Vakantiehuis Mergelhuis

8,9

26 reviews over Vakantiehuis Mergelhuis in het Nederlands

Helen, Randy, Peter, Nicolet & onze honden
24-8-2018

Dit Pittoresk en schilderachtig mergel huisje, omgeven door een heerlijke natuurlijke tuin, gelegen aan de rand van Gulpen heeft onze vakantie echt een prachtige herinnering gegeven! Het ontvangst was hartelijk en niet veel later na onze aankomst ontkurkte wij de ontvangen Bourgondische wijn van de eigenaar, heerlijk zittend in de rieten stoelen in de tuin. De tuin waar wij ook veilig onze honden achter konden laten als wij gingen fietsen. Verder was het huis van binnen eenvoudig, maar schilderachtig ingericht en vielen wij s'avonds als een blok in slaap in de lieve slaapkamers.

Een plekje om zeker terug te keren, zeggen wij alle vier in koor. Wellicht in een koudere jaargetijde, zittend om de openhaard met een goed glas wijn en lezend in een mooi boek. Bedankt Cisca en Abe voor jullie Gastvrijheid!

sfeervol, mooi huis, hartelijk ontvangst

kathleen Gijselinck
16-1-2018

We genoten van ons verblijf in dit nette sfeervolle charmehuis, bij lieve mensen die ons een taart van de streek brachten. Goede bedden, grote living met houten balken, ruime kamers. Vlot te verwarmen bij koud weer. Op 5 minuten wandelen van winkels en restaurantjes in het mooie centrum van Gulpen. Wij willen hier graag nog logeren.

Altena
26-9-2016

Prachtige tuin, fijn huis, mooie ligging, dichtbij winkels en natuur.

Super fijne tijd beleefd met ons gezin!

fam. Olthof
24-9-2016

Deze authentieke woning op loopafstand van winkels en restaurants ligt heerlijk beschut door de omheinde tuin. Daardoor kon onze hond ook prima mee, we waren met een paar minuten in de prachtige natuur van limburg om te wandelen en fietsen. Gastvrij ontvangen door Abe en Cisca maakte dat we ons vanaf dag 1 uit en thuis voelden op deze plek. Dat zo'n woning sporen van de jaren kent, vinden wij geen probleem. We hebben met ons vijfen een hele fijne vakantie gehad.

Ideale plek voor natuur en cultuur

Ciska tulkens
22-9-2016

Prima plek. Winkels in de buurt. Wandelen, steden bezoeken, Aken, Luik, Maastricht, de euregio is niet ver. Gezellig ingericht en een fijne plek om te verblijven.

Alles rommelig

Cock
31-8-2016

Prachtige lokatie, overal dichtbij, heerlijk wandelen en fietsen.

Minpunten:Tuin zag er niet uit ,jaren niets aan gedaan. Vieze tuinstoelenkussens.

Keuken ook verouderd, veel spinnen webben weggehaald.

Slaapkamer:bed lag lekker, maar de rest ????

Fantastich

Kooistra
23-8-2015

Goede accommodatie. Dichtbij de winkels en ook vanuit Gulpen zeer goede busverbindingen naar Valkenburg, Maastricht of Aachen. Het Mergelhuis is ruim en goed(compleet) ingericht. Een aanrader!

Zeer prettig verblijf op pracht lokatie

Taco Smits
1-7-2015

Net terug van een zeer prettig verblijf in het Mergelhuis in Gulpen. Een aantal kernwoorden: pittoreske woning, uitzicht op de Gulperberg, mooie ruime zonnige tuin, zeer nabij de supermarkt en de bakker(s). Warme ontvangst door verhuurder! Een aanrader.

Sfeervol, knus.

joost aben
23-3-2014

Gulpen is een prachtig plaatsje en het Mergelhuisje komt daar goed tot zijn recht. Het is sfeervol ingericht en zit bomvol karakter. Helaas werkte het weer niet echt mee, anders hadden we graag gebruik gemaakt van de prachtige tuin. Wie weet kom ik hier een keer terug.

Ideale uitvalsbasis

Coby Goorhuis
29-12-2013

Het Mergelhuis is een gezellig huis van waaruit we diverse mooie wandelingen maakten. De auto kon op zijn parkeerplek, een paar straten verderop, blijven staan. Winkels e.d. op loopafstand.

Heerlijke open haard in een ruime living.

Alle voorzieningen aanwezig. Uiterst gastvrij welkom met zoete lekkernijen en het huis in kerstsfeer (waar tref je nog een échte kerstboom!).

Het "ongemak" van de keuken beneden en woonkamer boven (trap), en de contactgeluiden van de woning ernaast, strepen wij weg tegen al het andere zeer positieve!! We komen graag weer eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mergelhuis in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mergelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.