Vakantiehuis Mergelhuis

Tonen op kaart

28 reviews over Vakantiehuis Mergelhuis

• 8Lida22-10-2011

Prima

Sfeervol huis met grote gezellige huiskamer en lekkere zonnige tuin. Keuken is wat oud, maar goed voorzien van serviesgoed en apparatuur. Goed gelegen bij het centrum van Gulpen, winkels en terrasjes op loopafstand. Prima uitvalbasis voor activiteiten als wandelen, fietsen, zwemmen, dagje Maastricht of Aken, enzovoort.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 8Leo Koerhuis21-10-2011

Fijne plek

Vakantiehuis Het Mergelhuis is een prachtige plek. Er waren wat kleine gebreken die gemakkelijk te herstellen zijn. Wij voelden ons gastvrij onthaald en voelden ons er helemaal thuis. Schitterend wandelgebied. Helaas is het vinden van een parkeerplaats in Gulpen een ramp. Maar toch: een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Jeroen & Anne17-08-2011

Tot de volgende keer!

Wat een mooi huis en geweldige omgeving. Het huisje ligt centraal en heeft een gezellige woonkamer met open haard. Ondanks het wisselende weer hebben wij ons prima geamuseerd. Kortom, een geweldige vakantie.

Gereisd met partner in juli 2011

• 2Andre16-08-2011

Zware teleurstelling

Deze zomer voor het 3e achtereenvolgende jaar naar het Mergelhuis geweest, geboekt voor 3 weken. Twee jaar er fijn vertoefd, dit jaar was het heel slecht . Ronduit smerig: dikke stoflagen - je kon echt je naam schrijven -, veel haar in de doucheafvoer e.d. De eigenaar - Abe - zat in Frankrijk en was lastig bereikbaar. Na 4 dagen zijn we noodgedwongen weggegaan: voorhoofdsholte ontsteking en adem gebrek door het echt heel stoffige huis. We hebben nog zelf schoongemaakt, maar dat hielp niet meer. Daarna geprobeerd met Abe in contact te komen, maar die hult zich in stilzwijgen. Bedenk je voordat je dit huis boekt!

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Anouk02-05-2011

Heerlijke rustige plek en toch midden in het dorp

Winkels en natuur op loopafstand. leuke steden als Valkenburg, Maastricht en Aachen in de buurt. Fijn huis, dat prachtig is ingericht en met een openhaard!

• 9M. Louwes28-04-2011

Fantastisch huisje in hartje Gulpen!

Voor de tweede keer in het Mergelhuis gelogeerd en de derde al weer gepland. Eerste en tweede keer waren geweldig. Midden in Gulpen en toch lekker rustig. Ideale uitvalsbasis voor wandelen, fietsen en mountainbiken. Huisje ligt prachtig en is schoon. Bovendien is het knus en smaakvol ingericht. De open haard in het midden van de kamer maakt het huisje helemaal af (wel even eigen hout meenemen). Eigenlijk is het een huisje voor alle jaargetijden. De eerste keer dat we er waren was het een hondenweer, de tweede keer 25 graden. Beide gevallen bood het huisje een heerlijk onderkomen! En oh ja: ook een vaatwasser aanwezig :-)

• 8Michiel28-04-2011

Netjes, karakteristiek, toplocatie

Voorafgaand aan de Amstel Gold race hebben wij een paar dagen in het Mergelhuis doorgebracht. Het is een leuk huis dat van alle gemakken is voorzien, super ligt in Gulpen. We komen er al een tijdje en komen graag weer terug.

• 9I. Limburg28-04-2011

Ideaal om een weekendje of weekje op adem te komen

Grootste pluspunten zijn de ligging midden in het schitterende Heuvelland, de goede bereikbaarheid met openbaar vervoer en vooral de open haard!

Gereisd met partner in januari 2011

0 tips over Vakantiehuis Mergelhuis