Vakantiehuis Mergelhuis

26 reviews over Vakantiehuis Mergelhuis in het Nederlands

Tot de volgende keer!

Jeroen & Anne
17-8-2011

Wat een mooi huis en geweldige omgeving. Het huisje ligt centraal en heeft een gezellige woonkamer met open haard. Ondanks het wisselende weer hebben wij ons prima geamuseerd. Kortom, een geweldige vakantie.

Zware teleurstelling

Andre
16-8-2011

Deze zomer voor het 3e achtereenvolgende jaar naar het Mergelhuis geweest, geboekt voor 3 weken. Twee jaar er fijn vertoefd, dit jaar was het heel slecht . Ronduit smerig: dikke stoflagen - je kon echt je naam schrijven -, veel haar in de doucheafvoer e.d. De eigenaar - Abe - zat in Frankrijk en was lastig bereikbaar. Na 4 dagen zijn we noodgedwongen weggegaan: voorhoofdsholte ontsteking en adem gebrek door het echt heel stoffige huis. We hebben nog zelf schoongemaakt, maar dat hielp niet meer. Daarna geprobeerd met Abe in contact te komen, maar die hult zich in stilzwijgen. Bedenk je voordat je dit huis boekt!

Winkels en natuur op loopafstand.

leuke steden als Valkenburg, Maastricht en Aachen in de buurt.

Fijn huis, dat prachtig is ingericht en met een openhaard!

Fantastisch huisje in hartje Gulpen!

M. Louwes
28-4-2011

Voor de tweede keer in het Mergelhuis gelogeerd en de derde al weer gepland. Eerste en tweede keer waren geweldig. Midden in Gulpen en toch lekker rustig. Ideale uitvalsbasis voor wandelen, fietsen en mountainbiken. Huisje ligt prachtig en is schoon. Bovendien is het knus en smaakvol ingericht. De open haard in het midden van de kamer maakt het huisje helemaal af (wel even eigen hout meenemen).

Eigenlijk is het een huisje voor alle jaargetijden. De eerste keer dat we er waren was het een hondenweer, de tweede keer 25 graden. Beide gevallen bood het huisje een heerlijk onderkomen! En oh ja: ook een vaatwasser aanwezig :-)

Netjes, karakteristiek, toplocatie

Michiel
28-4-2011

Voorafgaand aan de Amstel Gold race hebben wij een paar dagen in het Mergelhuis doorgebracht. Het is een leuk huis dat van alle gemakken is voorzien, super ligt in Gulpen. We komen er al een tijdje en komen graag weer terug.

Grootste pluspunten zijn de ligging midden in het schitterende Heuvelland, de goede bereikbaarheid met openbaar vervoer en vooral de open haard!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mergelhuis in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mergelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.