Vakantiehuis Mergelhuis

Vakantiehuis
Vakantiehuis Mergelhuis
8,9

25 reviews over Vakantiehuis Mergelhuis in het Nederlands

sfeervol, mooi huis, hartelijk ontvangst

kathleen Gijselinck, 16-1-2018

We genoten van ons verblijf in dit nette sfeervolle charmehuis, bij lieve mensen die ons een taart van de streek brachten. Goede bedden, grote living met houten balken, ruime kamers. Vlot te verwarmen bij koud weer. Op 5 minuten wandelen van winkels en restaurantjes in het mooie centrum van Gulpen. Wij willen hier graag nog logeren.

Altena, 26-9-2016

Prachtige tuin, fijn huis, mooie ligging, dichtbij winkels en natuur.

Super fijne tijd beleefd met ons gezin!

fam. Olthof, 24-9-2016

Deze authentieke woning op loopafstand van winkels en restaurants ligt heerlijk beschut door de omheinde tuin. Daardoor kon onze hond ook prima mee, we waren met een paar minuten in de prachtige natuur van limburg om te wandelen en fietsen. Gastvrij ontvangen door Abe en Cisca maakte dat we ons vanaf dag 1 uit en thuis voelden op deze plek. Dat zo'n woning sporen van de jaren kent, vinden wij geen probleem. We hebben met ons vijfen een hele fijne vakantie gehad.

Ideale plek voor natuur en cultuur

Ciska tulkens, 22-9-2016

Prima plek. Winkels in de buurt. Wandelen, steden bezoeken, Aken, Luik, Maastricht, de euregio is niet ver. Gezellig ingericht en een fijne plek om te verblijven.

Alles rommelig

Cock, 31-8-2016

Prachtige lokatie, overal dichtbij, heerlijk wandelen en fietsen.

Minpunten:Tuin zag er niet uit ,jaren niets aan gedaan. Vieze tuinstoelenkussens.

Keuken ook verouderd, veel spinnen webben weggehaald.

Slaapkamer:bed lag lekker, maar de rest ????

Fantastich

Kooistra, 23-8-2015

Goede accommodatie. Dichtbij de winkels en ook vanuit Gulpen zeer goede busverbindingen naar Valkenburg, Maastricht of Aachen. Het Mergelhuis is ruim en goed(compleet) ingericht. Een aanrader!

Zeer prettig verblijf op pracht lokatie

Taco Smits, 1-7-2015

Net terug van een zeer prettig verblijf in het Mergelhuis in Gulpen. Een aantal kernwoorden: pittoreske woning, uitzicht op de Gulperberg, mooie ruime zonnige tuin, zeer nabij de supermarkt en de bakker(s). Warme ontvangst door verhuurder! Een aanrader.

Sfeervol, knus.

joost aben, 23-3-2014

Gulpen is een prachtig plaatsje en het Mergelhuisje komt daar goed tot zijn recht. Het is sfeervol ingericht en zit bomvol karakter. Helaas werkte het weer niet echt mee, anders hadden we graag gebruik gemaakt van de prachtige tuin. Wie weet kom ik hier een keer terug.

Ideale uitvalsbasis

Coby Goorhuis, 29-12-2013

Het Mergelhuis is een gezellig huis van waaruit we diverse mooie wandelingen maakten. De auto kon op zijn parkeerplek, een paar straten verderop, blijven staan. Winkels e.d. op loopafstand.

Heerlijke open haard in een ruime living.

Alle voorzieningen aanwezig. Uiterst gastvrij welkom met zoete lekkernijen en het huis in kerstsfeer (waar tref je nog een échte kerstboom!).

Het "ongemak" van de keuken beneden en woonkamer boven (trap), en de contactgeluiden van de woning ernaast, strepen wij weg tegen al het andere zeer positieve!! We komen graag weer eens terug.

Prettig huis op prima plek!

Paula de Vries, 12-6-2013

Vooral voor wandelaars zeer goed gelegen. Horeca en winkels vlakbij!

Attentie van de eigenaar bij aankomst is erg vriendelijk en smakelijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mergelhuis in Gulpen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mergelhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mergelhuis scoort een 8.91 uit 10 op basis van 25 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: