6,4

20 reviews over Camping Leudal in het Nederlands

Dit is echt geen fijne camping !

J van laer
26-11-2017

De zeer mooie bosrijke omgeving is werkelijk heerlijk. Het nabijgelegen zwembad is uitstekend. Helaas, de camping is erg zwaar verloederd en er staan heel veel houten chalets op de camping. Totaal geen goede campingsfeer.

Gereisd Alleenreizend in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nieuwe start

Jan van der Steen
24-1-2012

Sinds 1 januari 2010 heeft de camping een nieuwe eigenaar. Deze camping is fantastich voor mensen die willen genieten van de natuur. Vanaf de camping vertrekken mooie wandel en fietsroutes. Heerlijk gezommen in het naastgelegen LACO zwembad, direct te bereiken vanuit de camping.

Gereisd Met partner in augustus 2011

nee we zijn er klaar mee

car
27-12-2011

camping leudal was eens een leuke gezellige familie camping maar nu echt niet meer als vaste gast heb je er niets meer geen kantine geen speelgelegenheid voor de kids niks van het alles wat er ooit was is er nog. alleen nog modder en lelijke huisjes die niet kloppen er moeten punt daken op nou die zitten er niet op. dus wij zijn weg met vele andere. zelf de afrekening kan niet op een fatsoenlijke manier dat doen ze buiten op het parkeer terrein en dat is gastvrij???????? helaas wij hebben er hele mooie jaren gehad alleen met een andere eigenaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jan 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Misschien ooit wer

Wil
29-8-2011

Wij zijn deze week weer op de camping geweest, wat zijn wij geschrokken, het is er een grote bouwput waar erg weinig gebeurd. Er zouden ondertussen luxe chalets moeten staan maar wij hebben ze niet gezien. Wel staan er afzichtelijke bruine woonunits zonder puntdak met alleen 'n vlonder ervoor verder ligt er alleen maar zand en modder omheen, personeel om het af te maken bestond uit een of twee man. Het lijkt ons dat ook volgend seizoen de situatie zo als die nu is nog niet veel anders zal zijn daarvoor moet er nog teveel gebeuren De kantine was open maar meestal was er niemand om te bedienen, rare situatie vonden wij. Ook de vaste gasten die al jaren op deze camping staan weten nog steeds niet precies waar zij aan toe zijn en zijn erg ontevreden en er staan veel bordjes te koop op de caravans. Het was misschien vroeger niet een van de mooiste campings maar het was er altijd erg gezellig wij hebben er altijd genoten en erg veel gelachen met ons gezin. Jammer dat dit gebeurt is.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Erg genoten

Hannelore van den Belt
19-6-2011

De week van Hemelvaart zijn we te gast geweest. Ondanks hun vele tegenslagen zijn we erg gastvrij ontvangen. De 3 kinderen hebben de gastvrijheid al in het bloed zitten, leuke jongens. We hebben een hele leuke week gehad met z'n allen. Volgend jaar zullen we er zeker weer zijn.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

een camping waar nog een hele boel moet gebeuren

dini
7-6-2011

de eigenaren zijn pas begonnen op deze camping ze zijn vol ambities.Erg vriendelijk kwamen iedere keer langs of alles goed was. we hadden een leuk veld dicht bij de toiletten mooie omgeving volgend jaar weer terug.

Gereisd Met vrienden in Tue May 31 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi, schoon, vriendelijk

Iris
6-4-2011

Mooie grote camping. Camping Leudal ligt aan de rand van een gigantisch bos met riviertjes. De huur stacaravans zijn comfortabel en schoon, net als de camping. Veel gezelligheid op de camping en aan de bar van de kantine en erg vriendelijke eigenaren.

Gereisd Met vrienden in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige plek!

Jacqueline
6-4-2011

De voortvarendheid waarmee de nieuwe eigenaren Wilbert & Ariane Hikspoors aan de slag zijn gegaan, is indrukwekkend. De campingplaatsen worden groter, sanitair opgeknapt, het groen is goed verzorgd. De renovatie is nog een volle gang, maar dat is zo goed georganiseerd, dat je er geen last van hebt. Het is nu al een heerlijke familiecamping om te vertoeven. Prachtig gelegen in het Limburgse land en voor kinderen een fantastische plek.

Gereisd Met partner in februari 2011

nieuwe enthousiaste eigenaren beloven veel goeds

José van der Laan
1-4-2011

Gisteren hoorde ik een enthousiast verhaal over de plannen die in snel tempo gerealiseerd gaan worden. Nog voor deze zomer zal camping Leudal een geweldige metamorfose ondergaan. Ik ben er zeker van dat Ariane en Wilbert er een heerlijke camping van zullen maken.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Mar 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

SUPER CAMPING

Chantal_warmerdam
7-2-2011

't is altijd super leuk en gezellig, met z'n allen in de cantine ofzo of in de zomer buiten op het taras. het is gewoon super het is niet een hele grote camping, dus je kent bijna iedereen en dan i het gewoon altijd leuk gezellig en met ze allen leuk en gek doen!

Gereisd Met vrienden in juni 2005

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Leudal in Haelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Leudal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.