Vakantiehuis Mergelhuis

Tonen op kaart

28 reviews over Vakantiehuis Mergelhuis

• 9joost aben23-03-2014

Sfeervol, knus.

Gulpen is een prachtig plaatsje en het Mergelhuisje komt daar goed tot zijn recht. Het is sfeervol ingericht en zit bomvol karakter. Helaas werkte het weer niet echt mee, anders hadden we graag gebruik gemaakt van de prachtige tuin. Wie weet kom ik hier een keer terug.

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 9Coby Goorhuis29-12-2013

Ideale uitvalsbasis

Het Mergelhuis is een gezellig huis van waaruit we diverse mooie wandelingen maakten. De auto kon op zijn parkeerplek, een paar straten verderop, blijven staan. Winkels e.d. op loopafstand. Heerlijke open haard in een ruime living. Alle voorzieningen aanwezig. Uiterst gastvrij welkom met zoete lekkernijen en het huis in kerstsfeer (waar tref je nog een échte kerstboom!). Het "ongemak" van de keuken beneden en woonkamer boven (trap), en de contactgeluiden van de woning ernaast, strepen wij weg tegen al het andere zeer positieve!! We komen graag weer eens terug.

Gereisd in december 2013

• 8Paula de Vries12-06-2013

Prettig huis op prima plek!

Vooral voor wandelaars zeer goed gelegen. Horeca en winkels vlakbij! Attentie van de eigenaar bij aankomst is erg vriendelijk en smakelijk!

Gereisd in juni 2013

• 9Familie Siljée-Moll van Charante18-11-2012

Heerlijk huis

Met smaak ingericht huis, alsof je thuis komt! Ideaal gelegen , voor wandelingen, gezellig terras, supermarkt. Na een wandeling naar b.v. de Gulpenerberg heerlijk thuiskomen, openhaard aan, glaasje wijn erbij.Uitzicht is ook prachtig, over de limburgse heuvels, (de gulpener berg) Wij hebben echt genoten, en komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in november 2012

• 9marjo werner22-10-2012

een heerlijk, met smaak ingericht huis

centraal liggend voor tal van wandel en fietsroutes. mooie uitvalsbasis voor stedentrips als Aken, Keulen. een huis waar je je thuis voelt.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 10marina willems24-08-2012

Wat een heerlijk huis!

We hebben al een paar vakantiewoningen gehad,maar zo fijn als in het mergelhuis hebben we het nog niet gehad. De inrichting van het huis was geweldig,je kunt zien dat het met veel liefde is ingericht.Verder heb je een heerlijke tuin tot je beschikking. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij.We gaan zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10fam willemse24-08-2012

fantastische vakantie woning

wij zij in julie 2012 een week in het mergelhuis geweest, perfect op alle gebieden. verhuurders zijn zeer aardig en staan altijd voor de huurders klaar. mooi huis, goed ingericht en van alle gemakken voorzien. tevens heeft het mergelhuis een perfecte ligging, winkels en terrassen op loopafstand. volgend jaar gaan we weer naar het mergelhuis.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9Rob Stuvel19-05-2012

byzonder lekker thuis

Er leuke omgeving. Dicht bij een gezellig centrum.Inrichting met een smaak die erg dicht bij de onze ligt. En een gastvrije ontvangst. Kwaliteit prijs verhouding is goed.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8b.bauhuis01-02-2012

Sfeervol huis

Dit huis is ons uitstekend bevallen. Wij gaan al jaren naar Zuid-limburg in de kerstvakantie en dit keer in de plaats Gulpen. Wij vonden het ideaal; winkels, restaurants etc. zijn op loopafstand en het huis is zeer gezellig. Een aangename huiskamer met open haard en het is sfeervol ingericht. Een heerlijke boekenkast, spelletjes en een zeer complete keukeninrichting. Vanuit het huis hebben we diverse wandelingen gemaakt rond Gulpen, de auto kon blijven staan. Dat gold ook voor een dagje Maastricht. Dit is voor ons ook wel vaste prik; nu met de bus vanuit Gulpen, in een half uur sta je in het centrum van Maastricht.

Kortom een echte aanrader.

(*de vorige beoordeling van Hans met cijfer 3,0 gaat niet over dit Mergelhuis in Gulpen!)

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 10Edgar24-10-2011

't Mergelhuis is echt een aanrader!

Wij zijn alweer een tijdje terug van 2 weken vakantie in 't Mergelhuis te gulpen. Alweer voor de 2de keer. Hebben zelfs al plannen om volgend jaar weer te gaan. 't Mergelhuis is een schoon huis, met alles erop-en-eraan. Heeft goede bedden en niet te vergeten een mooie ruime huiskamer met een gezellige open haard. Het huis bevindt zich dicht bij de prachtige Zuid-Limburgse natuur. In Slenaken moet je echt een keer gewandeld hebben. Dat gebied is zo mooi! De waanzinnige steden Aachen en Maastricht zijn op een steenworp afstand. Gulpen heeft 2 supermarkten: de Aldi en de Plus. De weekmarkt is altijd op donderdagochtend. 't Mergelhuis is echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2011

0 tips over Vakantiehuis Mergelhuis