Hotel Saillant Gulpenerland

Kleine hotelsWeer vandaag7°4°
Hotel Saillant Gulpenerland
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Saillant Gulpenerland voor je op een rij gezet:

347 reviews over Hotel Saillant Gulpenerland in het Nederlands

Never nooit meer

Anoniem,
24-10-2018

Wat een slecht hotel. Kleine kamers en geen mooi uitzicht. We konden niet meer eten in het hotel omdat het zogenaamd vol zat. We moesten naar het dorp gaan voor eten(15min lopen) of eten bestellen. Nadat ik het heb aangegeven dat dit niet kon, kon ik opeens wel mee eten. En toen had ik al besteld. Eenmaal het eten aangekomen kwam de chef naar ons toe of we het boven wouden eten. Heel jammer. Sauna is klein en smerig. Veel dingen waren niet geleverd waardoor je veel dingen niet kon bestellen. Te weinig personeel, veel kopjes wat lang op tafels stonden. En een plek om ergens te drinken is erg klein. Badschuim in de sauna wordt niet bij gevuld en de vloer is erg glad in de sauna. Zou dit hotel nooit een 4* geven.

Middelmatig

C van de Velde,
14-10-2018

ontbijt was slecht,brood werd niet aangevuld ,en weinig broodbeleg. Vloer bedekking kamer leek wel schuurpapier!Diner was matig!

Heerlijk verblijf in het mooie heuvelland!

Sven Reijerkerk,
1-10-2018

Latere check-in (21:45u) was geen probleem en werden heel hartelijk ontvangen. Kamer 110 (type Deluxe) was aaanzienlijk ruimer dan de confortkamers en dankzij de upgrade van EUR 20 voorzien van hemelbed én ligbad. Dit was volgens de receptioniste dan ook de enige kamer met deze combinatie. Prima bedden, nette kamer en goed ontbijt, kortom een fijn hotel!

Nooit meer

Marja spakman,
7-9-2018

Wel goed ontbijt en voor mij voldoende keuze

Ligging niet echt mooi maar wel vanuit hotel goed wandelen en fietsen.

Personeel is prima

Kamers erg stoffig,spinrag,kokos vloerbekleding stoffig,geen raam kon je openzetten,sauna zeer smerig En werd niet warm.

Zilvervisje op ontbijt tafel.

Ons matras was 1 kuil dus 1 nacht vreselijk geslapen tweede nacht nieuw matras ,die was goed.

Diner was goed maar weinig.

Een vooraf drankje was pasoa met proceco ,schrok van prijs achteraf was 7,50

Jammer dat ze ons bij het uitchecken niet iets tegemoet kwamen

Leuk hotel maar minder ontbijt

Gerardus Van Zeveren,
3-9-2018

Mooie locatie en goede service. Pluspunt is dat je de fietsen gratis kunt opbergen in een garagebox. Minpunt is ontbijt, steriel, smakeloos en nagenoeg niks vers. Koffie smaakt zoals in een ziekenhuis en broodjes hebben een smaak van afwaswater. Jammer, zijn geld nie waard. Voor de rest een leuk verblijf.

het hotel ziet er goed, netjes uit. vele mogelijkheden in de omgeving voor een dagje eruit. minpunt vind ik dat je je niet bij de sauna kunt omkleden maar op je eigen kamer, zeker nadeel als je op je vertrekdag eigenlijk nog de sauna in wilt.

neem je badjas en slippers mee anders moet je die daar huren en slippers kopen die er toen wij er waren er niet meer op voorraad waren.

Fijn hotel!

Guido Kersten,
11-8-2018

Wederom een kort verblijf in dit hotel. En opnieuw goed bevallen.

Het is gewoon een fijn hotel met een prima ligging, Gulpen op hooguit 10 min loopafstand.

Hygiëne kamer uitstekend, voldoende parkeergelegenheid.

Uitgebreid ontbijt, dit hotel is absoluut een aanrader. Wij zullen in de toekomst zeker nog terugkomen.

nooit meer

Jose,
18-5-2018

Na het boeken van een mindervalidekamer voor mijn man zijn we flink teleurgesteld thuis, Bij het douchen is mijn man, die een gedeeltelijke dwarslaesie heeft uitgegleden in een spiegelgladde douche.

Er was geen antislip, geen handgrepen om je aan vast te houden en geen douchekrukje.

Mijn man heeft flinke kneuzingen opgelopen en de dagen erna hebben we alleen nog in het hotel door kunnen brengen met als gevolg torenhoge rekeningen voor eten en drinken

Zeer geslaagd verblijf.

Guido Kersten,
3-5-2018

Een heel fijn hotel, met een goede ligging en voldoende parkeermogelijkheden.

De kamer is sfeervol en schoon. Minpunt; de bedden vonden wij iets te zacht, en de WiFi kan duidelijk beter. De badkamer en douch zijn prima. Het ontbijt was zeer goed, er is voldoende keus . Het personeel is heel vriendelijk. Laat je niet leiden door enkele negatieve recensies. Gewoon boeken, wij komen zeker terug.

Kamer en ontbijt zijn goed. Diner ergens anders.

Gert,
17-4-2018

Hoofdgerecht vis is voor een klein kind nog niet voldoende. Kamer en ontbijt waren ok.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saillant Gulpenerland in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saillant Gulpenerland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.