Vakantiehuis Mergelhuis ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Helen, Randy, Peter, Nicolet & onze honden

Helen, Randy, Peter, Nicolet & onze honden
24-8-2018

Dit Pittoresk en schilderachtig mergel huisje, omgeven door een heerlijke natuurlijke tuin, gelegen aan de rand van Gulpen heeft onze vakantie echt een prachtige herinnering gegeven! Het ontvangst was hartelijk en niet veel later na onze aankomst ontkurkte wij de ontvangen Bourgondische wijn van de eigenaar, heerlijk zittend in de rieten stoelen in de tuin. De tuin waar wij ook veilig onze honden achter konden laten als wij gingen fietsen. Verder was het huis van binnen eenvoudig, maar schilderachtig ingericht en vielen wij s'avonds als een blok in slaap in de lieve slaapkamers.

Een plekje om zeker terug te keren, zeggen wij alle vier in koor. Wellicht in een koudere jaargetijde, zittend om de openhaard met een goed glas wijn en lezend in een mooi boek. Bedankt Cisca en Abe voor jullie Gastvrijheid!