Hotel Saillant Gulpenerland

Kleine hotelsWeer vandaag21°13°
Hotel Saillant Gulpenerland
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Saillant Gulpenerland voor je op een rij gezet:

344 reviews over Hotel Saillant Gulpenerland in het Nederlands

Nooit meer

Marja spakman
7-9-2018

Wel goed ontbijt en voor mij voldoende keuze

Ligging niet echt mooi maar wel vanuit hotel goed wandelen en fietsen.

Personeel is prima

Kamers erg stoffig,spinrag,kokos vloerbekleding stoffig,geen raam kon je openzetten,sauna zeer smerig En werd niet warm.

Zilvervisje op ontbijt tafel.

Ons matras was 1 kuil dus 1 nacht vreselijk geslapen tweede nacht nieuw matras ,die was goed.

Diner was goed maar weinig.

Een vooraf drankje was pasoa met proceco ,schrok van prijs achteraf was 7,50

Jammer dat ze ons bij het uitchecken niet iets tegemoet kwamen

Leuk hotel maar minder ontbijt

Gerardus Van Zeveren
3-9-2018

Mooie locatie en goede service. Pluspunt is dat je de fietsen gratis kunt opbergen in een garagebox. Minpunt is ontbijt, steriel, smakeloos en nagenoeg niks vers. Koffie smaakt zoals in een ziekenhuis en broodjes hebben een smaak van afwaswater. Jammer, zijn geld nie waard. Voor de rest een leuk verblijf.

het hotel ziet er goed, netjes uit. vele mogelijkheden in de omgeving voor een dagje eruit. minpunt vind ik dat je je niet bij de sauna kunt omkleden maar op je eigen kamer, zeker nadeel als je op je vertrekdag eigenlijk nog de sauna in wilt.

neem je badjas en slippers mee anders moet je die daar huren en slippers kopen die er toen wij er waren er niet meer op voorraad waren.

Fijn hotel!

Guido Kersten
11-8-2018

Wederom een kort verblijf in dit hotel. En opnieuw goed bevallen.

Het is gewoon een fijn hotel met een prima ligging, Gulpen op hooguit 10 min loopafstand.

Hygiëne kamer uitstekend, voldoende parkeergelegenheid.

Uitgebreid ontbijt, dit hotel is absoluut een aanrader. Wij zullen in de toekomst zeker nog terugkomen.

nooit meer

Jose
18-5-2018

Na het boeken van een mindervalidekamer voor mijn man zijn we flink teleurgesteld thuis, Bij het douchen is mijn man, die een gedeeltelijke dwarslaesie heeft uitgegleden in een spiegelgladde douche.

Er was geen antislip, geen handgrepen om je aan vast te houden en geen douchekrukje.

Mijn man heeft flinke kneuzingen opgelopen en de dagen erna hebben we alleen nog in het hotel door kunnen brengen met als gevolg torenhoge rekeningen voor eten en drinken

Zeer geslaagd verblijf.

Guido Kersten
3-5-2018

Een heel fijn hotel, met een goede ligging en voldoende parkeermogelijkheden.

De kamer is sfeervol en schoon. Minpunt; de bedden vonden wij iets te zacht, en de WiFi kan duidelijk beter. De badkamer en douch zijn prima. Het ontbijt was zeer goed, er is voldoende keus . Het personeel is heel vriendelijk. Laat je niet leiden door enkele negatieve recensies. Gewoon boeken, wij komen zeker terug.

Kamer en ontbijt zijn goed. Diner ergens anders.

Gert
17-4-2018

Hoofdgerecht vis is voor een klein kind nog niet voldoende. Kamer en ontbijt waren ok.

Degelijk.

André S.
5-4-2018

Bediening in restaurant was wel oké eigelijk. receptiepersoneel kan wat vrolijker in de avond. kamers waren prima.

Super

Jessy van Bergen
25-3-2018

Dat ze een warm welkom kunnen verwachten van het personeel van Hotel Gulpenerland. Fantastische plek.

valt tegen

marijke
18-2-2018

hotel geboekt via veiling. Van een vierensterrenhotel verwacht ik veel meer. De kamer was redelijk, maar de bedden doorgezakt. Badkamer netjes, maar douchecabine niet heel ruim. Ontbijt was redelijk niet heel ruim assortiment en oude boterhammen (9 uur).

Verder heel erg gehorig. We hoorde de buurman snurken en een baby verderop in de gang huilen.

Valt dus erg tegen wat je op de website ziet en wat de werkelijkheid is.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saillant Gulpenerland in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saillant Gulpenerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.