Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.4Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Pesakerdal

• 9Rachel29-06-2019

Super!

Prima appartementen met een super ligging. Mooi speelveld met speeltoestellen voor de kinderen. Vriendelijke betrokken eigenaarsechtpaar

• 9Claudia Hansen06-05-2019

Voor herhaling vatbaar

We zijn hier met twee gezinnen geweest (in totaal 9 personen) in een 10 persoons woning. We werden heel goed ontvangen. De woning is ruim genoeg, schoon en ligt op een prachtige plek. De kinderen wilde de eerste dag alleen maar in het huis, de tuin en de speelruimte in de kelder spelen! We hebben genoten.

• 9Carolien28-12-2014

Super gastvrije, ruim en schoon; aanrader!

Half december zijn wij hier een weekend geweest met onze dochter van 8 maanden. We werden erg gastvrij ontvangen en het appartement werd goed uitgelegd. Er waren zelfs een aantal stoelen van de eettafel weggehaald om meer ruimte te hebben voor de kinderstoel, helemaal goed! Ook voor wat kerstversiering was verzorgd, wat het geheel leuk aankleedde in deze tijd. Het gebouw zelf is prachtig opgetrokken uit oude stenen, maar van binnen modern comfortabel en schoon. Voor het eerst heb ik totaal niet de behoefte gehad om eerst schoon te maken...Er is ook een kelder met wat vermaak bij slecht weer, waar ook een vriezer en wasmachine/droger is. Buiten is ook nog een leuk speeltuintje waar kinderen zich kunnen vermaken.

We komen hier zeker nog eens terug!

• 10kamp01-08-2014

Relaxte vakantie? Ga dan naar Pesakerdal!!!

Pesakerdal heeft totaal 5 vakantiewoningen. Drie 10 persoons en twee 6 persoons woningen. De woningen zien er keurig verzorgd en schoon uit. De kinderen kunnen zich goed vermaken in de ruime speelkelder, die voorzien is van fietsjes, stepjes etc. Buiten is een leuke speeltuin. Pesakerdal is een absolute aanrader voor mensen met (jonge) kinderen.

• 9abencorrie11-11-2013

Heerlijk,Rust,Ruimte

Zijn hier het weekend met onze kinderen en kleinkinderen geweest, In een woord Geweldig we hebben genoten ,Komen zeker nog een keer terug Pierre en Carine ,bedankt voor de super vriendelijke ontvangst en de gastvrijheid

• 9E_heeren10-09-2013

Prachtig gelegen en prima verzorgd

Deze woningen liggen echt prachtig. Je wandelt zo het mooiste stukje Heuvelland in. Pesakerdal geeft je een gastvrije ontvangst, de woningen zijn solide en superschoon.

Wij waren hier met 16 personen en hadden alle ruimte in twee 10-persoons woningen. In één woning hadden we tafels en stoelen bijeen om te eten. Ook voor 's avonds waren in de ene woning of op het terras genoeg relaxte zitplekken te maken voor ons allemaal. Servies en bestek is er ruim, je hoeft niet steeds af te wassen. Keuken ook verder goed uitgerust met grote oven en vaatwasser. Prima bedden, heerlijk geslapen en niet al te vroeg wakker geworden door de haan, zo hoort dat op de boerderij.

• 9kamp02-08-2013

volgend jaar weer!!!

Keurige woningen. Wij hadden een vakantiehuis voor 6 personen. De accommodatie ziet er netjes uit, erg schoon! De ruimte in de woning is voor een gezin met kinderen prima. Pesakerdal is zeer kindvriendelijk. Buiten en in de speelkelder is er volop de gelegenheid om te spelen. De omgeving is prachtig, veel mogelijkheden voor uitstapjes. Echt een aanrader voor iedereen, zeker voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 10 jaar. Nog nooit zijn wij meerdere keren naar hetzelfde vakantie adres gegaan, maar voor Pesakerdal maken wij graag een uitzondering. Wij gaan volgend jaar weer!

• 8Jan & Simone10-05-2013

Schitterende omgeving & fijne plek

Een werkelijk schitterende omgeving met directe aansluiting op wandelpaden en fietsroutenetwerk. Buiten het centrum van Gulpen (fietsen 8 minuten) in gelegen in het gehucht Pesaken. Aangename en vriendelijke gastheer en vrouw. Aparte parkeerplaats, kinderen kunnen onbezonnen met elkaar veilig spelen. Zelf het aanwezige paard is "kindvriendelijk".

• 9Janssen107-04-2013

Fantastische vakantie, volgend jaar weer!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Vakantiewoningen Pesakerdal. Het appartement was geweldig met nieuwe mooie keuken, met vaatwasser en oven, erg handig. De appartementen zijn mooi en netjes ingericht. Goede bedden en goed schoon. Met een heerlijk uitzicht over het Gulpdal en rust. Voor kinderen is het fantastisch. Ze kunnen bij slecht weer lekker in de recreatieruimte spelen met kinderfietsjes en skelters rondrijden. Ook kun je in deze ruimte tafeltennissen, tafelvoetballen, biljart en sjoelen. Bij goed weer vermaken de kinderen zich ook op het grote gazongrasveld met voetbalgoaltjes, speeltuin, trampoline, basketbal- en volleybalveld (ballen zijn aanwezig). Zeer gastvrij. Het is tevens een goede uitvalbasis voor wandelingen, fietstochten en leuke uitstapjes. Kortom, een schitterende plek, vlakbij Valkenburg, Maastricht, Drielandenpunt, Parkstad e.d met veel activiteiten. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 8K. van Oorschot28-12-2012

Erg leuke vakantiewoning

Vakantiehuis Pesakerdal in Gulpen is een erg mooie accomodatie. Wij hadden met 6 personen, woning 5. Een paar minpuntjes waren dat er geen vaatwasser in zat, geen oven en het bestek was echt aan vervanging toe (het broodmes en de schilmesjes waren bijvoorbeeld zo bot als .....). Dat waren ook de enige minpunten, verder was het een erg mooie accomodatie (zeker ook voor mensen met (kleine) kinderen)). De eigenaren waren ook super vriendelijk en behulpzaam!!

Vakantiehuis Pesakerdal info

• CafeNiet beschikbaar