Camping Boerderijcamping Straoterhof

37 reviews over Camping Boerderijcamping Straoterhof in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Super fijne en gezellige camping,

Sven
25-8-2017

Goede en lieve uitbaters die overal voor in zijn, zijn er nu 2 keer dit jaar geweest en komen zekers volgend jaar terug op dezelfde plaats(het brabantsveldje) de mensen die dit herkennen weten wah wulle bedoelen😉🍺(Eindhoven de gekste)

Geweldige camping

Hemry
20-8-2017

Erg leuke camping

Mooi zwembad en schone sanitair

Er wordt veel georganiseerd voor de kinderen

Wel moet ik hier bij zeggen dat dit gedaan wordt door mensen die op de camping staan

Van de camping eigenaren moet je niet te veel verwachten

Die zijn zakelijk en brengen je naar de plek en zie of hoor je niet meer

Zij zullen je geen bezienswaardigheden vertellen die hoor je via andere camping gasten

Maar verder een top vakantie gehad en komen zeker volgend jaar terug

rustige camping

Vanhecke
11-7-2017

Heel rustige camping, vriendelijke eigenaars. Perfect om uit te rusten.

Klein maar heel verzorgt zwembad

Viel tegen.

Kampeerder
2-2-2017

Leuke grappige camping. Helaas zijn de mensen die er vaak rondlopen helemaal geen campinggasten maar buitenlandse chauffeurs of werknemers van naastliggend bedrijf. Beetje gescheiden houden had wel gemogen. Verder best schoon maar kapotte speeltoestellen en volgens mij een klein zwembad wat ik kon zien.

Dit nooit meer

Ilse de vet
11-1-2017

Gingen een paar keer met familie. Maar we gaan niet meer .uitbaatster onvriendelijk. Polen op camping . Te klein zwembad. Kinderen mogen niks worden ze anders even aangesproken door uitbaatster. Dat er hier nog mensen op de Camping komen .nee nooit meer

Heerlijke week gehad☺️👍

Sven&moniek&lynn
30-9-2016

Dat het een boerencamping is. En dat ze heerlijk kunnen genieten van de rust en als ze een meer⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Vakantie willen, ze vooral niet hier moeten komen, want hier is het gewoon doe maar normaal want dan doe je al gek genoeg en daarom gaan wij hier lekker volgend jaar weer naar toe, de boer en boerin zijn super lieve mensen en proberen het iedereen naar hun zin te maken, schone nette camping en sanitair, genoeg te doen voor de kinderen, en heerlijke omgeving.

Dus gerrie en jan, Tot volgend jaar, Zelfde veld, Zelfde mensen en dezelfde Brabantse gezelligheid.

Groetjes van Sven,Moniek,en lynn uit Eindhoven

Fantastisch, volgend jaar is alweer geboekt

Edwin, Jacoline, Michael en Jeffrey
24-8-2016

Heerlijke camping, genoeg vermaak voor de kinderen.

Leuke contacten.

Top camping!

Een geweldige vakantie

Camps
21-8-2016

Een prima camping. Schoon sanitair en lekker warme douche. Door vrijwilllige camping gasten leuke spelletje's voor kinderen mogelijk gemaakt. Zeker een aanrader. Wij komen zeker terug. Super bedankt voor de gastvrijheid en gezelligheid Gerrie en Jan. Tot snel.

Prachtige camping!!

John hebben
20-8-2016

Een mooie camping waar het goed vertoeven is. Dat is de reden waarom wij hier al 10 jaar komen..... voor kinderen is het hier super. Want waar kunnen kinderen de hele dag skelteren, springen op een groot luchtkussen, spelen op spelautomaten, en zwemmen in een mooi zwembad, en dat allemaal GRATIS! !!! Ik vind het dan ook erg jammer dat 1 groep die hier enkel een weekend komt kamperen en zich vervolgens niet aan de regels van de camping houdt. ( die duidelijk vermeld staan op het prikbord bij het toiletgebouw ) zich zo negatief uitlaten. Zoals al eerder is vermeld komen hier elk jaar veel dezelfde mensen terug op vakantie. Dat zegt genoeg, denk ik zo

Gr Jet

Een fijne fantastische camping.

G van Linden
20-8-2016

Een camping met mooie plaatsen en een schoon sanitair een goed wifi ontvangst.ligging centraal en op 2km een fantastische 9 hole`s golfbaan.

Fiets mogelijkheden te over en bijzonder is dat vrijwilligers zich inzetten om voor de kinderen het een en ander te organiseren.De prijskwaliteit verhouding is top.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Straoterhof in Haler (gem. Leudal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Straoterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Boerderijcamping Straoterhof scoort een 8.16 uit 10 op basis van 37 reviews.