NederlandLimburgGulpenVakantiehuizen GulpenVakantiehuis Osebos De Wijngaard

+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.1MatigScore uit 39 reviews
  • 4.9Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

39 Reviews over Osebos De Wijngaard

• 4Ronald09-08-2021

Hier komen we niet snel meer terug

Dit is de eerste keer dat ik een review schrijf, dus het wil wel wat zeggen dat ik de moeite neem om het te delen. Over het algemeen zijn we echt niet kritisch en nemen we al helemaal niet de moeite om met de verhuurder in gesprek te gaan. Maar dit slaat echt alles. 1). Het huisje was niet schoon en was verschrikkelijk muf. 2). De banken zijn gedateerd, stoffig en op de leuningen zelf stuk 3). Alle deuren kraakte en piepte, geen enkele deur sloot goed (erg vervelend als je twee kinderen naar bed brengt). 4). Het huisje was erg vochtig 5). Niet kindvriendelijk, stekkers waren bijvoorbeeld gerepareerd met duck tape. 6). Op de bovenste slaapkamer was geen raambekleding waardoor je in de zomer van het licht al vroeg wakker wordt. 7). Prijs-kwaliteit. We hebben voor een weekend 400,- moeten betalen. Dat was geenszins een realistisch bedrag. Om het geheel transparant te maken, de ligging was fantastisch. De faciliteiten van de camping goed.

• 6E Roest02-10-2020

NR 3 Geboekt wegens omstandigheden, voor 1 X

Eerst maar de pluspunten ,veel uitzicht ,stilte omgeving, alles bij de hand in het huisje ,voldoende ruimte voor 2 personen, mooie uitgaans omgeving, ook voor wandeltochten minpunten, gedateerd huisje met de nodige onderhoudt werkzaamheden, zoals moeilijk deurslot ,defecte spanjoletsluiting, deurklink toilet uitgewoond ,wasemkap met 5 knoppen waar alleen de verlichting van werkt. stilte is voorbij als je wilt gaan slapen en het regent, 2 x lekke dakgoot bij het slaapkamerraam achter, met waterval gekletter (toevallig een paar goeie buien gehad eind september) Er kwam ergens een vreemde lucht tevoorschijn ,vermoedelijk achter de koelkast, waar je niet blij van wordt ! kon dat niet zelf oplossen !

• 9Caroline06-05-2018

Prima huis voor een goede prijs.

Fijn huisje op een mooie plek. Ruim genoeg voor 4 én een grote hond er bij. Je hebt een mooi uitzicht en de kinderen lopen zo naar de speeltuin. Het huisje is wat ouder, maar keuken en badkamer zijn vrij recent vernieuwd en dus prima. Het huis was zeer schoon en fris bij aankomst. Erg prettig. Enige echte minpunt aan het huisje vinden wij dat er geen douchescherm is en je (als je de badkamer niet helemaal nat wil hebben) zittend in bad moet douchen. De kinderen vonden het bad overigens wel een feest :).

• 10Rachel08-01-2018

Erg goed

Heerlijk huisje, Wij zijn erg tevreden over het huisje! Alles zag er netjes en verzorgd uit! Het uitzicht is echt prachtig. We hebben genoten van een weekend Osebos !

• 10Fraanje09-08-2017

Geweldige plek voor een vakantie!

We zaten in Osebos nr 1. Het was een keurig huisje, met een prachtig uitzicht! De kinderen konden zich heerlijk vermaken, in het bos, het zwembad of de speeltuin. Ideaal dat we gebruik konden maken van de faciliteiten van de camping. Veel leuke dingen te doen in de buurt, bijv. steenkolenmijn, kasteel, rodelen, zwemmen, wandelen. Ook de supermarkt was in de buurt. Kortom, alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie!

• 10Brinkkies17-07-2017

Heel leuk

Heerlijk huisje heel mooi uitzicht, heerlijk overdekt terras waar ons brommertje droog kon staan, heel veel ruimte om ons huisje heen, aardige eigenaar, we hebben ons prima vermaakt mooie omgeving, komen zeker terug

• 8j.24-01-2017

Prima huisje op een fantastische plek.

Huisje heeft alles wat je nodig hebt voor een vakantie. Het is basic maar prima. Wel waren de banken toe aan vernieuwing. Het uitzicht is fantastisch. We hebben een heerlijk weekend gehad. We konden van donderdag tot maandag boeken en op donderdag waren we vanaf 12.00 uur al welkom. Erg fijn dat ze zo flexibel zijn. Is een heerlijk plek dicht bij Maastricht en Valkenburg. Ook heb je een prachtig subtropisch zwembad op nog geen 10 minuten rijden van het huisje. Kort om voor herhaling vatbaar!

• 8Sabine Westerman03-01-2017

Klasse

Het verblijf in een van de Bungalows Osebos is mijn moeder, mijn zus en mij zeer goed bevallen. We hebben erg kunnen genieten van het mooie uitzicht (vooral nadat het had gesneeuwd). Fijn dat we niet vast zaten aan een vaste vertrektijd. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 3Van de Bilt03-05-2016

Nooit meer huisje nr.1

Wat goed was: het uitzicht en de bedden, die waren nl. nieuw (1 2-pers. boxspring en 2x 1-pers.boxspring) Verder durfde je hier niets aan te raken eigenlijk, smerig, oud, vervuild om nooit meer schoon te worden. Hebben hier ook niet in durven te koken daarom. Veel te veel geld voor zo'n huisje. de buren moesten voor ons huisje langs om naar hun auto te komen, zeer onvrij, maar het ergste waren toch de douche klein en zeer ouderwets, smerig met leidingen over de muren en de wc, hier kon je je niet in bewegen, vieze gore putlucht te ruiken.Huiskamerdeur sloot niet alleen met enorme kracht en dan nog sprong ie weer open.Enkel glas in huiskamer, lekker fris dus als je hier zit in de winter. Alles moet vernieuwd, tot dan: gratis verhuren!! Goedkope plastic stoelen op terras, kapotte leren zitbanken in woonkamer en te kleine tv! waterkoker met achterlijk kort snoertje etc. etc.

• 9Iris kuitenz25-12-2015

Heerlijke vakantie!

Net een fantastisch weekend in een bungalow op osebos gehad. Veel te doen; mooie omgeving, leuk dorp en dicht bij bruisend maastricht. Bungalow was knus en schoon. Perfect voor een weekendje met je vrienden, zeker een aanrader!

Vakantiehuis Osebos De Wijngaard info

Facilities