Vakantiehuis Mergelhuis

Laatste review

sfeervol, mooi huis, hartelijk ontvangst

kathleen Gijselinck,
16-1-2018

We genoten van ons verblijf in dit nette sfeervolle charmehuis, bij lieve mensen die ons een taart van de streek brachten. Goede bedden, grote living met houten balken, ruime kamers. Vlot te verwarmen bij koud weer. Op 5 minuten wandelen van winkels en restaurantjes in het mooie centrum van Gulpen. Wij willen hier graag nog logeren.

5 reviews over Vakantiehuis Mergelhuis in het Nederlands

sfeervol, mooi huis, hartelijk ontvangst

kathleen Gijselinck,
16-1-2018

Altena
26-9-2016

Prachtige tuin, fijn huis, mooie ligging, dichtbij winkels en natuur.

Super fijne tijd beleefd met ons gezin!

fam. Olthof
24-9-2016

Deze authentieke woning op loopafstand van winkels en restaurants ligt heerlijk beschut door de omheinde tuin. Daardoor kon onze hond ook prima mee, we waren met een paar minuten in de prachtige natuur van limburg om te wandelen en fietsen. Gastvrij ontvangen door Abe en Cisca maakte dat we ons vanaf dag 1 uit en thuis voelden op deze plek. Dat zo'n woning sporen van de jaren kent, vinden wij geen probleem. We hebben met ons vijfen een hele fijne vakantie gehad.

Sfeervol huis

b.bauhuis
1-2-2012

Dit huis is ons uitstekend bevallen. Wij gaan al jaren naar Zuid-limburg in de kerstvakantie en dit keer in de plaats Gulpen.

Wij vonden het ideaal; winkels, restaurants etc. zijn op loopafstand en het huis is zeer gezellig. Een aangename huiskamer met open haard en het is sfeervol ingericht. Een heerlijke boekenkast, spelletjes en een zeer complete keukeninrichting.

Vanuit het huis hebben we diverse wandelingen gemaakt rond Gulpen, de auto kon blijven staan. Dat gold ook voor een dagje Maastricht. Dit is voor ons ook wel vaste prik; nu met de bus vanuit Gulpen, in een half uur sta je in het centrum van Maastricht.

Kortom een echte aanrader.

(*de vorige beoordeling van Hans met cijfer 3,0 gaat niet over dit Mergelhuis in Gulpen!)

Prima

Lida
22-10-2011

Sfeervol huis met grote gezellige huiskamer en lekkere zonnige tuin. Keuken is wat oud, maar goed voorzien van serviesgoed en apparatuur. Goed gelegen bij het centrum van Gulpen, winkels en terrasjes op loopafstand. Prima uitvalbasis voor activiteiten als wandelen, fietsen, zwemmen, dagje Maastricht of Aken, enzovoort.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mergelhuis in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mergelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.