Vakantiehuis Mergelhuis

2 reviews over Vakantiehuis Mergelhuis in het Nederlands

Heerlijk huis

Familie Siljée-Moll van Charante
18-11-2012

Met smaak ingericht huis, alsof je thuis komt! Ideaal gelegen , voor wandelingen, gezellig terras, supermarkt.

Na een wandeling naar b.v. de Gulpenerberg heerlijk thuiskomen, openhaard aan, glaasje wijn erbij.Uitzicht is ook prachtig, over de limburgse heuvels, (de gulpener berg)

Wij hebben echt genoten, en komen zeker terug!

fantastische vakantie woning

fam willemse
24-8-2012

wij zij in julie 2012 een week in het mergelhuis geweest, perfect op alle gebieden.

verhuurders zijn zeer aardig en staan altijd voor de huurders klaar.

mooi huis, goed ingericht en van alle gemakken voorzien.

tevens heeft het mergelhuis een perfecte ligging, winkels en terrassen op loopafstand.

volgend jaar gaan we weer naar het mergelhuis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mergelhuis in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mergelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.