Géén boekingskosten

Meer camping info

54 Reviews over Boerderijcamping Straoterhof

• 5Cily Smeets-Haarmans11-09-2021

Zeer slecht

Wij (opa en oma) wilden met onze twee kleindochters camperen op deze camping. Hadden 1 week gereserveerd. Maar bij aankomst werden niet vriendelijk ontvangen. De eerste mededeling die we kregen was: "in ons zwembad tollereren wij: geen brillen, geen zonnebrillen en geen duikbrillen. Aangezien een van onze kleindochters maar "een" oogje heeft waarmee ze kan zien en op advies van de specialist een duikbril op moet als ze gaat zwemmen . Maar met de eigenaresse was niet te praten. Op zeer felle toon werd gezegt dat ze geen uitzondering maakt. In haar zwembad geen duikbril. Ons advies om dit op haar website te zetten sloeg ze in de wind. Wij zijn met een huilend kind rechtsomkeer gedraaid en hebben een andere super fijne camping geveonden. Met andere woorden: deze eigenaresse heeft geen enkel begrip voor uitzonderlijke situaties. Deze camping raad ik dan ook niemand aan.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7van der plas24-08-2021

Fijne camping goede prijs kwaliteit.

Wij hebben 9 nachten fijn doorgebracht op de camping onze dochter van 10 heeft leuk kunnen spelen het is dus een aanrader voor kinderen tot 12 jaar het springkussen was goed en het zwembad was nog best groot voor zoon camping de plaatsen waren groot een nadeel was dat er geen water afvoer punt was en het water kon je alleen voor en in een zijstraatje halen een nadeel was dat de receptie maar van 9 uur s´ochtends tot 12 uur s´middags open was en als je een vraag had moest je bellen naar de eigenaresse zij was een taaie dame in de speelhal waren 2 van de 5 apparaten helaas kapot en de air-hockey tafel was met niet zo heel veel air over het algemeen hebben wij deze camping als zeer gastvrij ervaren er hing een goede zweer onder de kampeerders ook een [compliment naar de gene die buiten de camping om activiteiten verzorgden zoals bingo tijdens ons verblijf ik denk ook voor mensen zonder kinderen is het ook een zeker aanrader

• 5Eetgelegenheden
  • 4Camille Jongens Hofman09-08-2021

Matige camping, kom hier niet graag terug

Bij binnenkomst hadden we er beiden veel zin in. Er is veel te doen voor kinderen zoals skelters en een speelhal en een zwembad. Maar na een tweede blik erop te werpen is alles gedateerd. De skelters zijn kapot, het zwembad was in de meivakantie niet gevuld en in de speelhal staat een kapotte tafeltennistafel, airhockey zonder 'air' en ga zo maar door. Ze maken het sanitair schoon wanneer juist iedereen gaat douchen en dan mag je er lang niet in. Wij zijn echt absoluut niet negatief van aard, maar dit was niks. De buren hadden een seizoensplaats en waren erg onbeleefd. We liepen er op onze tenen.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 6Sharon14-06-2021

Kindonvriendelijke eigenaresse

Mooie camping, tweede keer voor ons na een prettig eerste keer maar gelijk ook de laatste keer. Op het oog kindvriendelijke camping met springkussen en zwembad. Helaas een onvriendelijke eigenaresse die niets heeft met kinderen. Wordt boos op een 2-jarige (!) als ie niet van de trampoline afkomt om vervolgens het speelgoed van een ander kind kapot te gooien ...kinderen overstuur, mevrouw de campingeigenaresse niet voor reden vatbaar

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Sofie Laureys20-09-2020

Superfijn weekend gehad!

Zeer fijne camping, rustig, mooi zwembad, leuke speeltoestellen voor de kinderen. Ook de skelters werden geapprecieerd door de kinderen. Het sanitair was zeer goed onderhouden net als de rest van het terrein. Zeer vriendelijke ontvangst door Hettie! De dag van vertrek werd het zwembad vroeger geopend zodat onze jongens nog even konden zwemmen. Top! Heel leuke omgeving voor mooie fietstochtjes... Weekend was te kort dus☺

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Driessen19-07-2020

Geen vriendelijk personeel

Niet zo vriendelijk personeel vooral voor de kinderen verder prima camping zwembad is schoon maar er zitten wel wat vuil in er word niet veel georganiseerd .

• 1Eetgelegenheden
  • 9Cisca Batenburg06-06-2020

Fijne camping, veel te doen voor de kids.

In het Pinksterweekend van 2020 hier geweest met de camper. Bij aankomst was de receptie dicht, maar op de deur hing een briefje met telefoonnummer. Gebeld en de eigenaresse was er binnen 2 minuten. We konden kiezen uit een aantal vrije plaatsen. Mooi plekje op een veld uitgekozen. Luifel uitgedraaid, tafel en stoelen naar buiten en genieten maar! Groot springkussen om de hoek met daarbij nog wat schommels, een Dam/schaaktafel en natuurlijk het zwembad. Ivm met Corona was er een Max. aantal mensen toegestaan in het zwembad maar dit verliep heel gemoedelijk. Sanitair hebben wij ivm Corona niet kunnen gebruiken. Ook leuk was de schuur met speelsutomaten voor de kids (gratis) en de vele skelters die ze zo konden pakken. Tenslotte ook nog leuk kunnen fietsen en natuurlijk asperges gehaald bij de boer (en aardbeien, kersen, geitenkaas, honing etc.) Voor ons en onze kids een prima plekje, we komen zeker nog eens terug!

• 7Staat v/h sanitair
  • 7erwin22-08-2019

Voor ons te groot!

Voor ons een te grote SVR camping (65 plaatsen). Veel te doen voor de kinderen. Heerlijk zwembad, zeker bij 40 graden. Ruime staplaatsen. Sanitair is goed. Wordt goed schoon gehouden door een aardige mevrouw die daar het hele seizoen staat. Als je eerder weggaat dan je hebt gereserveerd bestaat de kans dat je voor leegstand moet betalen. Wel veel campinggasten die jaarlijks terugkomen. Moeilijk om daar tussen te komen. Veel vrachtverkeer van het pluimveebedrijf die de familie op dezelfde locatie heeft. Al met al een prima camping voor degene die van grotere campings houden. Wij hebben liever een wat kleinere camping.

• 1Eetgelegenheden
  • 9F. Gorter-Wiersma15-08-2019

Fantastisch.

Wij vonden het een hele fijne en leuke camping Een super schoon sanitair. Alleen de gasten {ook de oudere maken er soms een zootje van} Doen ze thuis waarschijnlijk ook. Maar daar werd heel goed op in gespeeld en goed schoon gepoetst. Leuke eigenaresse. Wij komen zeker terug. Toi Toi Toi.

• 9Anoniem 10-08-2019

Super, ook onze kleinkinderen komen graag hier

Fijne camping met vele mogelijkheden en voorzieningen, zoal speeltoestellen , skelters, zwembad en alles geheel gratis

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar