Vakantiehuis Mergelhuis

Vakantiehuis
Vakantiehuis Mergelhuis
8,9

26 reviews over Vakantiehuis Mergelhuis in het Nederlands

Prettig huis op prima plek!

Paula de Vries
12-6-2013

Vooral voor wandelaars zeer goed gelegen. Horeca en winkels vlakbij!

Attentie van de eigenaar bij aankomst is erg vriendelijk en smakelijk!

Heerlijk huis

Familie Siljée-Moll van Charante
18-11-2012

Met smaak ingericht huis, alsof je thuis komt! Ideaal gelegen , voor wandelingen, gezellig terras, supermarkt.

Na een wandeling naar b.v. de Gulpenerberg heerlijk thuiskomen, openhaard aan, glaasje wijn erbij.Uitzicht is ook prachtig, over de limburgse heuvels, (de gulpener berg)

Wij hebben echt genoten, en komen zeker terug!

een heerlijk, met smaak ingericht huis

marjo werner
22-10-2012

centraal liggend voor tal van wandel en fietsroutes. mooie uitvalsbasis voor stedentrips als Aken, Keulen.

een huis waar je je thuis voelt.

Wat een heerlijk huis!

marina willems
24-8-2012

We hebben al een paar vakantiewoningen gehad,maar zo fijn als in het mergelhuis hebben we het nog niet gehad.

De inrichting van het huis was geweldig,je kunt zien dat het met veel liefde is ingericht.Verder heb je een heerlijke tuin tot je beschikking.

De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij.We gaan zeker terug.

fantastische vakantie woning

fam willemse
24-8-2012

wij zij in julie 2012 een week in het mergelhuis geweest, perfect op alle gebieden.

verhuurders zijn zeer aardig en staan altijd voor de huurders klaar.

mooi huis, goed ingericht en van alle gemakken voorzien.

tevens heeft het mergelhuis een perfecte ligging, winkels en terrassen op loopafstand.

volgend jaar gaan we weer naar het mergelhuis.

byzonder lekker thuis

Rob Stuvel
19-5-2012

Er leuke omgeving. Dicht bij een gezellig centrum.Inrichting met een smaak die erg dicht bij de onze ligt.

En een gastvrije ontvangst.

Kwaliteit prijs verhouding is goed.

Sfeervol huis

b.bauhuis
1-2-2012

Dit huis is ons uitstekend bevallen. Wij gaan al jaren naar Zuid-limburg in de kerstvakantie en dit keer in de plaats Gulpen.

Wij vonden het ideaal; winkels, restaurants etc. zijn op loopafstand en het huis is zeer gezellig. Een aangename huiskamer met open haard en het is sfeervol ingericht. Een heerlijke boekenkast, spelletjes en een zeer complete keukeninrichting.

Vanuit het huis hebben we diverse wandelingen gemaakt rond Gulpen, de auto kon blijven staan. Dat gold ook voor een dagje Maastricht. Dit is voor ons ook wel vaste prik; nu met de bus vanuit Gulpen, in een half uur sta je in het centrum van Maastricht.

Kortom een echte aanrader.

(*de vorige beoordeling van Hans met cijfer 3,0 gaat niet over dit Mergelhuis in Gulpen!)

't Mergelhuis is echt een aanrader!

Edgar
24-10-2011

Wij zijn alweer een tijdje terug van 2 weken vakantie in 't Mergelhuis te gulpen. Alweer voor de 2de keer. Hebben zelfs al plannen om volgend jaar weer te gaan. 't Mergelhuis is een schoon huis, met alles erop-en-eraan. Heeft goede bedden en niet te vergeten een mooie ruime huiskamer met een gezellige open haard. Het huis bevindt zich dicht bij de prachtige Zuid-Limburgse natuur. In Slenaken moet je echt een keer gewandeld hebben. Dat gebied is zo mooi! De waanzinnige steden Aachen en Maastricht zijn op een steenworp afstand. Gulpen heeft 2 supermarkten: de Aldi en de Plus. De weekmarkt is altijd op donderdagochtend. 't Mergelhuis is echt een aanrader!

Prima

Lida
22-10-2011

Sfeervol huis met grote gezellige huiskamer en lekkere zonnige tuin. Keuken is wat oud, maar goed voorzien van serviesgoed en apparatuur. Goed gelegen bij het centrum van Gulpen, winkels en terrasjes op loopafstand. Prima uitvalbasis voor activiteiten als wandelen, fietsen, zwemmen, dagje Maastricht of Aken, enzovoort.

Fijne plek

Leo Koerhuis
21-10-2011

Vakantiehuis Het Mergelhuis is een prachtige plek. Er waren wat kleine gebreken die gemakkelijk te herstellen zijn. Wij voelden ons gastvrij onthaald en voelden ons er helemaal thuis. Schitterend wandelgebied. Helaas is het vinden van een parkeerplaats in Gulpen een ramp. Maar toch: een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mergelhuis in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mergelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.