping met schoon sanitair,heerlijk zwembad waar je kunt afkoelen met verwarmde buitendouche's en toiletten. Goed omheind zwembad waar kinderen onder de 12 jaar niet zonder een volwassen in mag ook niet met diploma 's. Voor de kinderen zijn er ook een springkussen en skelters wat allemaal gratis is. Evenals de douche in het hoofdgebouw,geen gedoe met muntjes. Wel is het gebouw gesloten op bepaalde tijd met schoonmaken, maar dan heb je altijd de mogelijkheid buiten douchen en toilet gebruik wat er ook schoon en netjes bijgehouden wordt. Dit voor een mooie familie vakantie. De dorpen Ell- Hunsel en Stramproy liggen op fiets afstand. Voor wie van winkelen houd is Roermond ( Outlet) en Weert ook goed te doen met de fiets. Wij hebben een heerlijke mooi vakantie gehad met duidelijke regels.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Campinggast30-07-2022

Campinggast die erg tevreden is met regels .

Wat jammer dat sommige camping gasten onwaarheden vertellen over de honden netten die kapot gemaakt zouden zijn. De honden moeten aan de lijn, er mag geen omheining gezet worden. Ziet er ook niet uit voor andere gasten. Het zou netjes zijn geweest als die personen ook de overnachting zouden betalen en niet stiekem wegrijden.

• 1De weerd26-07-2022

Nooit meer

Een vreselijke onvriendelijke eigenaresse en schoonmaakster...heb er wel geteld 1 dag gestaan en ben vertrokken..dit ivm een hondenren..toen we aankwamen mochten we dat neerzetten op ons plek..dag later moest de ren weg en de honden aan de lijn.of strak langs onze luifel...het ging om 1,5 meter voor de luifel..en achter de steen van onze plek..de ren stond op onze plek.en niet over de plek heen..nu vertelde de buurman dat er 3 weken geleden ook dit was gebeurt met hun...de eigenaar heeft de ren eruitgetrokken en kapot gemaakt...en een andere buurman mocht geen parasol opzetten voor zijn tent..ik beveel deze camping totaal niet aan...erg onvriendelijk..ik ben blij dat ik daar nu weg ben en kom er nooit weer

• 8wil verstappen05-06-2022

voor ons een ideale camping

Wij hebben voor het tweede jaar een seizoensplaats van april tot juli. De camping heeft alles wat voor ons belangrijk is. Een schoon toiletgebouw, een mooi zwembad voor de campinggasten en het terrein wordt goed bijgehouden. Als onze kleinkinderen komen zijn er voldoende speelgelegenheden. Onze ervaringen met de sanitairverzorgster zijn heel positief. Zij is heel begaan met de gasten en is altijd bereid om te helpen. Ook de eigenaren zijn aardig en belangstellend en maken graag een praatje.

• 5Swanette30-05-2022

Pittige sanitairverzorgster

De camping is ruim opgezet met grote plaatsen en volop zon e/o wind met aardige eigenaresse. Nadeel is dat er geen waterpunt is op de plek of op het veld, maar alleen bij het sanitairgebouw. Dat betekent water halen en weer brengen. Het sanitairgebouw is schoon, maar dat mag ook wel als het elke dag gesloten is van 11.00-12.30 uur. Als je toch hoge nood hebt of wilt douchen, dan voorkomt de schoonmaakster dat je het gebouw betreedt en word je gedirigeerd naar een portocabin. Echt een nadeel van deze camping netals het even een broodje kopen bij de receptie.

Camping Boerderijcamping Straoterhof info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar