Vakantiehuis Mergelhuis

Weer vandaag2°-2°
Vakantiehuis Mergelhuis
9,4

Laatste review

Net terug van een zeer prettig verblijf in het Mergelhuis in Gulpen. Een aantal kernwoorden: pittoreske woning, uitzicht op de Gulperberg, mooie ruime zonnige tuin, zeer nabij de supermarkt en de bakker(s). Warme ontvangst door verhuurder! Een aanrader.

3 reviews over Vakantiehuis Mergelhuis in het Nederlands

Zeer prettig verblijf op pracht lokatie

Taco Smits
1-7-2015

Ideale uitvalsbasis

Coby Goorhuis
29-12-2013

Het Mergelhuis is een gezellig huis van waaruit we diverse mooie wandelingen maakten. De auto kon op zijn parkeerplek, een paar straten verderop, blijven staan. Winkels e.d. op loopafstand.

Heerlijke open haard in een ruime living.

Alle voorzieningen aanwezig. Uiterst gastvrij welkom met zoete lekkernijen en het huis in kerstsfeer (waar tref je nog een échte kerstboom!).

Het "ongemak" van de keuken beneden en woonkamer boven (trap), en de contactgeluiden van de woning ernaast, strepen wij weg tegen al het andere zeer positieve!! We komen graag weer eens terug.

Prettig huis op prima plek!

Paula de Vries
12-6-2013

Vooral voor wandelaars zeer goed gelegen. Horeca en winkels vlakbij!

Attentie van de eigenaar bij aankomst is erg vriendelijk en smakelijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mergelhuis in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mergelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.