Tijdelijk €25 aanbetaling

Saillant Gulpenerland

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Saillant Gulpenerland voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 394 reviews
+16

4.7MatigScore uit 394 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

394 Reviews over Saillant Gulpenerland

• 5Janita06-10-2022

Onvriendelijk personeel

Werd bij aankomst niet vriendelijk ontvangen. Receptioniste zat erbij of ze er geen zin in had. Ik vroeg haar iets,met een zucht en een steun zei ze dat ze dat niet wist. Receptie is 9 van de 10 keer onbemand. Er staat wel een bordje dat je kan bellen. Dame van het ontbijt leek overdag tussen haar werkzaamheden door de receptie te bemannen. Je krijgt dus geen gevoel van gastvrijheid in dit hotel. Ontbijt was goed maar werd slecht/ te laat bijgevuld. Kamer was prima en redelijk schoon. Bedden drama,flink doorgezakt. Ik miste vitrage voor het raam waardoor ik inkijk had van een andere hotelkamer en de gang. Restaurant en bar gesloten. Prima, maar zorg dan voor een koelkastje met minibar op de kamer.

• 6Marcel14-07-2022

ouderwetse, maar ruime kamers, bed was minder

Pluspunten: ruime kamer, goed ontbijt!, mooi uitzicht, alles incl. bed heel schoon, genoeg kastruimte. Minpunten: de meubels (lichten!) zijn te ouderwets, bed zelfs doorgezakt (lag in een soort kom), doucheputje van verder goede badkamer bleek verstopt te zijn, want het water steeg snel. Dus stond met mijn voeten in omhoog gekomen water van anderen - niet fris. En de hele nacht stond fontein vóór het hotel aan, dat hoorde je zelfs met ramen dicht (en het was al een warme dag...). Wordt die fontein bediend / beheerd door de gemeente of door het hotel? Dan 's nachts: uitzetten! Bij het (goede !) ontbijt liep een medewerkster rond met een humeurig gezicht, ze begroette geen enkele gast (waar ik niet wakker van lag, maar ik noem het toch maar even). Hygiene (zie hieronder) was goed, maar krijgt dankzij dat doucheputje stuk lager cijfer. Ik had met service niet veel te maken, maar ik laat het humeur van medewerkster hieronder vallen.

• 5Geert18-04-2022

Teleurstellend

Het ontbijtbuffet werd niet goed aangevuld, het restaurant was niet open en zelfs onze kamer werd niet schoongemaakt! Toen we dit gemeld hadden werd er eenvoudig gezegd dat ze een personeelstekort hebben. Maar wanneer je niet genoeg personeel hebt moet je minder gasten aannemen.

• 6Marcel en Angelique05-11-2021

Vriendelijke benadering, prima hotel voor een nach

Netjes ontvangen met humor en ondanks dat de sauna voor de dag was volgeboekt werd er gekeken naar mogelijkheden. De kamer was basic, maar prima voor een nacht. Ontbijt was lekker. De heren mochten zich na het fietsen nog douchen, wat was dat een lieve service! Er mag echt een likje verf door en er mag een en ander vervangen maar dat gaat vast nog komen. Prima hotel voor een nacht en de service en vriendelijkheid/meedenken doet goed.

• 8nelleke24-08-2021

Prima

Beetje verbaasd over zeer negatieve reviews. Personeel was hartelijk, vriendelijk en dacht mee als we iets vroegen. Hotel iets gedateerd, maar kamer verder prima. Niet gehorig. Bedden wel iets te zacht. Ontbijt was uitgebreid. Wij zijn tevreden gasten. Fijne uitvalsbasis voor het mooie Zuid Limburg

• 4Ingrid10-08-2021

Niet heen gaan

RESTAURANT GESLOTENNet terug van 3 nachten in dit hotel. Totaal geen aanrader. Bij aankomst kregen wij te horen dat het restaurant volledig is gesloten. Dus s,avonds ook geen bar waar je gezellig kunt zitten. Hierdoor is het er s,avonds geen zak te doen . Had junior suite gereserveerd. Op website mooi extra zitkamer erbij. Groot bedrog. Is een hoekje ingericht met een bank en een tafel en dat is het. En dat voor €430,00 voor 3 nachten. Schandalig. Bed was veel te zacht. Mijn man kreeg het ervan ontzettend in zijn rug, dus heeft hij 3 nachten op de bank geslapen . Geen koelkast je dus wilden we wat flesjes drinken in de wasbak leggen met koud water, zat er geen stop in. Dus 3 dagen warm drinken moeten drinken. Wij hadden alle dagen de ramen open maar was nog niet te doen zo benauwd als het er op de kamers was. Vloerbedekking op de gang is een schande,vol vlekken met zelfs een dikke scheur. Totaal geen sfeer en totaal geen gezelligheid

• 2Anita09-08-2021

Kies een ander hotel!

