Verrassend huis in geweldige omgeving

Review geschreven door Mascha

Verrassend huis in geweldige omgeving

Mascha,
11-3-2019

Het mergelhuis ligt in het centrum van Gulpen, op loopafstand van restaurants, terrasjes en winkelgebied. De brouwerij van Gulpener ligt ook om de hoek en is zeker een bezoek waard.

De omgeving leent zich uitstekend voor fietsen, wandelen, winkelen. Vaals, Maastricht, Aachen, Valkenburg, allemaal in de buurt.

Het huis is een oud mergelhuis, dat zie je terug aan de balken en de lage deuren. Pas op je hoofd. De slaapkamers liggen op verschillende verdiepingen, een met een tweepersoonsbed welke los te schuiven is, en de andere met drie losse bedden, waarvan twee ook aan elkaar te schuiven.

Het huis is van alle gemakken voorzien, genoeg servies, een spelletjeskast en een grote tuin.

Enige opmerking: er had wel een ragebol doorheen gemogen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019