Camping Osebos

Camping Osebos
8,6

28 tips over Camping Osebos

marleenvs, 19-9-2015
Je kunt heel makkelijk met de bus naar Maastricht. Lijn 50. Dagkaart kost 6 euro. Deze kun je in de bus kopen. Als je uitstapt op de Wilhelminasingel loop je zo de stad in. Bussen gaan `s zomers om het kwartier.
Menno, 21-7-2015
Verken de omgeving op de (elektrische) fiets. Binnen het uur zit je in Valkenburg, Maasstricht, Vaals en de vele gezllige dorpjes in de buurt van Gulpen. Een fiets met versnellingen is zeker aan te raden!
cor.smit, 11-7-2015
Op tijd naar de winkel voor boodschappen te halen was voor ons geen probleem.

We hebben een aantal aanbieders voor Osebos voor je op een rij gezet:

Frans, 25-5-2015
Hoe hoger je zit hoe mooier het uitzicht.
frans van houten, 24-9-2014
vraag door over wifi en tv op deze camping en geniet van de wandelomgeving want dat is absoluut de moeite waard.
MarionWM, 13-8-2014
Bij slecht weer zwemmen bij Mosaqua? Houd dan rekening met heel veel drukte en gevaarlijke glijbanen.

Alwin, 9-8-2014
Als je wilt krijg je van de receptie diverse folders mee over de omgeving. De omgeving is hier werkelijk prachtig, glooiend en sterk afwisselend: naald- en loofbossen, beekjes, heuvels, vakwerkhuisjes je kan het allemaal hier zien. Ook steden als Maastricht en Aken zijn hier dichtbij. Als u van wandelen houdt is de volgende website ontzettend handig: http://www.wandelgidszuidlimburg.com/
Maurice, 17-10-2013
De streek is geweldig! heuvelland, leuke plaatsjes terrasjes etc.
pamolire, 10-9-2013
Fluweelgrot on Valkenburg is leuk. Margraten is indrukwekkend(amerikaanse begraafplaats). Vaals ,Aken, alles in de buurt.
Willem H.(Hennie), 19-6-2013
Wandelkaarten van Zuid Limburg geven je de mogelijkheid om de mooie "Dutch Mountains" te ontdekken langs veldwegen, holle wegen, door weilanden en iets nuttigen bij een hoeve. Geweldig. Maastricht met z'n heerlijke winkelstraatjes en terrasjes. Je blijft hier ook voor terugkomen.

We hebben een aantal aanbieders voor Osebos voor je op een rij gezet: