Bed and Breakfast Leudal

6 reviews over Bed and Breakfast Leudal in het Nederlands

Geweldig

Cena
16-12-2017

Super ontvangst Neemt haar tijd om het de gast het zo naar de zin mogelijk te maken en uitleg te geven over de omgeving en bezienswaardigheid. Kamer tip top in orde alles is er koffie thee spelletjes tv films verstelbare bedden badjassen slippers alles voor in bad ijskastje (gevuld en wel) Ontbijt alles vers en veel.We zijn hier voor de 2de keer maar komen zeker weer terug. Een dikke pluim geen enkel negatief puntje👍

Tip Top in orde!

Ingrid
20-9-2016

Alles wordt er aan gedaan om het de gast naar de zin te maken.

Fijne kamer, heerlijk uitgebreid ontbijt.

Veel informatie over wat er te doen is, en waar je kan eten voor elk budget.

Mooi plekje

Mary
22-8-2016

Leudal is een prachtige omgeving. Fietsen en wandelen is heerlijk. Bij de b en b heeft de eigenaresse je heel veel tips. Superaardige vrouw. ontbijt heerlijk. Er ontbreekt niets. Zeker voor herhaling vatbaar.

alsof je thuis komt!

Wendy
        1-5-2016

Kneuterige gezelligheid, paradepaardje is een fijne kamer

wanneer gaan we weer?

van wesse
        25-5-2015

Zijn hier 3 nachten geweest In kamer napoleon.Zeer grote kamer en badkamer.Toilet in hal behorend bij de kamer met eigen toegangsdeur en een zitje buiten. Ontbijt zeer utgebreid en in overleg,alle dagen warme broodjes en iets extra's. Eigenaresse maakt er een levensvervulling van om het alle gasten naar de zin te maken.

wat bij ons zeer zeker is gelukt! Tot de volgende keer

Ruime schone kamer

Marko
        19-3-2012

Vriendelijke ontvangst, ruime en schone kamer. Badkamer was lekekr groot, goede bedden. En ligt vlag bij Roermoend, 10 min met de auto. Uitgebeid ontbijt op de kamer

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Leudal in Haelen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Leudal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Leudal scoort een 9.2 uit 10 op basis van 6 reviews.