Vakantiehuis
8,9

11 reviews over Vakantiehuis Mergelhuis in het Nederlands

Ideale plek voor natuur en cultuur

Ciska tulkens
22-9-2016

Prima plek. Winkels in de buurt. Wandelen, steden bezoeken, Aken, Luik, Maastricht, de euregio is niet ver. Gezellig ingericht en een fijne plek om te verblijven.

Gereisd met partner in september 2016

Alles rommelig

Cock
31-8-2016

Prachtige lokatie, overal dichtbij, heerlijk wandelen en fietsen.

Minpunten:Tuin zag er niet uit ,jaren niets aan gedaan. Vieze tuinstoelenkussens.

Keuken ook verouderd, veel spinnen webben weggehaald.

Slaapkamer:bed lag lekker, maar de rest ????

Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastich

Kooistra
23-8-2015

Goede accommodatie. Dichtbij de winkels en ook vanuit Gulpen zeer goede busverbindingen naar Valkenburg, Maastricht of Aachen. Het Mergelhuis is ruim en goed(compleet) ingericht. Een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

een heerlijk, met smaak ingericht huis

marjo werner
22-10-2012

centraal liggend voor tal van wandel en fietsroutes. mooie uitvalsbasis voor stedentrips als Aken, Keulen.

een huis waar je je thuis voelt.

Gereisd met partner in oktober 2012

Wat een heerlijk huis!

marina willems
24-8-2012

We hebben al een paar vakantiewoningen gehad,maar zo fijn als in het mergelhuis hebben we het nog niet gehad.

De inrichting van het huis was geweldig,je kunt zien dat het met veel liefde is ingericht.Verder heb je een heerlijke tuin tot je beschikking.

De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij.We gaan zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2012

byzonder lekker thuis

Rob Stuvel
19-5-2012

Er leuke omgeving. Dicht bij een gezellig centrum.Inrichting met een smaak die erg dicht bij de onze ligt.

En een gastvrije ontvangst.

Kwaliteit prijs verhouding is goed.

Gereisd met partner in mei 2012

't Mergelhuis is echt een aanrader!

Edgar
24-10-2011

Wij zijn alweer een tijdje terug van 2 weken vakantie in 't Mergelhuis te gulpen. Alweer voor de 2de keer. Hebben zelfs al plannen om volgend jaar weer te gaan. 't Mergelhuis is een schoon huis, met alles erop-en-eraan. Heeft goede bedden en niet te vergeten een mooie ruime huiskamer met een gezellige open haard. Het huis bevindt zich dicht bij de prachtige Zuid-Limburgse natuur. In Slenaken moet je echt een keer gewandeld hebben. Dat gebied is zo mooi! De waanzinnige steden Aachen en Maastricht zijn op een steenworp afstand. Gulpen heeft 2 supermarkten: de Aldi en de Plus. De weekmarkt is altijd op donderdagochtend. 't Mergelhuis is echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2011

Fijne plek

Leo Koerhuis
21-10-2011

Vakantiehuis Het Mergelhuis is een prachtige plek. Er waren wat kleine gebreken die gemakkelijk te herstellen zijn. Wij voelden ons gastvrij onthaald en voelden ons er helemaal thuis. Schitterend wandelgebied. Helaas is het vinden van een parkeerplaats in Gulpen een ramp. Maar toch: een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2011

Tot de volgende keer!

Jeroen & Anne
17-8-2011

Wat een mooi huis en geweldige omgeving. Het huisje ligt centraal en heeft een gezellige woonkamer met open haard. Ondanks het wisselende weer hebben wij ons prima geamuseerd. Kortom, een geweldige vakantie.

Gereisd met partner in juli 2011

Zware teleurstelling

Andre
16-8-2011

Deze zomer voor het 3e achtereenvolgende jaar naar het Mergelhuis geweest, geboekt voor 3 weken. Twee jaar er fijn vertoefd, dit jaar was het heel slecht . Ronduit smerig: dikke stoflagen - je kon echt je naam schrijven -, veel haar in de doucheafvoer e.d. De eigenaar - Abe - zat in Frankrijk en was lastig bereikbaar. Na 4 dagen zijn we noodgedwongen weggegaan: voorhoofdsholte ontsteking en adem gebrek door het echt heel stoffige huis. We hebben nog zelf schoongemaakt, maar dat hielp niet meer. Daarna geprobeerd met Abe in contact te komen, maar die hult zich in stilzwijgen. Bedenk je voordat je dit huis boekt!

Gereisd met partner in juli 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mergelhuis in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mergelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.