Vakantiehuis Mergelhuis

Tonen op kaart

28 reviews over Vakantiehuis Mergelhuis

• 2019
    8Nelleke18-10-2019

Knus, gezellig huis op toplokatie !

Dit huisje ligt op een toplokatie in Gulpen. Het huisje zelf heeft een erg gezellige woonkamer op de 2e verdieping. Wij hebben genoten van al het mooie wat zuid limburg heeft te bieden!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Mascha11-03-2019

Verrassend huis in geweldige omgeving

Het mergelhuis ligt in het centrum van Gulpen, op loopafstand van restaurants, terrasjes en winkelgebied. De brouwerij van Gulpener ligt ook om de hoek en is zeker een bezoek waard. De omgeving leent zich uitstekend voor fietsen, wandelen, winkelen. Vaals, Maastricht, Aachen, Valkenburg, allemaal in de buurt. Het huis is een oud mergelhuis, dat zie je terug aan de balken en de lage deuren. Pas op je hoofd. De slaapkamers liggen op verschillende verdiepingen, een met een tweepersoonsbed welke los te schuiven is, en de andere met drie losse bedden, waarvan twee ook aan elkaar te schuiven. Het huis is van alle gemakken voorzien, genoeg servies, een spelletjeskast en een grote tuin. Enige opmerking: er had wel een ragebol doorheen gemogen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 2018
    9Helen, Randy, Peter, Nicolet & onze honden24-08-2018

Dit Pittoresk en schilderachtig mergel huisje, omgeven door een heerlijke natuurlijke tuin, gelegen aan de rand van Gulpen heeft onze vakantie echt een prachtige herinnering gegeven! Het ontvangst was hartelijk en niet veel later na onze aankomst ontkurkte wij de ontvangen Bourgondische wijn van de eigenaar, heerlijk zittend in de rieten stoelen in de tuin. De tuin waar wij ook veilig onze honden achter konden laten als wij gingen fietsen. Verder was het huis van binnen eenvoudig, maar schilderachtig ingericht en vielen wij s'avonds als een blok in slaap in de lieve slaapkamers. Een plekje om zeker terug te keren, zeggen wij alle vier in koor. Wellicht in een koudere jaargetijde, zittend om de openhaard met een goed glas wijn en lezend in een mooi boek. Bedankt Cisca en Abe voor jullie Gastvrijheid!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10kathleen Gijselinck16-01-2018

sfeervol, mooi huis, hartelijk ontvangst

We genoten van ons verblijf in dit nette sfeervolle charmehuis, bij lieve mensen die ons een taart van de streek brachten. Goede bedden, grote living met houten balken, ruime kamers. Vlot te verwarmen bij koud weer. Op 5 minuten wandelen van winkels en restaurantjes in het mooie centrum van Gulpen. Wij willen hier graag nog logeren.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• Oude reviews

10Altena26-09-2016

Prachtige tuin, fijn huis, mooie ligging, dichtbij winkels en natuur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9fam. Olthof24-09-2016

Super fijne tijd beleefd met ons gezin!

Deze authentieke woning op loopafstand van winkels en restaurants ligt heerlijk beschut door de omheinde tuin. Daardoor kon onze hond ook prima mee, we waren met een paar minuten in de prachtige natuur van limburg om te wandelen en fietsen. Gastvrij ontvangen door Abe en Cisca maakte dat we ons vanaf dag 1 uit en thuis voelden op deze plek. Dat zo'n woning sporen van de jaren kent, vinden wij geen probleem. We hebben met ons vijfen een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Ciska tulkens22-09-2016

Ideale plek voor natuur en cultuur

Prima plek. Winkels in de buurt. Wandelen, steden bezoeken, Aken, Luik, Maastricht, de euregio is niet ver. Gezellig ingericht en een fijne plek om te verblijven.

Gereisd met partner in september 2016

• 7Cock31-08-2016

Alles rommelig

Prachtige lokatie, overal dichtbij, heerlijk wandelen en fietsen.

Minpunten:Tuin zag er niet uit ,jaren niets aan gedaan. Vieze tuinstoelenkussens. Keuken ook verouderd, veel spinnen webben weggehaald. Slaapkamer:bed lag lekker, maar de rest ????

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Kooistra23-08-2015

Fantastich

Goede accommodatie. Dichtbij de winkels en ook vanuit Gulpen zeer goede busverbindingen naar Valkenburg, Maastricht of Aachen. Het Mergelhuis is ruim en goed(compleet) ingericht. Een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Taco Smits01-07-2015

Zeer prettig verblijf op pracht lokatie

Net terug van een zeer prettig verblijf in het Mergelhuis in Gulpen. Een aantal kernwoorden: pittoreske woning, uitzicht op de Gulperberg, mooie ruime zonnige tuin, zeer nabij de supermarkt en de bakker(s). Warme ontvangst door verhuurder! Een aanrader.

Gereisd in juni 2015

0 tips over Vakantiehuis Mergelhuis