Camping Boerderijcamping Straoterhof

Laatste review

Héérlijke camping.

Netty,
25-10-2018

Heerlijke camping voor jong en oud. Gezellig zwembad met stoelen en ligbedden. Mooie sanitaire voorzieningen. Speelvoorzieningen in de speelhal skelters en zangberg waar de kleintjes heerlijk kunnen spelen.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Speeltuin

40 reviews over Camping Boerderijcamping Straoterhof in het Nederlands

Héérlijke camping.

Netty,
25-10-2018

Nooit meer, geen aanrader.

Marit,
5-8-2018

Leuke camping, vriendelijke andere gasten.

Genoeg voor kinderen te doen (wel wat oud/kapot). Klein, maar schoon zwembad.

Helaas was bij het inchecken de toon al gezet door de eigenaresse. Kinderen onder de 12 moet je bijna de hele tijd begeleiden, ze mogen niet alleen zwemmen (ook niet met C) en ook liever niet alleen naar de wc. Arbeidsmigranten en veel vrachtwagens van het naastgelegen bedrijf (wat tegen elkaar ligt zonder afscheiding).

Op de dag van vertrek werden we voortijdig weg gekeken omdat de mensen die na ons kwamen er te vroeg waren. Er werd ons 'vriendelijk' verzocht te vertrekken. Tijdens het wegrijden werd er nog wat na geroepen, 'klantvriendelijkheid ten top'. Erg jammer....

We zochten een camping om vaker te komen, maar dit wordt hem echt niet voor ons. Aan de telefoon onze vermoedens, dit werd bevestigd. Nu gelukkig een andere fijne kindvriendelijke camping gevonden.

Voor herhaling vatbaar

Tocladavima,
29-7-2018

Gezellige camping. Mooi en verzorgd sanitair. Speelhal, skelters, fietsjes, zandbak, schommel, glijbaan, groot springkussen, of te wel de kinderen vermaken zich hier uitstekend. Groot pluspunt: het zwembad! Winkels op ongeveer 5 autominuten. Aan fietsroute en voldoende wandelgelegenheid. Gratis wifi. Kortom: Vakantie!

Super fijne en gezellige camping,

Sven,
25-8-2017

Goede en lieve uitbaters die overal voor in zijn, zijn er nu 2 keer dit jaar geweest en komen zekers volgend jaar terug op dezelfde plaats(het brabantsveldje) de mensen die dit herkennen weten wah wulle bedoelen😉🍺(Eindhoven de gekste)

Geweldige camping

Hemry,
20-8-2017

Erg leuke camping

Mooi zwembad en schone sanitair

Er wordt veel georganiseerd voor de kinderen

Wel moet ik hier bij zeggen dat dit gedaan wordt door mensen die op de camping staan

Van de camping eigenaren moet je niet te veel verwachten

Die zijn zakelijk en brengen je naar de plek en zie of hoor je niet meer

Zij zullen je geen bezienswaardigheden vertellen die hoor je via andere camping gasten

Maar verder een top vakantie gehad en komen zeker volgend jaar terug

rustige camping

Vanhecke,
11-7-2017

Heel rustige camping, vriendelijke eigenaars. Perfect om uit te rusten.

Klein maar heel verzorgt zwembad

Viel tegen.

Kampeerder,
2-2-2017

Leuke grappige camping. Helaas zijn de mensen die er vaak rondlopen helemaal geen campinggasten maar buitenlandse chauffeurs of werknemers van naastliggend bedrijf. Beetje gescheiden houden had wel gemogen. Verder best schoon maar kapotte speeltoestellen en volgens mij een klein zwembad wat ik kon zien.

Dit nooit meer

Ilse de vet,
11-1-2017

Gingen een paar keer met familie. Maar we gaan niet meer .uitbaatster onvriendelijk. Polen op camping . Te klein zwembad. Kinderen mogen niks worden ze anders even aangesproken door uitbaatster. Dat er hier nog mensen op de Camping komen .nee nooit meer

Heerlijke week gehad☺️👍

Sven&moniek&lynn
30-9-2016

Dat het een boerencamping is. En dat ze heerlijk kunnen genieten van de rust en als ze een meer⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Vakantie willen, ze vooral niet hier moeten komen, want hier is het gewoon doe maar normaal want dan doe je al gek genoeg en daarom gaan wij hier lekker volgend jaar weer naar toe, de boer en boerin zijn super lieve mensen en proberen het iedereen naar hun zin te maken, schone nette camping en sanitair, genoeg te doen voor de kinderen, en heerlijke omgeving.

Dus gerrie en jan, Tot volgend jaar, Zelfde veld, Zelfde mensen en dezelfde Brabantse gezelligheid.

Groetjes van Sven,Moniek,en lynn uit Eindhoven

Fantastisch, volgend jaar is alweer geboekt

Edwin, Jacoline, Michael en Jeffrey
24-8-2016

Heerlijke camping, genoeg vermaak voor de kinderen.

Leuke contacten.

Top camping!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping Straoterhof in Haler (gem. Leudal), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping Straoterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.