Vakantiehuis Mergelhuis

9,4

Laatste review

Helen, Randy, Peter, Nicolet & onze honden,
24-8-2018

Dit Pittoresk en schilderachtig mergel huisje, omgeven door een heerlijke natuurlijke tuin, gelegen aan de rand van Gulpen heeft onze vakantie echt een prachtige herinnering gegeven! Het ontvangst was hartelijk en niet veel later na onze aankomst ontkurkte wij de ontvangen Bourgondische wijn van de eigenaar, heerlijk zittend in de rieten stoelen in de tuin. De tuin waar wij ook veilig onze honden achter konden laten als wij gingen fietsen. Verder was het huis van binnen eenvoudig, maar schilderachtig ingericht en vielen wij s'avonds als een blok in slaap in de lieve slaapkamers.

Een plekje om zeker terug te keren, zeggen wij alle vier in koor. Wellicht in een koudere jaargetijde, zittend om de openhaard met een goed glas wijn en lezend in een mooi boek. Bedankt Cisca en Abe voor jullie Gastvrijheid!

5 reviews over Vakantiehuis Mergelhuis in het Nederlands

Helen, Randy, Peter, Nicolet & onze honden,
24-8-2018

Sfeervol, knus.

joost aben
23-3-2014

Gulpen is een prachtig plaatsje en het Mergelhuisje komt daar goed tot zijn recht. Het is sfeervol ingericht en zit bomvol karakter. Helaas werkte het weer niet echt mee, anders hadden we graag gebruik gemaakt van de prachtige tuin. Wie weet kom ik hier een keer terug.

Winkels en natuur op loopafstand.

leuke steden als Valkenburg, Maastricht en Aachen in de buurt.

Fijn huis, dat prachtig is ingericht en met een openhaard!

Fantastisch huisje in hartje Gulpen!

M. Louwes
28-4-2011

Voor de tweede keer in het Mergelhuis gelogeerd en de derde al weer gepland. Eerste en tweede keer waren geweldig. Midden in Gulpen en toch lekker rustig. Ideale uitvalsbasis voor wandelen, fietsen en mountainbiken. Huisje ligt prachtig en is schoon. Bovendien is het knus en smaakvol ingericht. De open haard in het midden van de kamer maakt het huisje helemaal af (wel even eigen hout meenemen).

Eigenlijk is het een huisje voor alle jaargetijden. De eerste keer dat we er waren was het een hondenweer, de tweede keer 25 graden. Beide gevallen bood het huisje een heerlijk onderkomen! En oh ja: ook een vaatwasser aanwezig :-)

Netjes, karakteristiek, toplocatie

Michiel
28-4-2011

Voorafgaand aan de Amstel Gold race hebben wij een paar dagen in het Mergelhuis doorgebracht. Het is een leuk huis dat van alle gemakken is voorzien, super ligt in Gulpen. We komen er al een tijdje en komen graag weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mergelhuis in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mergelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.