Hotel zou niet meer dan 2 sterren moeten krijgen. Kamers zijn oud, piepklein en echt erg vies. De 2e verdieping zat vol vliegend ongedierte. De vloerbedekking heeft extreem veel slijtplekken en vlekken. Er wordt zeer matig schoongemaakt. In elke hoek liggen stofpluisjes en alles plakt. (Deurklinken, handelingen, afstandsbediening). Het doucheputje was verstopt waardoor de douche overloopt. Kitranden zijn diep geel/zwart. De wastafelkraan spuit het water alle kanten op. Het hotel is bovendien behoorlijk duur. Sowieso de prijs per overnachting en wat je daarvoor krijgt. Maar ook 4,50 voor een glaasje cola? 30euro (2pers) voor een ontbijt pakket wat bestaat uit 4 droge pistoletjes, zelf ingepakte plakjes kaas/ham, jam, pasta een 2 yochertjes. 2 (rotte) appels en 2 mandarijntjes die ook al ver heen waren.De site geeft absoluut NIET de werkelijkheid weer. Voor ons nooit weer. Er is ook bijna geen personeel. Tijdens ons verblijf max 2pers

• 3Jan van Lienden09-08-2021

Met grote boog omheen, slecht hotel!

Bij aankomst bleek kamer nog niet schoon te zijn, zou echter niet langer duren dan een half uurtje.Avonds om 19:00 uur naar onze kamer die echt te smerig voor woorden was, er was absoluut niet schoongemaakt.Op de nachtkastjes stonden aangebroken drankflessen, het ontbijt (resten) stond nog op tafel, het bed was enorm ranzig met diverse haren, overal in de kamer lagen handdoeken/kussen en beddegoed, in de toilet lagen nog de resten van de vorige gebruiker (overal foto's van gemaakt).Op onze klacht werd vrij laconiek gereageerd, we konden een andere kamer krijgen (zolderkamertje) of er zou schoongemaakt worden.Uiteindelijke konden wij pos om 20:00 uur op onze kamer, 6 uur later dan was afgesproken.Opvallend detail was dat op het moment dat wij ons beklag deden over de kamer er op dat moment nog een stel stond met exact dezelfde klacht!Op onze keurig schriftelijk ingediende klacht is totaal geen reactie gekomen, uit diverse reviews o

• 1P.m. Lammering-Groeneveld22-07-2021

Nooit meer, met remsporen in toilet van een ander

Ga hier vooral niet heen. Saai, ongezellig onuitnodigend hotel. Kom je na 2 en een half uur rijden aan en wil je je kamertje in om 16.00 uur in de middag. Wil je naar toilet, schrik je je de rambam van de goorheid in het toilet. Niet schoongemaajt, remsporen duidelijk zichtbaar. Foto's van gemaakt, en naar beneden. Jongedame bij de receptie bellen naar leidinggevende, al met al moest zij het zelf nog opknappen. Ga je uit eten en kom je 's avonds half 8 terug, is de wc nog niet schoon. Weer naar beneden, weer melden. Ja sorry, geen sleutel dus kon uw kamer niet in, zei de jongedame...ik kom het zo doen...nou tis kwart voor 8 en ze is er nog niet. Ik ga het niet doen. Heb 10 euro toeristenbelasting betaald en 90 euro voor de kamer, en nog eens 20 euro extra ( weet niet meer waarvoor), dus GOEDKOOP was deze kamer echt NIET!! En stof op de plinten, heb er foto's van, dus ik lieg niet!! En restaurant ook niet open!!

• 2Kees29-06-2021

matig

matige kamer, slecht ontbijt, vreselijk dinner. klacht afhandeling nog steeds niet opgepakt...

Hotel Saillant Gulpenerland info

• AirconditioningNiet beschikbaar