Hotel Saillant Gulpenerland

Hotel Saillant Gulpenerland
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Saillant Gulpenerland voor je op een rij gezet:

340 reviews over Hotel Saillant Gulpenerland in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

nooit meer

Jose
18-5-2018

Na het boeken van een mindervalidekamer voor mijn man zijn we flink teleurgesteld thuis, Bij het douchen is mijn man, die een gedeeltelijke dwarslaesie heeft uitgegleden in een spiegelgladde douche.

Er was geen antislip, geen handgrepen om je aan vast te houden en geen douchekrukje.

Mijn man heeft flinke kneuzingen opgelopen en de dagen erna hebben we alleen nog in het hotel door kunnen brengen met als gevolg torenhoge rekeningen voor eten en drinken

Zeer geslaagd verblijf.

Guido Kersten
3-5-2018

Een heel fijn hotel, met een goede ligging en voldoende parkeermogelijkheden.

De kamer is sfeervol en schoon. Minpunt; de bedden vonden wij iets te zacht, en de WiFi kan duidelijk beter. De badkamer en douch zijn prima. Het ontbijt was zeer goed, er is voldoende keus . Het personeel is heel vriendelijk. Laat je niet leiden door enkele negatieve recensies. Gewoon boeken, wij komen zeker terug.

Hoofdgerecht vis is voor een klein kind nog niet voldoende. Kamer en ontbijt waren ok.

Degelijk.

André S.
5-4-2018

Bediening in restaurant was wel oké eigelijk. receptiepersoneel kan wat vrolijker in de avond. kamers waren prima.

Super

Jessy van Bergen
25-3-2018

Dat ze een warm welkom kunnen verwachten van het personeel van Hotel Gulpenerland. Fantastische plek.

valt tegen

marijke
18-2-2018

hotel geboekt via veiling. Van een vierensterrenhotel verwacht ik veel meer. De kamer was redelijk, maar de bedden doorgezakt. Badkamer netjes, maar douchecabine niet heel ruim. Ontbijt was redelijk niet heel ruim assortiment en oude boterhammen (9 uur).

Verder heel erg gehorig. We hoorde de buurman snurken en een baby verderop in de gang huilen.

Valt dus erg tegen wat je op de website ziet en wat de werkelijkheid is.

Nooit meer

Bart
18-2-2018

Kamers waren gelukkig proper. Duur voor wat het is. Personeel is niet zichtbaar. Ontbijt wordt niet bijgevuld en sommige warme gerechten zijn gewoon koud. Avondeten was niet bijzonder. Geen 4 sterren waard!

Goed hotel op mooie plek.

Carla
15-2-2018

De ligging van het hotel is fantastisch. Op loopafstand centrum Gulpen, bushalte voor de deur van hotel. Prima kamer en goede service in het hotel.

Onze reservering via een website was niet goed doorgekomen en niet bekend bij hotel. Dit was een minpunt. Maar dit is goed opgelost door het hotel.

Aanvulling ontbijt zeer slecht

Inge
11-2-2018

Kamer was oke maar aanvulling ontbijt zeer slecht. Melding gemaakt dat de koffie op was om 10.00 uur (onbijt tot 10.30), hierna kopjes op, na lang wachten nieuwe kopjes, crossants, chocobroodjes, en jus'd orange vanaf 10.00 uur ook op geen aanvulling meer vanaf 10.00 uur. Bakjes voor de yoghurt ook op dit maar in een koffie kopje gegeten. Bij inleveren van de sleutel geen enkele vraag van de receptie of alles naar wens is geweest. Schande euro 16,50 voor een ontbijt en alles op. Misschien beter de ontbijt tijd en zeker de prijs aanpassen van 10.30 naar 10.00 uur. Dit ontbijt was voor ons weinig waard. Hebben al veel hotels bezocht, klagen zelden maar hebben dit nog nooit ergens meegemaakt. Voor ons dit hotel nooit meer met ontbijt.

Een aanrader!

Sander Westerveld
5-2-2018

Prima hotel, zeer gastvrij personeel. Genoten van de sauna!

Het diner heeft onze verwachtingen overtroffen. Creatieve gerechten, mooi geserveerd en prima prijzen.

Ontbijt divers en verse producten, ook weer heel attent personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saillant Gulpenerland in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saillant Gulpenerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saillant Gulpenerland scoort een 6.87 uit 10 op basis van 341 reviews.